شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

دوشنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۸۹

سرگیجه حمهوری خواهان



اگر جمهوری طلبان خود را مصدقی بدانند،  آنگاه با این تناقض روبرو میشوند که مصدق خود شازده ای قاجاری و وزیر و وکیل سوگند خورده ی پادشاهی پهلوی بود. و هرگز سخنی از نظام جمهوری به میان نیاورد.
  1.  اگر مصدقی نباشند پس جمهوری مورد نظر آنان ملی (الیته از نوع مصدقی)نبوده و چپگرا و خلقی به شمار میرود. در این جمهوری اثر و خبری از آزادی نخواهد بود. و مانند نوع مجاهدین خلق، رییس جمهور از پیش تعیین شده است!
  2. پرچم شیروخورشید نماد پادشاهی است و جمهوری طلبان نمیتوانند در پشت آن پنهان شوند. آنها باید بروند درفشی من دراوردی برگزینند.
  3. جمهوری مورد نظر ایشان ایران را ایرانستان و سرانجام تجزیه خواهد کرد زیرا در مردم سالاری کذایی قومها میتوانند در همه پرسی ها رای به جدایی دهند.
  4. جمهوری طلبانی چون محسن سازگارا که سلطنت را قرون وسطایی خوانده اند در برابر حقیقت وجودی پادشاهی های اروپایی و نیز پادشاهی ژاپن و حتا پادشاهی های تایلند و مراکش که مردمانی با رفاه و آبادانی بسیار دارد، کیش و مات هستند.
و جالبست که بیشتر جمهوری طلبان(غیر مجاهد) نه به گرد ابوالحسن  بنی صدر ، نخستین  رییس جمهور آمده اند بلکه  پل پیروزی خود را در واپسین پور پهلوی میبینند.

هیچ نظری موجود نیست: