شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

جمعه، فروردین ۰۳، ۱۳۸۶

سرآغاز

ای آفريدگار پاک تو را پرستش می کنم و از تو ياری می جويم برای پايداری و سر افرازی ميهن پر افتخار خود برای پايداری سرزمينی که نخستين جايگاه شناسايی تو و گهواره زندگی مردمان برگزيده توست برای سرافرازی و پيروزی ملت بزرگوارم که هميشه وفادار به تو و راه راستی بوده است

نيايش می کنم تو را ترا ای نگهدار مرز و بوم ايران کهن پايدار ساز سرزمين نياکان مرا سرزمينی که نور دانش و بينش بر دنيای تاريک و سیاه پاشيد سرزمينی که خانه نياکان خويشان و دوستان من است آنها که راه راستی و سروری برگزيدند راهی که راه تو و سروری که از آن پویندگان راه توست

تا دنیا بپاست تا زمین می گردد تا خورشید می افروزد تا ستاره ها بر سینه آسمان می درخشند میهن بزرگ مرا پیروز و کامیاب کن مرزهای میهن مرا از گزند نیروهای اهریمنی دور بدار از بلندای مرز و بوم قفقاز تا دورافتاده ترین کرانه های بحرین از دامان آمو دریا تا کناره های دجله خروشان و کف آلود

پرودگارا پاینده دار این سرزمین پاک نیاکان را

سوگند به تو خدای بزرگ ایران من نیز راه تو می پویم راه دوستان وفادار ترا تا خون در بدن دارم تا قلب در سینه می تپد برای پایداری و سرافرازی مرز و بوم تو و پیروزی راه راست تو ای آفرینده بزرگ می کوشم ميهن پر افتخار من گهواره فرهنگ ابدی توست برای بزرگی و استواری اين سرزمين می کوشم تا جهان تيره و خاموش نگردد

يکتا کردگار توانا

می دانم فرمان تو خواست جاويد ملت من است می دانم اگر ايران نباشد نامی از تو و آيين پيروزمند تو نخواهد بود پس من که يکی از مردمان اين سرزمين می باشم من که پرورده اين خاک با فر و شکوه هستم از راه تو که راه بزرگی و پايداری ملت من است هيچگاه روی نمی تابم

پروردگارا اين است همیشه خواست من

ايران سرفراز در جهان جهان به ايران سرافراز

هیچ نظری موجود نیست: