شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، آبان ۱۶، ۱۳۸۵

نام جنبش تغيير يافت

درود بر شما

اين روزها شاهد تغييرات جديد در درون جنبش هستيم و به همين مناسبت آقاي جاويد پيامي بدين مضمون فرستادند

درود بر شما

با اينكه قرار بود دو هفته درخصوص راي گيري در مورد نام جديد جنبش براي بهتر شدن روند كاري جنبش دوستان و هواداران عزيز اصرار كردند كه حتي يك روز هم وقت براي تعيين نام نگذارند بدين ترتيب نام جنبش نازي هاي ايران به جنبش ميهن پرستان ايران تغيير يافت و من از اين بابت خوشحال هستم كه باعث خوشحالي بيشتر افراد و دوستانم شد

چند نكته اي رو خدمت شما سروران عرض كنم و از حضورتون مرخص شوم

اول اينكه جنبش از اين به بعد با تمامي احزاب و جنبش ها نهايت همكاري را خواهد داشت همكاري كه منجر پيروزي نهايي ما شود منظور از ما فقط جنبش ميهن پرستان ايران نيست منظورم همه ميهن پرستان است دست شما را به گرمي مي فشارم

اما نكته بعدي يكسري از دوستان نگراني هايي را در خصوص تغيير نام جنبش به خاطر از ياد بردن انديشه نازيسم عنوان كردند خدمت اين دوستان عرض كنم كه من همانطور كه روز اول گفتم و قسم هم خوردم همچنان پيرو نازيسم خواهم بود در اين شك نكنيد با من همراه باشيد مطمئن باشيد پيروز خواهيد شد

نكته آخر تمامي ميهن پرستان دست در دست هم دهند تا ميهن ما آباد شود صرف نظر از هر گونه عقايد

درود بر سرزمينم كه كوروش كبير پادشاه آن بود

درود بر آدولف هيتلر كه گردونه مهر نماد ايرانيان را به جهانيان نشان داد

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دوست من اگه گفتار زرتشت برات مهمه به یاد داشته باش راه در جهان یکیست و آن راه راستیست !!!