شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

جمعه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۵

دو خبر مهم

درود بر شما

متني كه مشاهده ميكنيد توسط جاويد نوشته شده و خواستار انتشار سريع آن در وبلاگ رسمي شدن در آن اشاره ميكند به دو خبر بسيار مهم و مشخص كردن موضع جنبش با هم ميخوانيم

درود بر هم قطاران عزيز

سخنم را زياد طول نميدهم و خواستم مطلبي رو بگويم كه عده اي نمك نشناس و بي وجود فكر نكنن كه سقوط كرديم گفته شده است كه شاخه اروپا يعني دفتر نازيسم فراري شده است و براي حفظ جان خودش بي معطلي دفتر رو تعطيل كردن و رفتن در اينجا من خاطر نشان كنم اين شايعه است و اين خبر صحت ندارد دفتر نازيسم اونقدر شهامت دارد پاي همه چي بايستد حتي جانش اون حرام زاده اي كه اين خبر رو منتشر كرده بداند كه روزي گرفتار من خواهد شد و چنان بلايي سرش بياورم كه حد نداشته باشد دفتر نازيسم اگر رفته از روي ترس و عواقب جنبش نرفته او گرفتار است و من بهش حق ميدم و من هنوزم به او ايمان دارم و ميدانم كه او ميتواند كمك موثري در تحول روز افزون جنبش انجام دهد هر جا كه هست از خداي هميشه عاشق ايران ميخوام كه سالم و تندرست باشد

اما خبر دوم كه جاي بسي خوشحالي است مربوط به كسي است كه چند هفته پيش بازداشت شده بود آري او آزاد شد و اتفاقات پشت پرده رو بازگو كردن و گفتن كه عامل بازداشت كردنش چه كسي بوده و كلا از كجا سرچشمه گرفته است فقط تا همين حد بگويم كه خدا را سپاس ميگويم كه با هيچ كس متحد و همكاري نكردم هميشه روي پاي خودمون بوديم اگر همكاري ميكرديم ديگه معلوم نبود چي مي شد اونايي كه منو ميشناسن و با من رابطه دارن ميدانن كه منظورم چه كسي است ميدانن كه چه كسي هم قطار منو بازداشت كرده روز به روز خفت و خواري بر اندامش افزوده ميشود و خواهد شد ننگت باد

اما موضع جنبش: جنبش به هيچ وجه با كسي همكاري نخواهد كرد چون سابقه اينگونه همكاري ها رو مشاهده و تجربه كرديم و به طور موقت در دراز مدت مايل به همكاري با هيچ گونه نهاد يا سازمان يا جنبشي نيستيم اين از موضع ما اما وضعيت جنبش به گونه اي داره پيش ميره كه اميد ها كم رنگ تر هستن علت اين اتفاقات برميگرده به مارمولك بازي هاي اون كسي كه خودش ميدونه چيكار كرده و هم قطاران من ميدونن كه چه جور آدمي است و از كجا اومده در هر حال ما اين اتفاقات رو به نوعي تجربه و حكمتي در كار خداوند ميدانيم

تقاضاي همكاري همه همقطاران رو مي طلبم

شما را به خداي هميشه عاشق ايران مي سپارم

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.این مطلب شما خیلی سربسته و به نوعی به رمز نوشته شده بود.آقای جاوید خواهش می کنم مطلب رو برای دیگر خواننده ها که از روابط و گفته های شمابا دوستانتان بی اطلاع هستند روشنتر کنید.ما هم همیشه خواننده مطالب شما هستیم.
درود بر برترینها تحت اسم نازیسم.

ناشناس گفت...

WERTYUI

ناشناس گفت...

سلام
مطالب شما خیلی سربسته و خصوصی به نظر می رسند.
چون خوانندگان وبلاگ شما از مطالب پشت پرده خبر ندارن لطفا مطالبتان را طوری تنظیم کنید که برای همه قابل درک باشد.
در ضمن این جنبش هیچگاه رو به زوال نرفته و هیچ کس دلسرد نشده.همانطور که قبلا گفتم ما یا کاری نمی کنیم ولی وقتی کاری کردیم دنیا رو تکان خواهیم داد.