شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

جمعه، مرداد ۰۱، ۱۳۸۹

یاد شاهنشاهان پهلوی گرامی باد


در دیده ما شاه بود سایه یزدان
تا کور شود دیده بیگانه پرستان


چهارم و پنجم امرداد سالگشت پادشاهان غرور آفرین ایران نوین گرامی باد
 
با پیشکش بهترین درودها به رضا شاه بزرگ و شاهنشاه آریامهر، پادشاهان ایرانساز که با هیچ، همه چیز برای ایران و ایرانی‌ ساختند و سرفرازی برای ایران و ایرانی‌ آفریدند، کشوری که پس از تازیش تازیان و مغولان و ترکان، براستی از هر پهلو ویران شده بود.
نگاهی کوتاه به کتاب پاسخ به تاریخ نوشته محمد رضاه شاه پهلوی  به تاریخ 1359بیندازیم
مرا متهم کرده اند که می خواستم ایرانیان را، علیرغم خواست خودشان، خوشبخت کنم. واقعیت این است که من می خواستم ایرانیان را، علیرغم خواست دشمنانشان، و علیرغم ائتلاف عوامل ویرانگر، به رفاه و خوشبختی برسانم، نه علیرغم میل و ارده خودشان. برای جلوگیری از توفیق من، غارتگران بین المللی، با مرتجع ترین عوامل مذهبی، و با آدمکشان حرفه ای ائتلاف کردند، و بدین ترتیب بود که اتحاد نامقدس و شوم سرخ و سیاه، برای نابودی ایران پا گرفت.

افسوس که با ناسپاسی مردم خرد باخته و مزدوران انیرانی و ایرانی‌ خانه زاد، کشور را با چشم گریان بدرود گفته و در سرزمین بیگانه ، دور از سرزمین مادری خویش، جان به جان آفرین دادند. روانشان همیشه شاد باد
.

۲ نظر:

محمد سبز گفت...

براتون متاسفم دوستان. فاشيسم اوج جهالت بشري است. اميدوارم هرچه سريعتر پي به اشتباه بودن مسيرتون ببرين. اميدوارم اين كامنت رو حذف نكنيد.

ناشناس گفت...

درود بر شما

من اردشیر آزاده هستم. شاید نام بلاگ قبلی‌ام «خاک و خون» را شنیده باشید. از تارنمایتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم. تمایل دارم اگر فرصت شد با شما همکاری داشته باشم. اگر پاسختان مثبت است به مهران گرامی اطلاع دهید.

با سپاس

جاوید ایران!