شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

دوشنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۹۱

کاخی از دروغ و افترا به آلمان نازی



نود و هفت سال پیش در یک چنین روزی کشتی انگلیسی‌ لوزیتانیا که از نیو یورک به مقصد لیورپول در حرکت بود، در نزدیکی‌ سواحل ایرلند هدف اژدر یک زیردریایی آلمانی‌ قرار گرفت و به همراه حدود ۱۲۰۰ نفر مسافر غرق شد. این خبر که به سرعت و با آب و تاب در رسانه‌‌های انگلستان و آمریکا منعکس شد، راه را برای ورود آمریکا به جنگ اول جهانی‌ باز نمود. حقیقت ماجرا اما چه بود؟ برای درک ماجرا باید کمی‌ با پیرامون آن آشنا شد. انگلستان برای به زانو در آوردن آلمان تصمیم گرفته بود که با تکیه به نیروی دریایی خود آلمان را مورد محاصره قرار داده، تمام راههای آبی‌ آلمان به خارج را مسدود کند. آلمان برای شکستن حلقه محاصره انگلستان به تمرکز روی زیردریایی‌های خود متوسل شد و بدین ترتیب جنگی موسوم به جنگ زیردریایی‌ها آغاز گردید. سواحل پیرامون اروپا به منطقه جنگی تبدیل شدند و تردد در آنها تنها برای کشتیهای مسافربری آزاد بود. از سوی دیگر انگلستان و یهودیان مستقر در آمریکا مدتی‌ بود که تلاش میکردند تا به نحوی آمریکا را به دخالت مستقیم در جنگ اروپا وادار کنند اما راه به جایی نبرده بودند. هرچند که یهودیان در آمریکا با سر کار آوردن عروسک خیمه شب بازی خود وودرو ویلسون گامی‌ بزرگی‌ در راه غصب قدرت سیاسی در آمریکا برداشته بودند، اما مردم آمریکا همچنان شدیدا با هرگونه دخالت آمریکا در جنگ اروپا مخالف بودند. به همین دلیل نقشه‌ای برای برانگیختن احساسات مردم بر علیه آلمان طراحی‌ شد. یک کشتی مسافربری بزرگ برخلاف قوانین جنگی و دریانوردی با ۴۲۰۰ جعبه مهمات و ۱۲۵۰ جعبه پوکه فشنگ بارگیری شد و به منطقه جنگی رهسپار گشت.


این کشتی و مسافران غیر نظامی و بیگناه آن از جمله ۱۲۹ شهروند آمریکایی‌ قرار بود طعمه زیردریایی‌های آلمانی شده، راه را برای ورود آمریکا به جنگ باز کنند. آلمان پس از این رویداد فورا مراتب تأسّف خود را اعلام کرد اما خاطر نشان شد که این کشتی پر از مهمات جنگی بوده است و گناهکار اصلی‌ انگلستان میباشد. انگلستان صد البته این اتهامات را ردّ کرد و آلمانیها را دزدان دریایی خونخواری نامید که به کشتیهای غیر نظامی حمله میکنند. جنینگز برایانز وزیر امور خارجه وقت آمریکا فورا کمیسونی را مأمور تحقیق در مورد این رویداد کرد و پس از تنها یک روز مشخص شد که این کشتی مملو از افزار آلات جنگی بوده است. اما وودرو ویلسون رئیس جمهور وقت آمریکا و نوکر سربراه یهودیان به وظیفه خود عمل کرد و دستور داد تا نتایج این تحقیقات مسکوت مانده، مدارک مذکور نابود شوند. بحث در مورد صحت ادّعای آلمان مبنی بر بار جنگی این کشتی هرگز به نتیجه‌ای نرسید و انگلستان مدارک مربوط به لوزیتانیا را هنوز هم پس از گذشت نزدیک به یک قرن برای عموم فاش نکرده و همچنان سرّی نگاه داشته است. انگلستان به هدف خود رسید و امپراتوریهای آلمان و اتریش را به زانو در آورده، نظم نوینی را در اروپا برپا کرد. مردم آمریکا فریب رسانه‌‌های یهودی و آدمکهای یهودیان در کاخ سفید را خوردند و برای انگلستان رهسپار جنگ شدند.


اما خورشید برای همیشه پشت ابر نماند. سه سال پیش یک گروه غواصی موفق به کشف جعبه‌های مهمات در لاشه لوزیتانیا شد و سرانجام پرده از ریا و تزویر انگلستان برداشته شد. اما از آنجا که ثابت شدن بیگناهی آلمان به سود یهودیان و دوستان انگلیسی‌ آنها نیست، رسانه‌‌های جهان و خبرگزاری‌های اصلی‌ که همگی‌ بدون استثنا در دست یهودیان هستند در این مورد سکوت کرده، از هرگونه‌های و هوی پرهیز نمودند و انگلستان نیز از آلمان هیچگونه عذرخواهی به عمل نیاورد. لوزیتانیا تنها یک نمونه از قساوت قلب، بی‌شرمی و پلیدی اشخاصی‌ است که امروز بر جان و مال مردمان جهان حکمفرمایی میکنند و موذیانه دم از حقوق بشر میزنند. هنگام آن رسیده که مردم جهان از خواب گران بیدار شده، بجای جنگ با آسیابهای بادی نوک تیز نیزه خشم خود را سوی دشمنان اصلی‌ بشریت که همانا یهودیان هستند نشانه روند. امروز هنگام بیداری و عمل است، زیرا فردا زنجیر بردگی بر دستان و پاهای ما آنگونه سنگینی‌ خواهد نمود که دیگر کسی‌ را یارای ایستادگی و قیام نخواهد بود. قوم یهود پس از قرن‌ها عملکرد موذیانه و جمع آوری سرمایه و قدرت امروز در یک قدمی‌ رسیدن به اهداف خود میباشد. این هدف چیزی جز بیمار، اخته و اسیر کردن مردمان جهان و سروری یهودیان بر آنان نیست. امروز هر موضوع و هر مطلب دیگری که از سوی خبرگزاریها منعکس شده، اذهان را به خود جلب میکند، چیزی جز یک مانور برای مغشوش و مشغول کردن اذهان عمومی‌ نیست. نیز باید توجه داشت که تمامی احزاب از چپ گرفته تا راست به گونه‌ای وابسته به یهودیان هستند و یا دست کم در برابر قدرت آنها سر خمّ کرده، خیال ایستادگی در برابر امپراطوری سیاه قوم یهود را ندارند.


 سیاستمداران نیز یا دست در کاسه یهودیان دارند یا اینکه از آنها در هراسند و میدانند که یک حرکت کوچک بر علیه یهود به منزله پایان زندگی‌ سیاسی آنها خواهد بود، زیرا یهودیان میتوانند با بسیج رسانه‌ ها، خبرگزاریها و هالیوود از هر فرشته‌ای دیو و از هر دیوی فرشته بسازند. آینده اما هنوز در دستان ماست و آنچه یهود ساخته است جز قصری از شن و ماسه نیست. موج مردم هنوز هم میتواند از پیروزی تاریکی بر نور جلوگیری کند. منوط بر اینکه همین امروز بیدار شوی و در تنها راه راست گام بگذاری. من مشعل بدست چشم براه تو هستم...

هیچ نظری موجود نیست: