شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

دوشنبه، تیر ۱۶، ۱۳۹۳

داعش, محصول موساد



«ادوارد اسنودن» عضو سابق سازمان اطلاعات و امنيت ايالات متحده آمريکا CIA طي اظهاراتي گفت: "أبوبکر البغدادي" به مدت يک سال کامل نزد سازمان اطلاعات "اسرائيل" موساد آموزش ديده است.
اسنودن در ادامه اين اظهاراتش که توسط وب سايت "ذ انترسيبت" منتشر شد، گفت: در واقع سازمان CIA با همکاري همتاي انگليسي اش MI6 و سازمان موساد، به وجود آورنده گروهک "داعش" بوده اند.
اين عضو سابق سابق CIA افزود: در واقع آمريکا، انگليس و "اسرائيل" با به وجود آوردن "داعش" تلاش کرده اند که همه تروريست هاي جهان را زير پرچم يک گروهک جمع کنند تا بتوانند راحت تر آنان را هدايت و مديريت کنند و از طريق آن به اهداف خود دست يابند.
«ادوارد اسنودن» همچنين گفت: البته اصلي ترين هدف آنها از به وجود آوردن "داعش"، حفظ امنيت "اسرائيل" بوده است. آنها از طريق "داعش"، با هر خطري که "اسرائيل" را تهديد مي کند،‌ مبارزه و مقابله مي کنند، البته با چهره و ظاهري اسلامي!
عضو سابق سازمان CIA ادامه داد: در واقع تنها راه حفظ امنيت "اسرائيل"، به وجود آوردن دشمني خودي در نزديکي "اسرائيل" بوده تا از طريق اين دشمن، با دشمنان واقعي "اسرائيل" مقابله شود.
«ادوارد اسنودن» در پايان گفت: "أبوبکر البغدادي" علاوه بر يک سال آموزش نزد "موساد"، در زمينه فن خطابه و سخنوري بخصوص در زمينه علم لاهوت، دوره هاي ويژه و فشرده اي ديده و گذرانده است.

هیچ نظری موجود نیست: