شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۴

افتخار به ريس جمهور ايران و نقدي بر تيرگي روابط ترك ها و فارس هاي ايران

سلام دوستان نازي من خوبين همگي
امروز اينقدر خوشحالم كه ميخوام داد بزنم ايولا احمدي نژاد حالا چرا؟ دليلشو بهتون ميگم الان فقط بهم توهين نكنين يه مطلب در مورد نازيها است شماها خبر دارين كه آقاي احمدي نژاد رفته عربستان يا نه؟ خوب اگه خبر دارين پس بايد بدونين چي شده اگه هم خبر ندارين گوش كنيد چي ميگم.
آقاي احمدي نژاد که برای شرکت در نشست فوق‌ العاده سران سازمان کنفرانس اسلامی در شهر مکه در عربستان سعودی به سر می برد، طی نشستی خبری در اين شهر گفته قبول ندارد که هيتلر، رهبر آلمان نازی ميليونها يهودی را در کوره ‌های آدم سوزی سوزانده و حتی اگر فرض بر صحت اين "ادعا" گذاشته شود، چرا اروپاييهايی که به دليل کشتار يهوديان به دست هيتلر از اسرائيل حمايت می کنند، در خاک خود مثلاً در آلمان يا اتريش چند ايالت خود را به "‌صهيونيستها" نمی دهند تا حکومت خود را در آن ايجاد کنند.

بعد بلافاصله ايالات متحده و اسرائيل واكنش دادن سخنگوي كاخ سفيد ايالات متحده گفته كه اظهارات آقای احمدی نژاد را موجب نگرانی بيشتر دولت ايالات متحده نسبت به حکومت ايران دانسته و گفته که اين اظهارات نشان می دهد که چرا برای آمريکا اين قدر مهم است که ايران توان ساخت سلاح اتمی پيدا نکند. همچنين سخنگويوزارت خارجه اسرائيل خراب شده هم گفته اظهارات آقای احمدی نژاد را که در نشستی خبری در شهر مذهبی مکه بيان شده، خشم برانگيز و نژادپرستانه خوانده و گفته است: "همين اخيراً مجمع عمومی سازمان ملل متحد کسانی را که واقعه کشتار يهوديان در آلمان نازی را انکار می کنند محکوم می کنند اما با اين حال رئيس دولت ايران تضاد آشکار با معيارهای رفتار شرافتمندانه بين المللی از خود نشان می دهد
خاك بر سر وزير خارجه آلمان كنم كه اونم گفته كه آقای احمدی نژاد خواهان اختصاص بخشی از خاک کشور او برای انتقال اسرائيل شده، هنگامی که سخنان آقای احمدی نژاد منتشر شد در مقر اتحاديه اروپا در بروکسل، پايتخت بلژيک به سر می برد و در آنجا به خبرنگاران گفت که چنين اظهاراتی يا شوخی است يا اينکه نشان دهنده ميزان بالايی از ديدی بدبينی است که دولت ايران شرايط را با اين ديد ارزيابی می کند

آقاي احمدي نژاد پس از برخاستن اين موج انتقادات اعلام کرد که اظهاراتش عليه اسرائيل چيزی جز نقل جمله ای از آيت الله خمينی، بنيانگذار جمهوری اسلامی نبوده، اما اين توضيح تأثيری بر کاسته شدن از انتقادات عليه آقاي احمدي نژاد نداشت.

من يه نازي هستم تند رو از احمدي نژاد پيروي ميكنم اسرائيل بايد برود فقط بره همين آقاي احمدي نژاد قبل از اين هم در تهران همايشي داشت با عنوان جهان بدون صيهونيسم خواهان محو اسرائيل از نقشه جهان شد. كه اونم باعث واكنش مسخره اسرائيل و ايالات متحده شده بود.

خوب من با اينكه نميدونم چرا تركها و فارسها سر چي با هم مشكل دارن ولي تا اونجايي كه من ميدونم مسئله سر اينه كه فارس ها ميگن كه تركها ميگن آذربايجان شرقي و غربي بايد از ايران جدا بشه و به عثماني يا تركيه امروزي ملحق بشه نميدونم چرا از يه طرفي تركها ميگن فارس ها به ما ميگن برين بيرون همه بدبختي ايران زير سر شما تركها است اينم نميدونم چرا بابا چرا به من ميگين ضد ترك من يه ايراني هستم تمام قبيله ها قوم ها و زبان هاي محلي را قبول دارم ما بايد با هم متحد باشيم چرا يه كاري ميكنيد كه بين خودمون جدايي بيفته از يه طرف تركها چه كردن مگه؟ فارس ها چه كردن مگه؟ اين معني نداره برام بگين مشكل چيه؟

هیچ نظری موجود نیست: