شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

پنجشنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۵

اطلاعیه مهم

با درود بر هم اندیشان عزیز طی توافق هایی که با جناب دفتر نازیسم داشته ام قرار بر این شد که مقالاتی که در اینجا نوشته میشود به وبلاگ ایشان منتقل گردد این وبلاگ یک سری مشکلاتی دارد که یکی از مهمترین آنها درج نکردن این وبلاگ در آمار های ثبتی گوگل و جاهای دیگر است که توسط عده ای خرابکار و نفهم در ایران این اقدام صورت میگیرد که هر دفعه ثبت جدید میکنم کاری میکنند که ثبت پاک شود که ما میدانیم کار کدوم مرتیکه عوضی است در هر حال خوشحالم که به توافق رسیدیم

یک خبر جدید تری هم به دوستان بدهم با اینکه دیگر در تهران هیچ فعالیتی را ادامه نمیدهم و همه را به حالت تعلیق در آورده ام قصد دارم برای ادامه کارها به خارج از کشورم نقل مکان کنم و در آنجا ادامه فعالیت انجام دهم اما مژده به دوستانی که با من همراه بودند برایتان ترتیبی اثر میدهم که زمینه خروج شما از ایران فراهم شود تا در اروپا آزادانه فعالیت گروهی انجام دهیم دوستان جدیدتر هم میتوانند با من مکاتبه کنند تا صحبتهایی با دفتر نازیسم شود که در صورت رضایت ایشان زمینه خروج شما عزیزان فراهم شود این تنها گوشه ای از خدمت من به شما دوستان عزیز است

اما می ماند ناجی و حمید ( که همان آتش بان باشد ) آقای ناجی رو من چند ماهی اصلا از ایشان خبر ندارم ولی طبق گفته های خودشان احتمالا از ایران خارج شده اند یا شایدم در ایران هستند حالا کجا خدا میداند در هر صورت برایشان آرزوی سلامتی میکنم

اما حمید دیگر دستش کاملا باز است چون دیگر من نیستم که جلوی هوس بازی های او را بگیرم و تا میتواند افراد میهن پرست را هر بلایی که دلش میخواهد سرشان بیاورد طبق گفته های خودش احتمالا امسال یا سال دیگر به تهران کوچ خواهد کرد که این میتواند زنگ خطری برای افراد جدید تری باشند که هیچ شناختی از گذشته این آقا و ما ندارد

در هر حال پرونده ناسکا ( یا نسکا یا نسکافه فرقی به حال ما نمیکند ) برای ما چند همقطاری که در آینده ای نه چندان دور به هم ملحق میشویم بسته شده است و دیگر خوش نداریم آن را باز کنیم

هیچ نظری موجود نیست: