شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۸۴

آزادي انسان هاي ايراني

امروز میخواهم در مورد آزادی مردمان ایرانی مطلب بنویسم گرچه هیچ ربطی به حزب نئو نازی نداره ولی یه مطلب سیاسی است.
استبدادگری حاکمیت نیمی از فاجعه تاریخی استبداد در ایران است. نیم دیگر آن استبداد پذیری ملت است ظالم با تکیه بر بی حرکتی مظلوم به ظلم خود ادامه می دهد در هر کجا که انسان ها به واسطه ی نا آگاهی عادت ترس طمع فریب خوردگی و یا مسخ استبداد را بپذیرند آزادی به دست فراموشی سپرده میشود سر خم کردن در مقابل ماموران مقامات و عوامل یک حاکمیت مستبد تنها سبب تداوم و توسع ی آزادی کشی می شود. امری که در ایران قرنهاست ادامه دارد.
هیچ ملتی خود را از بند استبداد نخواهد راند مگر آنکه به درجه ای از رشد فکری و تکامل اجتماعی برسد که حضور ستم و نبود آزادی برایش غیر قابل تحمل میشود ملتی که ستم سالاری را به هردلیل تحمل می کند هرگز آزاد نخواهد شد. تا زمانی که آزادگی نه به عنوان یک شعار و حرف و آرزو بلکه به عنوان یک درک عمیق و باور محکم جا بیفتد انسان ها هرگز برای کسب آزادی از قید و بند استبداد حاکم اقدام نخواهند کرد.
کسانی که منتظرند تا ملت ایران نه با یک تلاش آگاهانه و شجاعانه بلکه به واسطه ی تصادف و شانس و ترحم قدرت های بیگانه به ویژه انگلیس و آمریکا از شراستبداد مذهبی جمهوری اسلامی رها شود سخت در اشتباهند. زیرا حتی اگر هم روزی رژیم کنونی بواسطه ی دلایل منطقه ای و جهانی یا به خاطر ضعف های اقتصادی و مشکلات درون ساختاری خود دچار نوعی فروپاشی میکانیکی شود باز هیچ ضمانتی نیست که پس از آن یک دمکراسی حافظ آزادی در ایران به وجود بیاید.همچنان که انقلاب سال 1357 یه استبداد نسبی را از بین برد و جایش را به یک استبداد مطلق هدیه داد. به نظر من که نویسنده و بنیان گذار نئو نازی در ایرانم این نظام نباید فروپاشی کنه باید درست بشه کسانی که میگن این نظام باید برود من باهاشون موافقم ولی چه تضمینی است که بهتر بیاید پس بهتر است بشینیم درست فکر کنیم عاقل باشیم انوقت نشیم مثل این اهورا که خالی بند بود ما دینمون اسلامه پس نباید از بین بره خوشبختانه زمان خاتمی خیلی چیزا عوض شده ولی بعید میدونم در دوره احمدی نژاد چنین باشد اینطور که گفته بودن همه زنان چادری باید بیان بیرون باید منتظر ماند و ببینیم چه میشود.
در هفته بعدی که اول مرداد ماه سال 1384 برابر است با 22/7/2005 میلادی در مورد ماهیت آزادی مطلب مینویسم من واقعا مغزم پر و جالب اینجاست زود خالی میشه و اونایی که میخوام بنویسم یادم میره شما راه حلی دارین؟ نظر یادتون نره حتما.
تا هفته دیگه فعلا خداحافظ

هیچ نظری موجود نیست: