شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۵

یهود و صهیونیست یکی هستند

بیایید نگاهی به تاریخ یهود بنداریم ببینیم که چقدر این قوم مورد نفرت خداوند است . می گویند قوم عاد و ثمود به فساد و کفر شهره بودند برای همین خداوند طوفانی عظیم کرد و آنها را نابود کرد . قوم لوط با اعمال خود عرش خداوند را به لرزه در می آوردند (در روایات دینی است که لواط یا همان همجنس بازی عرش خداوند را به لرزه در می آورد ) خداوند 3 فرشته نازل کرد برای عذاب . یونس پیامبر از دست قومش به شکم ماهی پناه برد. یوسف را در چاه انداختند و نقشه قتل برادر خود را کشیدند . موسی 40 روز رفت دنبال اعمال خود بازگشت دید که قومش گوساله می پرستند . به مریم مقدس تهمت زنا زدند و عیسی را به صلیب کشیدند . 2 بار نقشه قتل محمد پیامبر اسلام را کشیدند . خداوند در هر زمانی به گونه ای این قوم پست را عذاب داد .در دوران ما عذاب خداوند نازیسم است. همانطور که پیشوا در کتاب نبرد من و اکثر سخنرانی ها اعلام کرد او مامور خداوند است تا به زندگی این قوم پست پایانی بدهد و اصولا هر نئونازیست مردی است از طرف خداوند مامور مبارزه و از بین بردن یهود . کسی که انسان باشد لحظه ای با یهود کنار نمی آید اما امروزه یودیان پست فطرت در ایران به گونه ای خود را از اتهام مبرا می سازند و متاسفانه دولت هم از آنها حمایت می کند. آنها می گویند ما یهودی هستیم نه صیهونیست . می گویند ما دین داریم ولی آنها افراطی و ما آنها را قبول نداریم.این حرف برای فریب مردم عادی خوب است اما برای روشن شدن این نیرنگ نظر شما را به مطلبی جلب می کنم.

در اطراف بیت المقدس کوهی است به نام صیهیون .کوهی که یهود ادعا دارد محل زندگی داود و سلیمان پیامبر بوده و خوب خود را از پیروان آن پیامبران می دانند و به خود لقب صیهونیست دادند پس میبینید بین صیهونیست و یهود هیچ فرقی نیست و هر دو از یک قماش هستند. قومی پست و مورد نفرت خداوند که خداوند بزرگ نازیسم را مامور کرده تا به زندگی این قوم پایان دهد و هر کسی که از یهود طرفداری کند دشمن خداوند است . بلشویسم و امپریالیست هر دو مولود یهود هستند تا بتوانند به گونه ای انسانهای بیچاره را به بردگی بگیرند

۱ نظر:

ناشناس گفت...

dorood...vaghean mamnoon be khatere in matlab hai ke minvisi..hamishe neveshtehat alie..be omide roozi ke nazihaye iran ba ham mottahed beshan va be ahdafeshoon beresan..
javid iran