شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۰

شاه بد است!



این حکومت و رهبرانش و همهء احزابی که عاملِ روی کار آمدنِ اين حکومت شدند از جمهوريخواهان گرفته تا توده ايها، مجاهدين و ....، به مراتب بهتر هستند .

شاه بد است، چون ارزشِ ايرانيان را در جهان به حدی رسانيد که همهء جهان به ما احترام ميگذاشتند و بدونِ ويزا به همه جا سفر ميکرديم و اين حکومت خوب است چون جهانيان به ما به چشمِ تروريست نگاه ميکنند .

شاه بد است چون علاوه بر تحصيلِ رايگان، خوارک رايگان برای دانش آموزان و سپاهِ دانش برای ايجادِ امکاناتِ سواد آموزی به دورترينِ روستاها فرستاد و اين حکومت خوب است چون به دليلِ مخارجِ بالای تحصيلات و عدمِ امکاناتِ مالیِ بسياری از خانواده ها، درصدِ بيسوادی افزايش يافته .

شاه بد است چون ايران را از خطرِ کودتای 25 مردادِ توده ای- مصدقيها و به استعمارِ شورویِ کمونيست درآمدن نجات داد .

شاه بد است چون عاملِ ثباتِ در منطقه بود و اين حکومت خوب است چون منطقه و جهان را به آشوب و جنگ کشانده است .

شاه بد است چون پولِ ايران دارای ارزشی بالا بود و اقتصاد ايران رو به شکوفايی ميرفت و اين حکومت خوب است چون تورم و گرانی بيداد ميکند و ارزشِ پولِ ايران نزولی 16000 درصدی يافته است .

شاه بد است چون تحصيلکردگان در مصدرِ حکومت بودند و اين حکومت خوب است چون دانشجويان در زندانند و اراذل و اوباش حکومت ميکنند .

شاه بد است چون زنان را دارای حق و حقوقِ برابر با مردان ميدانست و اين حکومت خوب است چون زن را به کالايی بی ارزش مبدل ساخته است .

شاه بد است چون تلاش برای ايجادِ رفاهِ اجتماعی و مبارزه با فقر ميکرد و اين حکومت خوب است چون آنچنان رفاهی ايجاد کرده که خيابانها پر از کودکان و زنان و مردانِ خيابان خواب شده .

شاه بد است چون ايران را پيش بسوی تمدنِ بزرگ ميبرد و ايران در رده های بالای کشورهای جهان جای داشت و اين حکومت خوب است چون مقامِ اولِ اعتياد و مقامِ دومِ فحشا در جهان را کسب کرده است .

شاه بد است چون الگوی فرهنگ و تمدنِ کهن و تاريخِ پر افتخارِ ايران بود و اين حکومت خوب است چون الگوی سنتهای باديه نشينان عرب ميباشد .

شاه بد است چون پولِ نفتِ ما را ميدزديد و خرجِ خودمان ميکرد، اين حکومت خوب است که پولِ نفتمان را در زندانها با گلوله داد، آب، برق، نفت و اتوبوسها را نيز مجانی کرد!!!! .

شاه بد است چون کسی تصويرِ او را در ماه نديد، اين حکومت خوب است که از ماه گرفته تا عمقِ زمين ( چاهِ جمکران ) بوضوح ديده ميشود و نماينده دارد !!!!!! .

بسياری دلايلِ ديگر موجودند که شاه بد است و اين حکومت و عواملی که آنرا روی کار آوردند خوب هستند!!

آقايان، دستتان درد نکند که ملت و ميهن را از دستِ شاه نجات داديد، ولی نميدانم که چگونه است که با اينهمه بديهای شاه و البته خوبيهای شما، دلهای اين ملت برای بديهای آن خدا بيامرز تنگ شده ؟

شايد از اينهمه لطف و محبتی که حکومتِ اسلامی به ملت ميکند، سيری و خوشی دلمان را زده !!!

هیچ نظری موجود نیست: