شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

شنبه، تیر ۱۴، ۱۳۹۳

فلات جدا شده به ایران بازگردند




اگر به تاریخ نگاه کنیم از زمان جدایی سرزمین های فلات ایران از ایران که همگی با جنگ و توطئه و یا بی لیاقتی حاکمان وقت بوده است، هیچ کدام از مردمان آنها آرامش و زندگی با سعادتی پیدا نکرده اند.
بطور نمونه: کردستان در ترکیه، سمرقند و بخارا، افغانستان، قفقاز، کردستان عراق و بحرین
وقتی به سعادت و خوشبختی خواهیم رسید که همگی با هم در کشور خود و نیاکان فرمندمان ایران باشیم و عاقبت نیز چنین خواهد شد. و البته باید اضافه کنم که در طول هزاران سال مردمانی نیز از همسایگان مان یعنی عاشوری ها، عرب ها و ترک ها بدلایلی به کشور ما آمدند و امروزه با تنیده شدن به این ملت بزرگ بخشی از آن هستند و بعاندازه ما ایرانی بوده و عزیزند.
ما سه قوم تشکیل دهنده کشور ایران یعنی ماد، پارس و پارت که از دیاربکر ترکیه تا پنج آب هند زندگی می کنیم بر مبنای تاریخ این منطقه از جهان یک ملت و کشور هستیم و هرجا که باشیم دیگران ما را با نژاد و قوم تاریخ و فرهنگ مان می شناسند و گواه این گفته عملکرد حاکمان آن مردمان ایرانی جدا شده از ایران است.
به چند نمونه از صدها مورد اشاره می کنم؛ مصطفی کمال نخستین رئیس جمهور ترکیه امروز و عثمانی سابق نسبت به هویت کردها سخن بس سستی گفت : «اینها ترک کوهی هستند و در آناتولی کرد وجود ندارد»!!
روس ها در قفقاز با ایرانیان چه ها کردند
صدام حسین وقتی حلبچه را بمباران شیمایی کرد، گفته بود «کردها ایرانی هستند و بهتر است همگی بمیرند»
و در بحرین می بینید که چه می گذرد.
درست است ما مردم باقی مانده در ایران امروز نیز بدلیل داشتن حکومت های نالایق البته نه در تمام دوران در سعادت کامل نبوده ایم، ولی هرگز یک دهم دشواری ها و رنج های مردمان جدا شده خود را تحمل نکردیم.
یهودی ها در کتاب شان تورات نوشتند: خدا گفته است که چون ایرانیان خیلی به امپراتوری و جلال شکوه خود می نازند و قدرت مرا فراموش کرده اند، سه بلا بر سرشان نازل خواهم کرد.
الف : تمام امپراتوری شان را با خاک یکسان می کنم. در زمان اسگندر صغیر ویران شد.
ب : جمعیت شان را به سوم خواهم رساند. در حمله مغول های وحشی شد.
پ : کاری خواهم نمود تا به هر جای جهان که بروید آوارگان ایرانی را در آنجا بیابید. در انقلاب اسلامی چنین شد و آلان شما کامبوج هم بروید ایرانی تبار آواره پیدا می کنید.
سپس اضافه نموده ؛ عاقبت تخت پادشاهی خود را در ایران برپا خواهم کرد.
حال این سخن بیش از همه خود یهودی ها را نگران کرده است. البته نه همه یهودی ها، بلکه بخشی از یهودی ها اشکنازی و تعدادی تند رو چنین فکر می کند و دشمن ایران شده اند.
ایران سرزمین خورشید میترا و اهورامزداست و تا نوروز و شاهنامه دارد، هیچکس حریف آن نیست و همیشه جاودانه خواهد ماند.
پاینده کشور و ملت ایران
لهراسب زینالی

هیچ نظری موجود نیست: