شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۹۱

اسکار سیاسی!




خمینی میگفت هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.
دمکراتچی ها میگویند: هرچه کرم داریم برای ایرانی ها بریزیم.
جیمی کارتر دمکراتچی پول میفرستد و یک مشت لات را اجیر میکند تا آرامش ایران را به نام(((حقوق بشر))) برهم بزنند.
لاتها از دیوار سفارت آمریکا در تهران بالا میروند و عده ای دیپلمات را برای مقاصد اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی روسها گروگان میگیرند و اسنادشانرا به روسها میرسانند.
خمینی برای نشاندادن طرفداری از حقوق سیاهپوستان، کارکنان ((سیاهپوست و زن)) را آزاد میکند و فقط سفید ها را نگه میدارد. 



در لبنان و عربستان و افغانستان و عراق و همه جای دنیا آمریکایی ها را قتل عام میکنند اما غرور ملی آمریکاییان لکه دار نمیشود. 



در ویتنام ، دمکراتچی ها 50000 سرباز آمریکایی را به کشتن میدهند، غرور ملی آمریکاییان لکه دار نمیشود.
هوگوچاوز در نیویورک و در سازمان ملل هنگامی که شروع به سخنرانی میکند، بوو میکشد و صلیب بر روی سینه اش نقش میکند و به رئیس جمهوری آمریکا (جرج بوش)،لقب شیطانرا میدهد که پیش از او سخنرانی کرده بود و میگوید خدا مارا از شیطان درامان بدارد که در اینجا پر شده از بووی گوگرد.( درمسیحیت بووی گوگرد، بووی شیطان است).



اما ناگهان پس از سی و پنج سال آمریکاییان متوجه میشوند که آن ساخته و پرداخته شدگان کاخ سفید دمکراتچی ها، غرور ملیشان را لکه دار کرده بودند و فیلمی میسازند و برای توجیه گندکاریشان هم در بخش نخست فیلم، تا میتواننددر باره شاه و خانواده پهلوی پرت و پلا میگویند و جایزه اش را هم توسط زن سیاهپوستی که تا قبل از انتخاب شدن شوهرش به ریاست جمهوری دمکراتچی ها، در همه مصاحبه هایش گفته بود (من از آمریکا نفرت داشتم)، به سازندگان ((گِی)) های هالیوود تبریک و تهنیت میگویند.



هنوز من یکی نفهمیده ام که ما ایرانی ها ، چه هیزم تری به این دمکراتچی ها فروخته ایم؟!

هیچ نظری موجود نیست: