شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، تیر ۲۲، ۱۳۸۹

فرنوش رام و بنیادش نوروز



بنیاد نوروز را یک صهیونیست ( متعصب مذهبی یهودی ) به نام فرنوش رام که کارمند وزارت خارجه اسرائیل است 15سال پیش تاسیس کرد . فرنوش رام برای تامین مخارج رادیو اسرائیل به کمک دوست پسرش به نام بهمن معالی زاده و جرج هارونیان از یهودیان آمریکا بنیاد پناهجویی نوروز را تاسیس کرده و به نام پناهجویان ایرانی پول جمع آوری می کند . مادر فرنوش رام در در زمان شاه جزو زنان قلعه بوده و معلوم نیست که پدر فرنوش رام کیست . کسانیکه پدر فرنوش رام را می شناسند لطفا بگویند کیست .
بنیاد نوروز برای کمک به پناهجویان نیست بلکه برای جمع کردن پول به اسم پناهجویان ایرانی و ریختن ان به حساب رادیو اسرائیل است .
14
سال پیش فرنوش رام برای استشمام بوی وطن ! به شرق ترکیه امد و به طور اتفاقی با یک پناهجوی کرد ایرانی به نام غزاله محمدی اشنا شد . چون زندگی غزاله محمدی و سه دخترش بسیار فقیرانه بود فرنوش رام از زندگی غزاله 10 دقیقه فیلم تبلیغی گرفت و با نشان دادن این فیلم به جمع آوری پول پرداخت و به اینگونه بنیاد نوروز تشکیل شد . غزاله محمدی نه تنها از بنیاد نوروز کمکی دریافت نکرد بلکه دو سال پیش با فروش خانه و زندگی اش برای رفتن از ترکیه اقدام کرد که متاسفانه با سه دخترش در دریا غرق شدند ولی فرنوش رام و بنیاد نوروز هنوز هم که غزاله و 3 دختر جوانش در دریا غرق شده و از بین رفته اند با فیلم زندگی او در شهر وان ترکیه پول جمع آوری می کنند .علاوه بر رادیو اسرائیل بخشی از مخارج تلویزیون پارس هم از پول هایی که بنیاد نوروز به نام پناهجویان ایرانی جمع می کند تامین میشود /
دست فرنوش رام و بنیاد نوروز به خون غزاله و سه دختر جوانش اغشته است . این یهودی ها همشان دزد و پول پرست هستند . جد بزرگ یهودی ها یعنی حضرت ابراهیم برای پول میخواست تا فرزند 10 ساله خودش را پای دیوار مقدس با چاقو سر ببرد . مصباح یزدی و احمدی نژاد و عسکراولادی و حائری شیرازی همه اصلیتا یهودی هستند . اینها سگ هستند نه انسان.
به فرنوش رام و بنیاد نوروز بگویید که شرف و ابروی مادرش که جزو زنان قلعه بود از او بیشتر است . چون مادرش فقط فاحشه بود ولی فرنوش رام یک فاحشه صهیونیست دزدی است که به نام پناهجویان ایرانی پول جمع می کند و خرج خود و رادیو اسرائیل می نماید . به رادیو اسرائیل و وزارت خارجه اسرائیل ایمیل و فاکس بفرستید و بگویید تا فرنوش رام و جرج هارونیان دست از دزدی و غارت پناهجویان بدبخت ترکیه بردارد .

۲ نظر:

i.n.s.p.m گفت...

ننگ باد این وطنفروشان همخواب یهودیان را


سپاس از این باز آوری دوباره

ابراهیم گفت...

نه اقایان

بنیاد نوروز به پناهندها کمک میکند من و تنی چند از پناهندگان که در ترکیه بودیم کمک مالی ماهی 100 دلار دریافت نمودیم. اسم شماره تلفن هم موجود است چناچنچه کسی طالب باشد. لطفا