شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

یکشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۸۵

تسليت به مناسبت از دست رفتن پدر آريايي ها آودلف هيتلر

امروز 10 ارديبهشت مطابق با 30 آوريل روزي است كه دنيا و به خصوص عاشقان نازي و عاشقان آدولف هيتلر به سوگ او مي نشينن.
61 سال دراندوه نبودن پيشوايمان هستيم نه فقط نازي ها نه فقط عاشقانش بلكه دنيا رو ماتم سرا كرد دنيايي كه تحت سلطه يهوديان و كمونيست ها بود به يك باره وقتي فهميد او ديگر نيست بدنشان به لرزه در آمد و فقدان اين چنين مرد بزرگي رو در وجودشان حس كردن مردي كه براي دفاع آريايي ها از طرف خدا مامور بود مردي كه ميخواست آريايي ها رو بيدار كند 61 سال است كه آلمان ديگر صداي پاي آدولف هيتلر را حس نميكند.61 سال است كه تازيان كمونيستها يهوديان بر اين قوم(آريايي) بدون رهبر حمله ميكنن.
مگر هيتلر چه ميگفت كه عده اي از دركش عاجز بودن؟ مگر هيتلر در مورد يهوديان چه ميگفت كه عده اي ساده نمي توانستن بفهمن چي ميگفت؟
آدولف هيتلر يه چيزي رو گفت كه غرب و شرق جلوش وايسادن. با رفتن آدولف هيتلر از اين كره خاكي آلمان هويتش رو از دست داد آريايي ها دير جنبيدن و هويتشان بر باد رفت وقتي او رفت صداي حق طلبي نژاد برتر خاموش شد. متاسفانه ديگر نشد آريايي ها بزرگي خود رو به دست بيارن. به راستي پيشوا يكي بود و مثل او ديگر نخواهد بود مگر خواست خدا باشد پدرم به من آموخت كه براي نژادت جنگ كن براي عزيز شدن آريايي مقاومت كن دشمنانت رو خرد و نابود كن قسم به خداي هميشه عاشق ايران محاله روزي باشه كه پدرم رو نبينم من او را ميبينم و برايش گريه ميكنم
آرزوم بود كه زودتر برم پيش او دوست دارم نوازش دست او بر سرم باشد من به او ايمان دارم و وفادار من از وقتي پدرم رو پيدا كردم بهش قول دادم كه دوباره آريايي رو محيا كنم نازيسم رو پيش تر از گذشته زنده كنم و آريايي رو آقاي جهان كنم هدف ما نازي ها شادي پيشوا آدوللف هيتلر است هدف ما برآورده كردن آرزوي بزرگ اوست و ما در راهش ميجنگيم و هيچ ترسي از مرگ نداريم تازه خوشحال هم ميشيم
بار ديگر غم از دست رفتن پدر آريايي ها آدولف هيتلر رهبر كبير نازي هاي آلمان رو به آنهايي كه تازه فهميدن كه آدولف هيتلر كه بود و به آنهايي كه عاشقش بودن به آنهايي كه وفادارش بودن تسليت ميگويم من را در غم خود شريك بدانيد.
از خداي هميشه عاشق ايران خواستار شادي پدر بزرگوار هستم
روحت شاد يادت گرامي

هیچ نظری موجود نیست: