شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۸۵

انتشار متن نامه رئیس جمهور ایران به صدراعظم آلمان و پیام جاوید

درود بر شما

مقاله ای که میبینید گوشه ای از سخنان آقای احمدی نژاد خطاب به مرکل صدراعظم آلمان میباشد و در آخر سخن جاوید در رابطه با هدف جنبش با هم نگاهی میکنیم.

رييس جمهوری ايران دليل ارسال اين نامه را سابقه تاريخی آلمان و نقش بالقوه آن در تاثيرگذاری بر اوضاع جهان، فشار فاتحان جنگ دوم جهانی بر اين کشور و همچنين زن بودن صدراعظم آلمان و در نتيجه، برخورداری وی از عواطف انسانی قويتر و قرار داشتن در جايگاه مادری توصيف کرده است.

آقای احمدی نژاد در اين نامه، با اشاره ای تلويحی به شکست آلمان در جنگ دوم، می نويسد که به برخی از ملت های جهان که به اعتبار تاريخ گذشته خود می توانند نقشی عمده در تمدن سازی ايفا کنند اجازه تلاش در اين زمينه داده نشده و برعکس، احساس همواره احساس تحقير و شرمندگی را در اين ملت ها ايجاد کرده اند.

آقای احمدی نژاد میگوید تلاش های تبليغاتی بعد از جنگ دوم آنچنان وسيع بوده است که بعضی باور کرده اند که مقصر تاريخی هستند و بايد جريمه گناهان پدران خود را طی نسل های متوالی و تا زمانی نا معلوم پرداخت نمايند.

رييس جمهوری ايران با يادآوری اينکه جنگ دوم شصت سال پيش خاتمه يافته، می نويسد که آثار اين جنگ هنوز متوجه جهان است و می افزايد که "هنوز برخورد بعضی از کشورهای زورگو و گروه های قدرت طلب و جنگ افروز، برخورد کشورهای فاتح با کشورهای شکست خورده است و باج خواهی ادامه دارد و مردم حق ندارند حتی در مورد منشا آن فکر و سئوال کنند زيرا در اين صورت جای آنان در زندان است.

آقای احمدی نژاد در ادامه می نويسد که "امروز مدعيان دايمی عليه ملت بزرگ آلمان بعضی کشورهای زورگو و صهيونيست ها هستند که رژيم اشغالگر قدس را با زور سرنيزه در خاورميانه تاسيس کرده اند.

بهانه هولوکاست جعلی

آقای احمدی نژاد در ادامه می نويسد که امروز مدعيان دايمی عليه ملت بزرگ آلمان بعضی کشورهای زورگو و صهيونيست ها هستند که رژيم اشغالگر قدس را با زور سرنيزه در خاورميانه تاسيس کرده اند.

وی می افزايد که علاوه بر مردم آلمان، مردم خاورميانه بلکه همه بشريت از طرح موضوع هلوکاست متضرر شده اند بدين ترتيب که با طرح ضرورت استقرار بازماندگان هلوکاست در سرزمين فلسطين، يک تهديد دايمی درخاورميانه به وجود آورند تا فرصت های پيشرفت و تعالی را از مردم منطقه بگيرند.

آقای احمدی نژاد با محکوم کردن اسرائيل به دليل آنچه که تجاوز بی حدو مرز به کشورهای همسايه می خواند، می نويسد که اگر کشورهای فاتح در جنگ دوم به خصوص بريتانيا در برابر بازماندگان هلوکاست احساس مسئوليت می کردند، چرا آنان را در کشورهای خود پناه ندادند بلکه يهوديان را به مهاجرت تشويق کردند.

رييس جمهوری ايران با محکوم کردن سياست های اسرائيل، از نفوذ صهيونيست ها در اقتصاد، رسانه های گروهی و بعضی از مراکز قدرت سياسی سخن گفته و اظهار می دارد که اين وضعيت، که وی آن را ناشی از رويکرد باج خواهانه برای جبران هلوکاست می داند، مصالح بسياری از مردم اروپا را به مخاطره افکنده و فرصت های زيادی را از دست آنان گرفته است.

به خصوص، وی به موقعيت آلمان اشاره می کند و می نويسد که ملت آلمان با وجود همه فشارها و محدوديت ها، توانسته ای به پيشرفت هايی دست يابد و در عين حال می افزايد "اما تصور کنيد که اين وضع وجود نداشت و دولت های حاکم به باج خواهی صهيونيست ها نه می گفتند و از بزرگترين دشمن بشريت حمايت نمی کردند، (در چنين صورتی) آلمان در چه مرتبه ای از حيثيت نزد آزادگان و مسلمانان جهان و مردم اروپا و تاثير گذاری در صلح و آرامش جهانی قرار داشت.

وضعيت ايران و پيشنهاد همکاری با آلمان

محمود احمدی نژاد در نامه خود به صدراعظم المان می نويسد که ملت ايران نيز پس از جنگ دوم با مداخلات برخی از فاتحين جنگ روبرو بوده و اين کشورها را متهم می کند که در صدد جلوگيری از پيشرفت ايران و دست اندازی به منابع انرژی اين کشور بودند و از رژيم صدام حسين در جنگ حمايت کردند.

رييس جمهوری ايران برخی از فاتحان جنگ دوم را متهم می کند که پس از خاتمه جنگ سرد، از خود خودخواهی و توسعه طلبی بيشتری نشان می دهند و می افزايد که هنوز هم بخش مهمی از مردم جهان و حتی سازمان های بين المللی تحت تاثير اخلاق و رفتار فاتحين جنگ دوم هستند.

رييس جمهوری ايران با يادآوری جنگ ايران و عراق، خطاب به صدراعظم آلمان می نويسد که "فکر می کنم ما و شما هردو مورد ظلم واقع شده ايم؛ آنان حقوق شما را رعايت نمی کنند و می خواهند ما هم از حقوق خود دست برداريم.

در ادامه نامه خطاب به صدراعظم آلمان آمده است که "ايران و آلمان می توانند با تکيه بر ديدگاه های متعالی و بلند در کنار يکديگر نقش مهمتری در صحنه بين المللی ايفا کنند و اين همکاری ها می تواند نقش اروپا در صحنه بين المللی را نيز ارتقا بخشد ... و بدون ترديد همکاری دو ملت صلح طلب، قدرتمند و با فرهنگ آلمان و ايران به نفع اروپاست.

رييس جمهوری ايران در مورد اهداف همکاری مورد نظر خود می نويسد "ما بايد به ناهنجاری های موجود در تعاملات بين المللی، تعاملاتی که تعاملات پيروزمندان و شکست خوردگان در جنگ دوم جهانی است، خاتمه دهيم و در اين مسير ملت ها و تعداد زيادی از دولت ها نيز همراه ما خواهند بود.

--------------------------------------

اما سخن جاوید

او میگوید پیشوا آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی همیشه تکرار میکرد که اگر یهودی ها دنیا رو در دست بگیرن چه فاجعه ای رخ خواهد داد. او میگوید که آلمان نازی در تلاش بود که به هم قطاران و هم نژادهای خود بفهماند که یهود و یهودیت چه مصیبت هایی رو گرفتار ماها خواهد کرد اما کو گوش شنوا گرچه تعداد اندکی به آدولف هیتلر پیوستن اما این تعداد اندک باعث رنجش او شد به همین سبب عزمش رو جزم کرد شروع به لشکر کشی به شرق و غرب کرد و کشور ها رو از اسارت یهود آزاد کرد ولی عده ای خام بودن مثل چرچیل مثل رئیس جمهور آمریکا مثل استالین ترس از این داشتن که مبادا قدرت رو دردست بگیرد در حالی که چنین نبود آدولف هیتلر آنقدر مهربان بود که به کشور هایی که خود فاتح آنها بود تمامی وسائل مورد نیاز آنها رو تامین کرد چه بی شرف بودن آنهایی که قدرشان رو ندانستن چه نادان بودن که یک ناجی به کمک اونها آمد ولی نزاشتن او هم زیاد مقاومت نکرد ولی مثل یک عقاب از کشورش دفاع کرد به راستی مرد بزرگی بود این آدولف هیتلر من او را ستایش میکنم من اورا میپرستم آری میپرستمش اما این دلیل نمیشه از میهنم غافل باشم من میهنم رو دوست دارم دوست دارم ایران هم نازیسمی شود دوست دارم همان قدرتی رو داشته باشد که آلمان نازی داشت که چنین تصوری برای ایران کمی نامعقول است اما شدنی خواهد شد ولی هیچ گاه مثل آلمان نازی نخواهد شد آری من آلمان رو ستایش میکنم به خاطر بزرگ مرد تاریخ آدولف هیتلر البته از یاد بنیتو موسولینی هم غافل نشویم او بود که سنت فاشیسم رو پایه گذاری کرد و به کشور هایی مثل اطریش اسپانیا و آلمان صادر کرد زنده باد کسی که علاوه بر خدمت به میهنش به هم نژاد هایش هم خدمت میکند.

هدف این جنبش

یکی از دوستان کامنتی گذاشته بود و متن پیام جاوید بدین شرح است.

درود بر تو که آمدی و مقالات رو خواندی و جویای هدف این جنبش شدی.خدمت شما عرض کنم هدف این جنبش تنها آباد کردن ایران است بهتر کردن ایران تبدیل کردن ایران به ایران نازی به وجود آوردن اندیشه ملی گرائی میهن پرستی حفظ اصالت و نژاد خود همچون آلمان. زدودن ایران از دست یهود بریطانیا شوروی هدف ماست هدف ما پیاده کردن اندیشه نازیسم در تک تک مردمان ایران زمین هدف ما ژاندرمر کردن ایران در خلیج فارس هدف ما ارتقای بهتر سطح فکری مردم هدف ما مبارزه با فساد در ایران و بستن راه های ورود فساد هدف ما فهماندن به دنیا اینکه ما عرب نیستیم ایرانی هستیم پارسی هدف ما اینه که اسرئیل نابود شود اینها تنها گوشه ای از هدف های ما است بقیه اش رو خودت بهتر میتوانی متوجه بشی. از توجه شما سپاس گذارم

همه شما رو به خدای همیشه عاشق ایران می سپارم.

چهارشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۸۵

تجلیل از مدیر سابق شاخه اروپا

درود بر شما

امروز نامه ای به دست من رسید از طرف آقای جاوید که مطلبی بود در مورد تجلیل از مدیر شاخه اروپا که من عینا در اینجا وارد میکنم.

درود بر تمامی وطن پرستان که قلبشون برای ایران و ایرانی میطپد.درود بر کسانی که از اندیشه نازیسم دفاع میکنن

طی این چند روز همش بلا بر سرم داره نازل میشه با خود میگویم که ما چه گناهی کردیم؟ چرا باید ماها محکوم شویم؟ در حالی که بی خدایان یا به تعبیر دیگر کمونیست ها در این دنیای خراب شده جای دارن پس چرا ما جا نداشته باشیم نه چنین نیست اندیشه نازیسم اندیشه ای است همیشه نوپا و تازه و رسیده است و همیشه قابل برداشت است پس عزمتون رو جزم کنید برای هر چه قدرت مند شدن نازیسم تلاش کنید تا میتوانید دفاع کنید خودتون رو نشون بدین من زیاد نمیخوام دستور بدم چون من اصلا از دستور دادن خوشم نمیاد اینا فقط سفارش است خوب من بر آن شدم که بعد از رفتن بسیار تاسف بار مدیر اصلی شاخه اروپا یکسری برنامه هایی رو برای تجلیل ایشان به عمل بیاورم که خوشبختانه موفق هم شدم جلسه ای رو برای تجلیل ایشان بگذارم

به همت ایشان به این اهداف دست یافتیم

1- ارتباط با آمریکا

2-ارتباط هر چه بیشتر با هموطنان خارج از ایران

3- تاکید هر چه بیشتر بر لزوم ایجاد سایت (که هم اکنون به حالت تعلیق است)

4- آگاهی دادن ایشان از مسائل دنیا

5-مترجم مهم این جنبش

6-مستحکم کردن روابط با آلمان

7-بهبود بخشیدن به اعضای نوپا

8-امکان فراهم آوردن بودجه (بعد از رفتن ایشان به حالت تعلیق در آمد)

9-تشویق هر بیشتر هموطنان ایرانی به خصوص من توسط ایشان

10- ایجاد شاخه ترکیه و کردستان برای جنبش (که به تازگی تاسیس شد و با رفتن ایشان از هم پاشید)

مشاهده میفرمایین که با رفتن ایشان ضربات سختی برما وارد شد البته ما نمیگویم کاملا به ایشان وابسته هستیم ایشان شخص محترمی بود برای من ولی با رفتن ایشان تمامی درها به روی من بسته شد. در هر حال برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم هر چند که هنوز نمیدانم که علت رفتن ایشان چی بود آخرین خبری که از وبلاگ رسمی ایشان دارم این است ایشان به طور کامل وبلاگ رو پاک کردن. از شما دوست عزیز که مدیریت دوم وبلاگ هستی میخوام که تمامی مطلب رو بدون کم و کاستی وارد وبلاگ رسمی کنی.

شما رو به خدای همیشه عاشق ایران می سپارم

سه‌شنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۸۵

تنها ماندم

درود بر شما

قبل از اينكه من مطلبي رو بنويسم بايد بگويم كه نويسنده اصلي اين وبلاگ يعني آقاي جاويد اين وبلاگ رو ترك گفتن البته نه به طور كامل نوشتن مطالب بر عهده من است و من تحت نظارت قرار دارم يعني مطلب رو مينويسم و آقاي جاويد بازرسي ميكند و اجازه چاپ رو ميدهد البته ايشان اين اجازه رو دادن كه علاوه بر مطلب تاييده خودشان خودم هم ميتوانم مطلبي بنويسم من مثل شخص آقاي جاويد تندرو نخواهم بود بلكه ميانه رو به تمامي سوالات پاسخ خواهم داد اين از معرفي خودم اما علت اينكه چرا ايشان اين وبلاگ رو ترك گفتن به اين دلايل است

طي اين چند روز اخير تحولاتي روي داده كه ميشود گفت ضربه سختي به پايه هاي جنبش وارد شده البته يك مورد مثبت هم هست كه با عث رفتن ايشان شد اما علت اين ضربه ها چي بوده با هم يه نگاهي ميكنيم.

در اولين نگاه جنبش ناسكا باز به نقد اين جنبش كرد با اينكه من كاري به گذشته شماها ندارم اما من بازهم پيشنهاد ميكنم همه افراد با هم متحد شوند و نگذارن دشمنان ايران حتي چپ چپ نگاه كنن صرف نظر از اينكه چه نوع سليقه اي داريم صرف نظر از اينكه گذشته چي بوده به حالا فكر كنيم من پيشنهاد ميكنم هم به جاويد و هم به شخصي كه در ناسكا فعاليت ميكنن كه شماها اگر ميخواهين در يكجا باشين بايد نام جنبشتون عوض شه تا در آينده هيچ سوءظني از هر دوطرف باقي نماند من بيشتر ميتوانم بحث كنم اما اينجا جاش نيست بسياري از بحث ها محرمانه بايد باشد

در نگاه دوم اشاره ميشود به تعطيل شدن شاخه اروپا ما از اين اتفاق بي خبر بوديم حتي نميدانستيم كه يه همچين برنامه اي است حتي از اونور آب به ما كسي خبر نداد و رفتن مدير شاخه اروپا باعث شد كه حسن اعتماد 30 نفر از اعضا نسبت به جنبش از بين برود و اين جنبش رو ترك كنند و از طرف فشارها در داخل ايران بر اين است علت تعطيل شاخه اروپا براي چه بوده است؟ كسي نتوانست به درستي جواب بدهد تا اونجايي كه ما خبر داريم ايشان يعني مدير سابق شاخه اروپا حتي وبلاگشون رو هم به كل پاك كردن در هر حال ما بسيار از ايشان متشكريم بابت اين مدتي كه باما بودن و مارو تحمل كردن بسيار ممنون هستيم و در هر كجا كه هستن آرزو دارم سالم و سلامت باشن.

اما خبر ميرسد كه آقاي ناجي كه يكي از همتايان جاويد بوده است دستگير شده است حالا جدا از درست يا نادرست بودن اين خبر شوكه سوم وارد جنبش شد كه آقاي جاويد دست تنها شد و تعداد باز هم كاهش پيدا كرد چيزي در حدود 40 نفر كه از اعضاي سابق بودن هنوز هستن ولي چهرهاشون خسته به نظر مياد اين هم از اتفاق سوم

اما اتفاق بعدي كه به نظر من مثبت است افتتاح بخش آموزش زبان آلماني است كه به همت خود شخص آقاي جاويد اداره ميشود هفته به هفته به روز ميشود اميداورم شما كه خواننده اين وبلاگ هستين روزي آلماني زبان شويد

خوب من زياد حرفي نخواهم زد تا بعد.

دوشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۸۵

افتتاح بخش آموزش زبان آلماني

درود بر شما

خوب طبق قولي كه دادم براي آموزش زبان آلماني يك وبلاگ درست كنم كه نتيجه اش شد اين

دوستان عزيز ميتوانن به اينجا سر بزنن با تشكر.

http://www.eindeutsch.blogspot.com

چهارشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۵

اعتراض به نقد بي محتواي نسكافه وچاپلوسي براي رام كردن شاخه اروپا

درود بر شما

امروز يكي از دوستان خبرم كه نسكافه مقاله جديدي رو زده با عنوان يك سال به پوچي گذشت!

من رفتم مقاله اين آقا رو خوندم و اعتراض هايي رو هم مينويسم كه قابل توجه اونايي كه ميگن ناسكا هنوز ايستاده!

اول از همه از خودش شروع كرد خودش اعتراف كرده كه در اين مدتي كه به قول خودش يكسال ميگذرد هيچ كاري عملا نكرده يعني حتي نتوانست اعضايي رو براي خودش دست و پا كند در مقالات قبلي ذكر كرد كه ما منحل شديم پس عملا هيچ كاري رو نميكنه و نميتواند ديگر انجام بدهد حزبي كه منحل شده باشد ديگه قابل درست شدن نيست به هيچ وجه تو در اذهان عمومي نقش بسته شده كه در گذشته چه اتفاقاتي افتاده

اما جنبش نازي هاي ايران رو با تهمت و ناسزا شروع كرده و نقد بي محتوا انجام داده

در ماه هاي گذشته حميد كه الان هم تشريف دارن با نام جديدش آتشبان و براي فرار از گذشته مطلب رو طوري نوشته كه تماما به نفع خود تمام شود. در روزهاي اوليه جنبش كه در حدود يك سال و اندي تعداد افراد به حدود 20 نفر رسيده بود كه من تمامي دوستان رو دور خودم جمع كردم و به آينده مثبتي مي انديشيدم بعد از مدتها كه از وجود ناجي و حميد ماهي صفت بي خبر بودم با خبر شديم كه اينها پا به عرضه فعاليت گذاشتن ما از روز اول براي حسن نيت به اونهايي كه در سابق در حدود قبل از اينكه من و ناجي و حميد تشكيلاتي رو انجام بديم گروه هايي در پرشين بلاگ فعاليتي داشتن من نميتوانستم جنبش جديدي بزنم چرا كه اينها وجود داشتن و زدن نام جنبش در كنار نازي هاي ايران به منزله دشمني و رقابت با جنبشي بود كه در پرشين بلاگ فعاليتي در حدود دو ساله داشتن پس من به عنوان يك عضو با اونها بودم و براي اعتماد و حسن نيت به اونها جنبش رو وارد نكردم ولي بعد از دوسال كه جنبشي كه در پرشين بلاگ فعاليت ميكرد اعلام منحل شدن گرفت به دلايلي از ادامه كارشون در تهران منصرف شدن پس من درصد برآمدم كه راه اين جنبش رو ادامه بدم اما در فضايي جديد تر كه اون روزها مصادف بود با حركت هاي حميد و ناجي حميد هميشه فكر ميكنه كه خودش زودتر جنبشي رو راه انداخته اين نشاندهنده دهن كجي بود پي من شروع به فعاليت شخصي خودم و بدون هيچ درگيري با اين دو شروع به فعاليت كردم افرادي كه در جنبش سابق در پرشين بلاگ بودن حدودا 30 نفر بودن كه من اين افراد رو حضوري ديدمشون پس اون موقع در اوايل كار من 50 عضو داشتم كه بعدها سعي در گسترش دادن جنبش شدم كه متوجه شخصي شدم كه الان فعاليت اين جنبش در شاخه اروپا رو بر عهده دارن بله آقاي ادوارد كسي بود كه با من متحد شد و مرا تشويق كرد به ادامه دادن جنبش بعدها آقاي ناجي سر عقايد به جز انديشه نازيسم اختلاف پيدا كردن ناجي تصميم به جدايي گرفت و با ديدن جنبشي كه من داشتم به در خواست خودم پيشنهاد كردم به ما ملحق شود اما ميتواند تازماني كه حسن نيت مارو باور كند صبر داشته باشد و به فعاليت خود بدون حميد ادامه دهد بعدها وقتي اختلافات شدت يافت ناجي مصمم شد كه به من ملحق شود و از حميد جدا شود پس ما عملا سه شخص بوديم كه هر كدام افرادي رو تحت نظر خود داشتن آقاي ميلاد كه يكي از اولين شخصيت هايي بود كه اعلام اتحاد با من رو داشت اما بعدها نميدانم چي شد به نسكافه ملحق شد حتي دليلش رو براي من توضيح ندادن در هر حال اگر هم الان برگردن با روي باز از ايشان استقبال خواهم كرد گذشت و گذشت تا كار به جايي رسيد حميد ماهي صفت و افرادش كه به قول خودش 20 نفر بودن شروع به تهمت و ناسزا گفتن به جنبش و سعي در خراب كردن شخصيت يه جنبش نوپا بودن ولي با مقاومت آقاي ادوارد مدير بخش شاخه اروپا اهداف شوم نسكافه ناكام ماند حتي بارها پيشنهاد صلح داد و سخن از اتحاد آهنين به ميان آورد ولي نتوانست حسن نيت خود را نشان دهد و باز هم شروع به ناسزا كرد تا اينكه خبر جعلي به دست من رسيد كه حميد فراري شده گرچه از قبل ميدانستم عملا هيچ كاري انجام نداده پس فرار كردنش هم جاي تعجب نداشت ولي اين خبر دروغ محض بود الان شخصي به ظاهر جانشين حميد است اين دروغ محض است اون خود حميد است باور نكنيد اگر باور كنيد به دام او خواهيد افتاد.

اما نكته جالبي كه آتشبان به آن اشاره ميكند اين است كه خود متوجه اشتباهات گذشته شده و همه رو ضد نازي خوانده و آقاي ادوارد رو شخص قابل قبولي براي خود خوانده عجيبه ايشان تا همين چند وقت پيش اين شخص رو همجنس باز معرفي ميكرد من رو تاتار معرفي ميكرد چي شده حالا لحنش عوض شده؟ او ميخواهد ادوارد رو به سمت خود جلب كند كه اين ميسر نخواهد بود چون ميدانم در گذشته چه اتفاقاتي براي من و دوست من پيش آمده و من نميخواهم شكست رو متحمل شوم اگر روزي بفهم كه ادوارد دست در دست نسكافه داده كه محال بدهد من استعفا خواهم داد و جنبش رو به شخص ديگري خواهم سپرد و براي هميشه ترك خواهم گفت چون تمام برنامه ها به هم ميخورد و انگاري كه هيچي نبوده

آتشبان متوجه حضور قوي ادوارد شده و براي همين سعي در جلب او دارد من از همين جا به آتشبان يا همون حميد ماهي صفت بگويم كور خواندي اين تصميم تو چيزي جز چاپلوسي و دروغ نيست. از همينجا از آقاي ادوارد تقاضا دارم نگاهي به گذشته بكنن و ببينن چه اتفاقاتي افتاده بعد اظهار نظر نهايي خود رو در وبلاگشون بگويند اين لپ كلام آخر من بود ديگر خود دانيد.

سه‌شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۵

اسرائيل شكست خورد

درود بر شما

پيروزي حزب الله بر رژيم صيهونيستي رو تبريك ميگويم

حزب الله گرچه خيلي تلفات داد اما توانست دومين ابرقدرت رو زانو بزنه

اسرائيل با اينكارش ثابت كرد كه رويايي ابر قدرت شدنش افسانه اي بيش نيست همانطور كه هولوكاست افسانه است

در ضمن اين آيدي جديد من soldat_naziدر ياهو مسنجر هست دوستان جديدي كه مقالات رو ميخونن ميتوانن با من در تماس باشن با تشكر


پنجشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۵

نماد و سمبل جدید

درود بر شما

خوب قرار شد که قبل از گذاشتن سمبل جدید در وبلاگ رسمی یه نظر سنجی از طرفداران دوستان هواداران انجام بشه و به یکی از اونهایی که بتواند حدس بزنه این سمبل دارای چه ویژگی هایی است یک جایزه خوب از من خواهد گرفت. اما در بین دوستان و عزیزانی که نظرهاشون رو دادن همه از گردونه مهر سخن گفتن که گردونه مهر در این سمبل نبود هیچکس نتوانست حدس درستی بزند تنها یکی از دوستان قدیمی من توانست تا حدودی حدس بزند او به نماد شیر و عقاب اشاره کرد که این نظریه مورد قبول قرار گرفت و آقای یاشار تنظیف برنده یک عد سکه بهار آزادی که معادل یک میلیون هفتصد هزار ریال یعنی یکصد و هفتاد هزار تومان شدن ایشان میتوانن امشب یا هر زمان دیگری به بنده مراجعه کنن و جایزه خود را دریافت کنن. از بقیه عزیزانی که نظراتشون رو فرمودن بسیار کمال تشکر رو دارم.

تا مطلب بعدی شما رو به خدای همیشه عاشق ایران می سپارم

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود آدولف هیتلر

سه‌شنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۵

صورت مسئله های شما ضد راشیست ها رو قبلا حل کردم

درود بر شما

من آدمی هستم رک و پوست کنده حرف میزنم حالیم نمیشه که طرف بهش بربخوره و از اینجور حرفا به تک تک اونایی که ضد نازی حرف میزنن یا دنبال جواب هستن بگم من سالهاست که جواب سوالات شما رو پیدا کردم و حل کردم و گذاشتمشون کنار پس دیگر حوصله ندارم دوباره از نو براتون توضیح بدم خودتون عقل دارین و باید بفهمین دیگه مکتب نازیست مکتبی نیست که بشود به همین راحتی در موردش قضاوت کرد همانطور که در مورد مکتب های زردشت مسیحیت اسلام و حتی خود یهودیت قضاوت بی جا کرد پس با تفکر به آن می اندیشن و جوابشون رو خودشون میدن نه از کس دیگر بپرسن یا اگر هم میپرسن لاقل در حد سوال باشد نه با ضد حرف زدن من آدمی هستم که به هیچ وجه طاقت شنیدن حرف های ضد نازی ندارم حتی اگر به پیشوایم آدولف هیتلر بگن تو من بازم راضی نیستم چون من میدانم که چه مکتبی انتخاب کردم و میدونم که واقعا درست انتخاب کردم پس دلیلی نمیبینم بیام تک تک ماده های مکتبم رو کاوش کنم وقتی میگه نژاد پرستی باید نژاد پرست باشی یه آقایی هست که میگه من نازی هستم ولی پیشوای شما رو قبول ندارم یه همچین چیزی مثل این میمونه که شما بگی هندوانه میخوام اما توش رو نمیخوام چنین چیزی مورد قبول نیست یعنی قابل اجرا نیست و این طبیعی است در قرآن دین اسلام میگویند کافر رو باید کشت یک مسلمان حق ندارد بگه نه اگر بگه نه اون مسلمان رو هم میکشن در دین مسیحیت میگن عیسی پسر خدا است ولی وقتی یک مسیحی انکار کن اونو میسحی نمیدانن و در تمامی موارد این طبیعی است. من واقعا نمیدونم که شماها چرا زورتون میاد اندیشه نازیسم رو قبول کنید در حالی که خود شخص خدا میگه من برترم خود شخص فرشتگان و حتی ابلیس هم میگه من برترم؟ پس مشکل شما انسانها چیه؟ دنیا همینه من اگه خودم سیاه پوست یا یهودی بودم مطمئن باشین یا به اینها خدمت میکردم یا خود کشی چون واقعا وجودم جایز نیست خداوند هر حرفی رو زده با حکمت زد وقتی به محمد پیامبر اسلام گفت یهود کافر است و نجس باید همه قبول کنن پس دلیلی وجود داره اگه تو واقعا نمیفهمی که دلیلش چیه برو بمیر و برو پیش خدا ازش سوال کن بعدشم کسی که مطالعه کافی نداشته باشه در هر زمینه ای یا از اون بدش میاد یا ازش میترسه این طبیعی است مثالی میزنم شما تصور کنید که میخواهین فنون خلبانی رو یاد بگیرین اول از هواپیما میترسین این طبیعی است ولی وقتی باهاش آشنا بشی تازه میفهمی که اونقدرها هم ترس نداره و با تمام وجود میچسبی به خلبانی یا در خوردن غذا ما آدما یا از یه غذایی خوشمون میاد یا بدمون میاد اینو به حساب تجربه میزاریم درسته؟ خوب وقتی من یه غذای مثلا ایتالیایی نخورده باشم میگم بدم میاد ولی وقتی بخورمش خوشمزه باشد حرفم رو پس میگیرم ولی بعضی چیز ها هست که واقعا نمیشه خیلی زود قضاوت کرد اینو من تجربه کردم جناب استادمون که در جنبش نازی های ایران شاخه اروپا فعالیت دارن میگوید که یک پیرزن در اطریش میگوید نازی ها محشر بودن چطور انکار میکنی که نازی ها بد بودن جلوتر حرف نزنید که کارتون اشتباه است در هر زمینه زود قضاوت نکنید اینکه در زمان آدولف هیتلر پیشوای آلمان نازی چه اتفاقاتی افتاده و چی شده باید به تاریج مراجعه کنید و کتب های زیادی مطالعه کنید تاریخ همش از نازی ها بدگویی میکند این دلیلش طبیعی است من این جمله رو آویزون گوشم کردم که پیشوا میگوید حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود به راستی که جمله زیبایی گفت او میدانست در 100 سال آینده چه اتفاقاتی پیش میاد الانم بعضی از نظریاتش تحقق پیدا کرده خودتون به چشم میبینید بعد اگه شنیده باشین میگن آدم های خوب خیلی زود از دنیا میرن و آدم های بد و پلید ماندگارن و عمرشون طولانی تر از عمر واقعیشون است این حقیقته پس خودتون فکرتون رو به کار بندازین این قدر هم تبلیغات غرب رو نگاه نکنید اونا همشون صیهونیستن مطمئن باشین خدا با ماست والا دیگه من خسته شدم از بس هی سوالات قدیمی شما رو گوش میکنم این کار شما ما رو متوقف میکنه و مجبور میشیم از کارامون دست بکشیم و به سوالات جناب عالی جواب بدیم دیگه نمیدونم خودتون میدونید اگه بازم نفهمیدید این دیگه مشکل خودتونه.از ما انتقاد نکنید از خودتون انتقاد کنید که چرا نمیفهمین

خوب اما طرح جدید این جنبش آماده است طبق قولی که دادم به کسی که بتواند حدس بزند این طرح چیست جوایز نفیسی خواهم داد مهلت ارسال نظرات شما در همین پست تا آخر وقت اداری 20 مرداد 85 میباشد.

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود آدولف هیتلر پیشوای آلمان نازی

یکشنبه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۵

اطلاعیه

درود بر شما

قصد دارم بخشی درست کنم برای آموزش زبان آلمانی نیاز به کمک شماها دارم البته من خودمم هم حرفه ای نیستم علت تاسیس کردنش هم برمیگرده به این که عموی بنده لطف کردن که از این به بعد برنامه ای رو درست کنه که منو همراه خودش آلمان ببره اونم ماهیانه حالا جزئیاتش بماند.

مطلب دوم یکی از دوستان پیشنهاد کرد به جای واژه ناسکا یا نسکا از کلمه نسکافه استفاده کنیم دمشون گرم از آقا شهریار عزیز ممنون از پیشنهادتون خبر بعدی که میخوام بدم در مورد آرم این جنبش هست من طرحی رو آماده کردم که بزودی این طرح گذاشته میشود اگر کسی توانست حدس بزند که این طرح چه جور طرحی است جایزه خوبی پیش من دارد

فعلا به درود

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود. پیشوا آدولف هیتلر

جمعه، مرداد ۱۳، ۱۳۸۵

اسرائیل باید از بین برود


درود بر شما

این جمله رو افراد مشهوری گفتن حدس بزنید چه کسانی گفتن؟

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود. پیشوا آدولف هیتلر

سه‌شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۵

تحلیل و بررسی دو جریان اخیر

درود بر شما

در مقاله قبلی قرار بود به تشریح مکتب کمونیست و شاخه های آن بپردازم که متاسفانه در حین کامل کردن مقاله به مشکلات برخوردم و مقاله کامل از کامپیوتر شخصی من پاک شد و من مجبور شدم که دوباره از نو بنویسم و من از شما خواننده محترم پوزش میطلبم به امید خدا در آینده نزدیک این مقاله رو خواهم نوشت و اما امروز خوب یک سری جریاناتی رو من مشاهده کردم که خالی از لطف نیست به نحلیل اونها بپردازم. اول درگیری لفظی مجدد جنبش نازی های ایران شعبه اروپا با ناسکاگرچه ما هنوز متوجه نشدیم که اصل کلمه ناسکا از چی میاد و خودشون هیچی هم نگفتن جریان بعدی جنگ میان رژیم صیهونیستی اسرائیل و حزب الله لبنان و فلسطین اشغالی

خوب جریان اول مربوط به در گیری لفظی بین جنبش نازی های ایران شعبه اروپا با نسکا

اگر دقت کنید این دعواها تازگی نداره خیلی وقت است که این درگیری های پراکنده وجود دارد مطمئن باشین ما هر چیزی رو که گفتیم عین حقیقت بوده منتها اونا یعنی نسکا میگن ما میفهمیم شماها نمیفهمین یعنی کل ملت هیچی حالیشون نیست فقط ناسکا حالیشونه! برای من خیلی عجیبه که یه بچه 16 ساله اهوازی که صبح تا شب با عرب ها و سیاه پوستان سروکله میزنه چطور از اینجور چیزا میفهمه در حالی که جنبش بخش اروپا در خارج از کشور مشغول به فعالیت و دارای تحصیلات عالیه هستن؟ مشکل اینجاست که ناسکا حرف منطق حالیش نیست طرف وقتی دید سایت رسمی اش! هک شده دید که دیگه همه چی تموم شده همه تقصیرات رو گذاشت گردن ماها یعنی جنبش نازی های ایران تازه طرف هیچ دلیل منطقی نداره که ثابت کنه که کار من یا اطرافیان من باشد بعدشم کسی که واقعا عقیده نازیسمی دارد چطور جرات میکند بیاد به پیشوایش یعنی ادولف هیتلر تهمت بزند؟ این امکان ندارد که کار اطرافیان من باشد ناسکا دیوار کوتاه تر از ما پیدا نکرد گیر داد به ما و در وبلاگ جدیدش شروع به منزوی کردن جنبش ما کرده که این کار خودش حسن هایی برای ما دارد اول اینکه نشان میدهد که ناسکا هیچ جنبه ندارد دوم دست خالی است سوم از نظر همه منفور است چهارم ملت میفهمن که جنبشی که باهاش درگیره کی است و چیکاره است این از قضیه سایتشون

قضیه بعدی سر سمبل های ایران است یعنی گردونه مهرصلیب شکسته و شیر و خورشید ایران . ناسکا اومده گردونه مهر رو در شیر و خورشید قرار داده و شمشیر رو برداشته که من چند نکته ای رو عرض کنم که ناسکا بفهمه اگه نفهمید مشکل خودشه اولا پرچم رسمی ایران نشده بزارین بیاد بعد در موردش اظهار نظر کنید و اگر هم استفاده میکنید به صورت سابق استفاده شود یعنی آخرین طرحی که به بیرون داده شده که خیلی ها میدونن این طرح چی هست بعدشم هر سمبلی برای خودش تکه هیچ فرقی نمیکنه چی میخواد باشه مهم اینکه که تک باشه و بنا باشد که سمبل در سمبل دیگر برود اون سمبل کوچک و خوار شمرده میشود و این نشان دهنده بی ارزش بودن هر دو سمبل است پس ارزش هر سمبلی به تک بودن و آرم اصلی خودش دارد ناسکا هم گردونه مهر رو تحریف کرد هم شیر و خورشید چرا؟ اول اینکه گردونه مهر پرچمی قرمز رنگ است که خودتون هم میدانید شیر و خورشید هم طرح خودش رو دارد این آقا شمشیر رو برداشته خورشید رو هم همینطور به جاش گردونه مهر رو گذاشته حداقل جدا گانه استفاده میکردی با این کار به هر دو بی احترامی کردی نه نگو ناسکا پرفسور عالمه فقط ایشان همه چی میفهمن بقیه خام هستن بازم تذکر میدم هر سمبلی تکش ارزشمند است کم و زیادش تحریف و توهین به آن است حرفهایی که دفتر نازیسم زده رو اینها یعنی ناسکا برعکس فهمیدن میگم که اینا پرفسور انجمن افغانستان هستن میفهمن چی به چیه ناسکا هیچ مطالعاتی نداره او نمیداند که سمبل های میهنی ایران شامل چه چیزایی است این واقعا شرم آوره که خود میگوید ایرانی هستم و وطن پرست کسی که وطن پرسته باید از همه اینها آگاهی داشته باشد و بفهمد چه میگوید اینم از این قضیه طرح ها و اما جریان جعلی بودن نام ناسکا! راستشو بخواهین ما قبل از اینکه ناسکا در ایران فعالیت نه چندان کارایی دار انجام بدهد میدانستیم که این اسم قبلا در جایی ثبت شده بوداونم کجا ایالات متحده آمریکا پس به قول دفتر نازیسم جنبش نازی های ایران شعبه اروپا ناسکای ایرانی میتواند پیگرد قانونی داشته باشد همانطور که در قوانین ثبت ها در مجامع بین المللی هیچ کس حق استفاده نام دیگری رو ندارد مگر با کسب رضایت از طرف و اگر طرف شاکی باشد و اعتراض کند علاوه بر مجازات نقدی مجازات زندان هم دارد که دیگه بقیه اشو خودتون حدس بزنید چی میشه اینم یه هشداری بود برای ناسکا جعلی و نامشروع. والا دیگه من خسته شدم همش دارم میگم ناسکا این مرتیکه جلوی فعالیت منو میگیره مغز منو خراب میکنه یه حرکن فاسد است یا باید جلوش گرفته شود یا باید به حال خود گذاشت تا رفته رفته از صحنه کنار برود اینم از قضیه ناتمام ناسکای جعلی

اما قضیه بعدی در مورد جنگ اسرائیل رژیم صیهونیستی با حزب الله لبنان

اگه دقت کرده باشین تو این چند مدتی که از جنگ میگذرد روز به روز به ضعف اسرائیل اضافه میشود و قتل مردم بي گناه درفلسطین و لبنان اصلا هيچ توجيهي نداره و هر فرد يا گروهي از اين اعمال اسرائيل حمايت كنه در جنايات اسرائيل شريك هست اسرائيل تا امروز هيچ گاه اين چنين خوار و ذليل نشده بود چون تا به حال نبرد جدي در پيش رو نداشت حال چه شده كه ششمين ارتش منظم دنيا به اين روز افتاده است به هر حال جايي كه اخلاق وجود ندارد اين رفتارهاي وحشيانه عجيب نيست به خصوص وقتي كه تا اين حد در افكار عمومي خوار شده باشي اين جنگ خيلي ادامه نخواهد يافت به خصوص كه تل آویو نقطه ضعف اسرائيل است و صبر حزب الله نيز به پايان رسيده است مطمئنا پیروز ازآن دشمنان بشریت نخواهد بود حزب الله به طرز عجیبی محبوب شده است مقا ومت برنده است سران اسرائیل دیوانه وارغیرنظامیان را مورد هدف قرار داده است و جالب اینکه سکوت جوامع بين المللی خصوصا کشورهای قدرتمند غربی تعجب آور است آنها به خاطر فعاليتهای هسته ای ايران که ادعا می کند صلح آميز است ماه هاست که جهان را به هم ريخته اند ولی هيچکدام از آنها عليه نسل کشی های بی شرمانه اسرائيل حتی اعتراض نمی کند چه برسد به اينکه درخواست تشکيل پرونده جنايتهای جنگی عليه دولت اسرائيل بکند چرا غربيها درک نمی کنند که خشونت تنها خشونت به بار می آورد ما می خواهيم برويم وگروههای به اصطلاح تندرو را نابود کنيم اما در عوض شرايطی را بوجود می آوريم که شهروندان عادی به خشونت رو بياورند اگر من در لبنان بودم و دوستان خويشاوندان بی گناهم کشته می شدند صد در صد سلاح بدست می گرفتم و به جنگ با رژیم غاصب میرفتم. متاسفانه سازمان ملل متحد بازهم هيچ کاری نکرد کاش يک کسی می توانست به من توضيح دهد که اصلا اين سازمان چه کاری انجام می دهد؟ رهبران اسرئييل بايد يک روز به خاطر کارهايی که در لبنان کردند محاکمه شوند آنها حق ندارند که راههای امن خروج را به روی مردم ببندند و بعد هم هر کسی را که ماند بکشند اين يک جنگ معمولی نيست اين نسل کشی است رژیم صیهونیستی طبل توخالی است او تنها از حمایت بریتانیا و ایالات متحد آمریکا و البته آلمان(به خاطر افسانه هولوکاست توسط نازی های آلمان هیتلری) این سه تا دست از حمایت اسرائیل اگر بردارن مطمئن باشین یک روزه اسرائیل رفته اسرائیل به حکم افسانه هولوکاست آزادانه فعالیت ضد انسانی میکند اسرائیل خود نامشروع است چه برسد به اینکه کاراش مشروع باشد.

خوب مقاله امروز هم تمام شد به امید خدا بازم با مطلب جدیدی در خدمت شما هستم شما رو به خدای همیشه عاشق ایران می سپارم

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود. پیشوا آدولف هیتلر