شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، مهر ۰۴، ۱۳۸۶

با كسي مشكلي ندارم!

درود

اين روزها مصادف است با شكل گيري هاي اوليه جنبش است جنبشي كه فراز و نشيب هاي زيادي رو پشت سر گذاشت و خيل دوستان عاشقانه وار به ناسيوناليسم سرازير شد اما اينها تنها يك خواب بود خوابي كه فكر ميكرديم واقعيت دارد اما متاسفانه دوستان زيادي تنها براي موقعيت پا به عرضه موجوديت گذاشته بودند كه در حال حاظر ديگر نيستند

من خودم به شخصه بارها پس از خاتمه درگيري هاي لفظي با دوستان قديمي خودم از جمله حميد ( ناسكا ) تاكيد كرده ام كه موقعيت فعلي جنبش ما در جهتي نيست كه بخواهد عضوگيري كند و يا فعاليت جدي داشته باشد تا قبل از پايان درگيري هايم با افراد مختلف كه بخشي از مطالب گفتگوهايم در وبلاگ جديدي كه تاسيس كرده ام و به قول يكي از دوستانم بخش اسناد به حساب مي آيد! در آنجا موجود است تا دوستان از اين جرياناتي كه در سابق پيش آمد با خبر باشند و بدانند علت متوقف كردن كارهايم براي چه بوده است

يكي از برنامه هايم پس از آخرين درگيري ها و تعليق جنبش اين بود كه دوستانم را براي ادامه كار به خارج از كشور منتقل كنم كه خوشبختانه موفق هم شده ام و تنها كمتر از ده نفر مانده اند و منتظر خروج من هستند ما ميخواهيم به بخش اروپا بپيونديم (جزئيات بيشتر در بخش وبلاگ تازه تاسيس است )

موضوع اصلي كه ميخواهم بگويم اين است كه من با هيچ كس دشمني ندارم و نخواهم داشت گرچه بيشتر ميگويند از تجربه گذشته استفاده كن اما گذشته ها گذشته من هيچ كسي خصومتي ندارم اينكه خيلي ها ايميل ميزنند كه خصومت براي چيست اين ها تنها صحبت از طرفين مقابل است نه من

در آخر هم بگويم كه دوستاني كه واقعا دنبال راه ناسيوناليسم هستند اول از همه معرفت و صداقت را ياد بگيرند و بعد با عشق و علاقه بيايند نه اينكه هي دائم به من از پشت خنجر بزنيد

هیچ نظری موجود نیست: