شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

جمعه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۹۱

مدیران گوگل را بشناسیم




سخنی با هموطنانی که سنگ را بسته و سگ را رها کرده اند و بجای درد اصلی یک شبکه بیگانه و تجارتی را مورد انتقاد قرار میدهند,

گوگل نه ایران نه خلیج فارس برایش مهم و با ارزش میباشد و نه هرگز بهایی به چند شکایت یا نامه را جدی میگیرد لطفا درد اصلی را دریابید دشمن خودی و خانگیست و بجای گله و شکایت از گوگل مزدوران و وطن فروشانی که در این شبکه کار میکنند و حتی حاظر به یک اقدام ساده نیز نشدند را میبایست به چالش کشید و رسوا کرد و بجای تبلیغ از این بی وطنان خائن و بنام ایرانیان مطرح در غرب نقاب از چهره پلیدشان برداشت,

امید کردستانی به همراه سالار کمانگر , ترانه رضوی , رضا بهفروز , مایک جزایری , شیرین اسکوئی , شمیم صمدی و مریم کامور یکی از هشت مدیر بلندپایه ایرانی تبار شرکت گوگل ( Google ) است.


امید کردستانی تاجر ایرانی-آمریکایی و نایب‌رئیس ارشد بخش فروش و عملکرد جهانی در شرکت اینترنتی گوگل است.

امید کردستانی در شهر تهران به دنیا آمد و در همین شهر به مدرسه رفت. کردستانی که در تهران به یک مدرسه کاتولیک ایتالیایی می‌رفت در سن چهارده سالگی، پس از مرگ پدرش به کالیفرنیا رفته‌‌است. او مدرک کارشناسی مهندسی برق خود را در سال ۱۹۸۴ از دانشگاه ایالتی سن خوزه گرفته‌‌است. وی همچنین در سال ۱۹۹۱ مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در رشتهٔ «مدیریت بازرگانی» (MBA) از دانشگاه استنفورد گرفت.

امید متولد و بزرگ شده تهران است و زبان مادری فارسی دارد.

او دارای سابقه‌ای بیش از ۱۲ سال در زمینه فناوری سطح بالا در شرکت‌های پیشروی اینترنتی مانند نت‌اسکیپ است. او همچنین نائب‌رئیس بخش توسعهٔ کسب و کار و فروش در این شرکت بود و توانست بازده مالی وب‌گاه نت‌اسکیپ را در عرض ۱۸ ماه از ۸۸ میلیون دلار در سال به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در سال برساند.

او کارش را در نت‌اسکیپ در بخش فروش اُای‌ام (OEM) آغاز کرد و در طی دورهٔ چهار ساله که در آن شرکت حضور داشت، مسئولیت برقراری ارتباطات تجاری با شرکت‌هایی چون ای‌بِی، سیتی‌بانک، آمریکن‌آن‌لاین، آمازون، تراولاسیتی، اینتل و اکسایت را برعهده گرفته بود.

کردستانی پیش از آغاز کار در نت‌اسکیپ در بخش‌هایی چون بازاریابی، مدیریت محصول و توسعهٔ کسب و کار در شرکت‌هایی چون 3DO، Go و هیولت پاکارد فعالیت می‌کرده‌است.

امید کردستانی به همراه سالار کمانگر , ترانه رضوی , رضا بهفروز , مایک جزایری , شیرین اسکوئی , شمیم صمدی و مریم کامور یکی از هشت مدیر بلندپایه ایرانی تبار شرکت گوگل ( Google ) است.

{ کردستانی در ۸ مه ۲۰۰۶ در مجله تایم به عنوان یکی از صد نفری که دنیای ما را شکل داده‌اند نام گرفته‌است. }

او یکی از ثروتمندترین ساکنین کالیفرنیای شمالی است. مجله سن خوزه ارزش دارایی‌های وی را ۱٫۹ میلیارد دلار برآورد کرده است. همچنین ماهنامه فوربس وی را به عنوان دومین ثروتمند ایرانی در جهان معرفی می کند.

هیچ نظری موجود نیست: