شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

دوشنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۵

بزرگترین دشمن اسرائیل و ایران که بود

اگر به خاطر داشته باشیم دو روز پیش مصادف بود با اجرای حکم اعدام برای صدام حسین رهبر عراق

به نظر من ملت عراق اشتباه کردند که بزرگترین مرد عرب را اعدام کردند البته خودم شک دارم که صدام حسین اعدام شده باشد یا نه و همچنین این که شاید بدل صدام حسین اعدام شده باشد در هر حال ملت عراق اشتباه کردند دلیل اشتباه این کار را بعدها خواهند فهمید کسانی که وجود میهن پرستی دارند و نفرت اسرائیل به دل دارند به خوبی میدانند که من چه میگویم نمیخواهم بگویم که صدام حسین به ایران حمله کرد و من این کار او را تحسین میکنم خیر چنین نیست صدام حسین یک شخصی بود که پوست هرچی آدم عوضی را کند یادمه که مادربزرگم که در اون موقع ها در آبادان بود تعریف میکرد روی دیوارها به زبان عربی می نوشتند که صدام حسین فی ضد العربیه میگفت صدام حسین هرچی شیعه بود رو کشت به خوبی میدانیم که شعیه ها فقط مختص ایران بعد از انقلاب خمینی هندی زاده است صدام حسین هر کاری را که کرده موجه بوده چرا که میدانست که حکومتی که بعد از شاه سرکار آمده کی است و چه موجوداتی هستند

حالا کاری به گذشته نداریم صدام حسین نباید اعدام میشد باید زنده می ماند و به او فرصت نوشتن کتابی در مورد خاطرات گذشته خود میدادیم این آمریکای عوضی و بریطانیای مارمولک نگذاشتند سریع اعدامش کردند صدام حسین کارهای خیلی خوبی انجام داد و همچنین چند خطای کوچک همه انسان ها خطاکار هستند از من گرفته تا اون ایهود اولمرت و جرج بوش خوبی های صدام حسین که مشخصه اشتباهاتش این بود که به ایران حمله کرد به کویت حمله کرد اینها باعث شد چهره صدام حسین پس از جنگ 8 ساله با ایران و همچنین کویت به جهانیان بد نشان داده شود و دلیل موجه ای برای حمله آمریکا به عراق باشد به خاطر داریم در حین جنگ ایران با عراق صدام حسین اسرائیل و عربستان را هدف موشک قرار داد اسرائیل به شدت از وجود چنین افرادی میترسید اول از شاه ایران دوم از صدام حسین عراق این دو کشور به ترتیب ابر قدرت خاورمیانه بودند واقعیت است اسرائیل از رفتن شاه ایران آسوده شد ولی حضور صدام حسین را به هیچ وجه تحمل نمیکرد صدام حسین هم مسلمان بود و به شدت ضد یهود و ضد اسرائیل حال با اعدام صدام حسین خیال اسرائیل کاملا راحت شد چون دیگر ابر قدرتی در خاورمیانه به غیر از اسرائیل وجود ندارد البته بعضی ها رجز خوانی میکنند که جمهوری حیوانات ایران ابر قدرت منطقه شده است این حرف دروغ محض است جمهوری اسلامی پهلوان پنبه است

و حالا دو روز پیش صدام حسین اعدام شد یادمه در شبکه العربیه در هر کدام از دادگاه هایش که توسط اشغالگران که همان آمریکا باشد اداره میشد میگفت من هر کاری کرده ام طبق دستور قرآن کریم بوده است مرگ بر ایران مرگ بر اسرائیل مرگ بر خائنین روزی که هم خواستند اعدامش کنند دستهایش را از پشت بسته بودند و اصرار داشت قرآن را در دستهایش قرار دهند و همچنین پارچه سیاه بر صورتش نگذارند تا با چشمانی باز از دنیا برود

صدام حسین قبل از اعدام باز گفت مرگ بر ایران مرگ بر اسرائیل مرگ بر خائنین

صدام حسین تکریتی اعدام شد و با احترام به زادگاهش در العوجه برده شد و به خاک سپرده شد و به عنوان رهبر فقید عراق از او یاد کردند

۲ نظر:

ناشناس گفت...

نمی خوام با شما مخالفت کنم.
ولی تمام حرفها و افکار شما 100 در صد اشتباه محض است.
خواهش می کنم یه کم از تعصبات 60 سال پیش دست بردارید.متفاوت فکر کنید.به روز باشید.
متاسفانه من تا به حال هر حرفی زدم فقط حرف زدم.هیچکس نمی خواهد حتی یه ذره با نظرات دیگران آشنا بشه.عزیز من راه هیتلر این نیست.تعصب در هر موردی احمقانه است.شرایط باید سنجیده بشه.این پیروزی مجازی که شما هدفتان است تححق پیدا نخواهد کرد.چرا با شرایط خودتون رو وقف نمی دید؟کاری که هیتلر فقید کرد.
یه کم به گذشته دقیق شید.
با تمام عناصری که می تواند به نفع ما کار کند ضدیت می ورزید تا بر علیه ما شوند.نمی دونم چرا این باید از کسانیکه خود را بهترین می دانند و واقعا هم هستند سر می زند.
من تاسف می خورم که بعد از بارها تلاش از جانب من که برای ملاقات با آقای جاوید صورت گرفت که حتما در پیشبرد اهداف اون مفید واقع می شد شکست خوردم در صورتی که باید به تمام نظرات هم پیمانان خود بها داد.
واقعا نمی دونم دیگه چی باید بگم.

ناشناس گفت...

درود بر شما. بیشتر سخنان این وبلاگ درست است و بر دلم نشست. لی صدام حسین یک خوک کثیف عرب مسلمان بود. ما هم که آریایی هستیم و پیرو مکتب ناسیونال سوسیالیسم و سامی ستیز نباید از او طرفداری کنیم