شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۵

مژده اول و سياست من

درود بر شما سروران گرامي
مثل اينكه دوباره برنامه ها به هم ريخت و من نتوانستم ادامه مقاله رو بنويسم كه با عنوان يهود ستيزي بود كه ادامه اش در مورد پيدايش نژاد برتر بود
دنبال مطالبي در كتاب ها بودم كه متاسفانه صحت نداشتن كه ضد خواسته من چه موافق خواسته من اما بزودي مطلب رو خواهم گذاشت من سعي ميكنم مطلب ها رو خلاصه بنويسم و در قسمت هاي مختلف تا ببينيم چي پيش مياد.
اما اصل موضوع: اون دست از دوستاني كه با من در ارتباط هستن حتما ميدانن چند روزي هستن كه من مژده اي رو دارم بهشون ميدم و منتظر شنيدن اون خبر يا مژده هستن خوب همه اتفاقات باهم افتاده اما من همه رو نخواهم گفت به تدريج همشون دستتون مياد يكي از افتخارات افتتاح سايت رسمي است كه با تلاش فراوان توانستيم كاري رو ميبايست انجام دهيم داديم و خوشبختانه سربلند تر از گذشته هستيم به كوري چشم دشمنان نازي پيروزه. البته افتتاح سايت برميگرده به روز تولد پيشوا آودلف هيتلر كه در آن رو ما مشغول به كارهاي ابتدايي شديم. ميدانين كه كار سايت خيلي بسيار سخته و الكي نيست. خاطر نشان شوم كه وبلاگ هم همزمان با اون آپديت خواهد شد كه اگر روزي اتفاق ناگواري افتاد مشكلي پيش نياد.
سايت رسمي كه بخش هاي زيادي خواهد داشت شامل تالار گفتمان است سخنراني هاي پيشوا آدولف هيتلر و سخنراني هاي خود بنده(سعي خواهم كه كه ديگر ننويسم بيشتر بگويم) بخش عكس ها بخش زندگي نامه ها بخش كتاب ها كه به معرفي كتاب هاي سياسي و فرهنگي ميپردازد.بخش اعلاميه ها
بخش خبر همه اينا تا حدودي ساخته شده و با ياري شماها قوي خواهد شد اين سايت رسمي نئو نازي يا نازي هاي ايراني در سراسر جهان خواهد بود.
متاسفانه از ارتباط با دفتر نازيسم خبري نيست بخش اينگليسي هم عملا از كار افتاده وايشان بسيار گرفتار هستن و من مزاحم ايشان نخواهم شد و همانطور كه شاهد هستين دفتر نازيسم به سفر دو هفته اي خود رفتن خوش باشن و سلامت.ما رسما از كسي كه ميتواند بخش اينگليسي رو بر عهده بگيرد دعوت به همكاري ميكنيم من خودم ميتوانستم منتها گرفتاريم خيلي زياده البته براي زبان هاي آلماني(اطريشي) ايتاليايي فرانسوي هيچ مشكلي نداريم در آينده هم روسي و نروژي و از جمله زبان تركي حالا مشكل سر زبان اينگليسي است حتما فكر خواهين كرد كه اينا كه اينارو بلدن پس صد در صد بايد اينگليسي رو هم بلد باشن اما عده اي از دوستان در جريان اين مسئله هستن و ميدانن چه خبره. در هر حال خلاصه اي از برنامه هاي سايت رسمي جنبش نازي هاي ايران بود.
اما سياست من؟
دوستان عزيز من اگر از آدولف هيتلر و نازي مينويسم يه وقت فكر نكنيد من آلماني هستم و وطن فروش ايراني هستم.خير اينطور نيست و اشتباه ميكنيد. من از پيشوا و مكتب نازيسم دارم استفاده ميكنم براي ايران.
سياست من پايه گذاري نازيسم در ايران است.سياست من مبارزه با فساد اخلاقي است. مبارزه با تهاجم غربي است. مبارزه با تهاجم نژاد انيراني در ايران.سياست من مبارزه با صيهونيستم(يهود و يهوديت) است. مبارزه با مواد مخدر است.مبارزه با ضد فمينيسم ها است.و....
من ايراني هستم و افتخار ميكنم بهش اگر گله ميكنيد كه چرا از ايران نمينويسي علتش اينه كه تاريخ ايران هميشه و همواره دزديده شده واقعيت ديده نميشه پس من مجبورم سكوت كنم يا حداقل گوش كنم به اطرافيان ببينم چي ميگن. من فارسي مينويسم اما عده اي ميگن اين فارسي عربيه من زبان پهلوي يا فارسي قديم رو ميتوانستم بنويسم اما چون آشنايي نداشتم باهاش كنار گذاشتمش و همچنين نبود منابع در اينترنت و جاهاي ديگر.
من ايراني هستم حق دارم از مكتبي كه واقعا ارزششو داره در خدمت ايران باشه پس تا ميتوانم اقدام خواهم كرد اگر هويت واقعي تاريخ ايران رو به من نشون بدين خيلي خوشحال ميشم و از ايران مينويسم اما چون تناقض زياد داره نمينويسم تاريخ آلمان ثابته و دست نخورده بنابراين با خيال راحت مينويسم و بحث هاي پيرامون آن. اميدوارم اصل مطلب رو درك كرده باشين و متوجه منظور من شده باشين در آخر افتتاح سايت رسمي رو به شما تبريك ميگويم سايت مطلق به همه نازي ها است همه توده ها همه روشنفكران همه ايراني ها هر چي باشه جز كمونيست بي خدايان يهود
تا مطلب بعدي كه حتما مينويسمش در مورد نژاد برتر شما را به خداي هميشه عاشق ايران ميسپارم.

هیچ نظری موجود نیست: