شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

شنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۸۶

سال اميد های بيشتر فرخنده باد

اعلاميه حزب مشروطه ايران


سال نو را به ملت ايران شادباش می گوئيم. سالی که گذشت شاهد بالا گرفتن مبارزات مردمی بود. زنان با "کمپين يک ميليون امضا"ی خود جنبشی را آغاز کردند که در سراسر منطقه بی مانند است و ناقوس مرگ قوانين اجتماعی قرون وسطائی را به صدا درآورده است. کارگران با آگاهی و استواری روزافزون صدای اعتراض خود را به جهانيان رساندند. تظاهرات دليرانه دانشجويان آغاز پايان بدترين رئيس جمهوری اسلامی را اعلام داشت. جنبش معلمان، رژيم را با يکی از بزرگ ترين چالش های خود روبرو کرد.

امسال در شرايط بدتر برای رژيم و اميدواريهای بيشتر برای مردم آغاز می شود. ايرانيان همه گونه حق دارند که با انتظارات بزرگتر به آينده بنگرند. ايستادگی آنان ويژگی ها و ارزش های ملی را دربرابر دست اندازی های یک گروه بيگانه و بيگانه پرست حفظ کرده است. عربزدگان يکبار ديگر در سرکوب احساس ملی ايرانيان شکست خورده اند و اکنون دارند زير وزن فساد و ناشايستگی خود ازپا در می آيند. زمان آن است که مردم ايران برگرد شعارهای دمکراسی و حقوق بشر و اسقلال و يکپارچگی ايران، و برای دورکردن خطر جنگ از کشور گرد هم آيند و در عين حفظ مواضع و نظرگاه های خود برای رهائی و بازسازی ايران متحدا پيکار کنند.

پايان کابوس جمهوری اسلامی نزديک تر می شود و نيروهای شگرفی دارند برای برانداختن رژيم آخوندی بسيج می شوند. نقش اصلی با خود مردم است که با هوشمندی خود همه ترفندهای حکومت را نقش بر آب کرده اند و هيچ راه حلی برای آن نگذاشته اند. اگر مردم نيروهای خود را رويهم بريزند فروپاشی رژيم پيش از آنکه بقايای کشور را برباد دهند فرا خواهد رسيد. در هنگمه ازهم پاشيدگی روز افزون و روبرو با مخاطرات اندازه نگرفتنی، ما به پشتگرمی نيروی زندگی اين ملت سخت جان و تاب آور با اميدواری بيشتر به آينده می نگريم.

هیچ نظری موجود نیست: