شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

پنجشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۸۵

حسرت ميخورم

دوستان اين چند روزي بد جوري دل گرفته و ناراحت هستم اين مطلبي كه ميخوام بگم در مورد مطلب ديروز است كه با عنوان به ياد هيتلر بود بله درست حدس زديد ناراحتي من چيست هميشه شبها وقتي ميخواهم به خواب بروم با خودم ميگويم خاك بر سرت جاويد چي ميشد در زمان حيات هيتلر خدمت ميكردي و از اينجور حرفها

خداوكيلي ده دقيقه به چهره هيتلر نگاه كنيد حساب همه چيز دستتون مياد آناني كه واقعا هيتلر را پدر دوم آريايي ها ميدانند حال من را به خوبي ميفهمند حالا چرا هيتلر پدر دوم آريايي ها باشد؟

  1. در زمان حكومت رايش سوم تمام خدمات بهداشتي راه و ترابري نظامي و هر نوع كمكي كه ميتوانستند به ايران كردند
  2. هيتلر مي دانست كه ايراني ها از هم نژاد و هم خون آلماني ها است براي همين فرمان حكومت نازي را در ايران را صادر كرد تا ايران هم مثل آلمان نازي قدرتمند شود كه البته در ايران يكسري افراد نگذاشتند چنين روندي شكل گيرد ( اسنادي كه در سفارت آلمان نازي در زمان پهلوي باقي مانده اين حرف را تاكيد ميكند ) اگر ايراني ها از نژاد آريايي نبودند مطمئنا ارتش آلمان ايران را له ميكرد پس چنين نگوييد كه فقط ايران آريايي است هند و آلمان هم داداش ما هستند ( گرچه الان در آلمان با ملت ايران بدرفتاري ميكنند اين مسئله دو دليل دارد اول اينكه با گذشت 65 سال از حكومت رايش سوم آلماني ها ناآگاهانه به اين مسئله نگاه ميكنند دوم اينكه ايران را در جريان جنگ جهاني دوم مقصر ميدانند چرا كه ايران اگر جلوي متفقين را ميگرفت به طور حتم آلمان شكست نميخورد )
  3. آرزوي هيتلر تنها پيشرفت آلمان نبود بلكه خواستار يكپارچه كردن آريايي ها بود ( اين حرف را ميشود از سخنراني هايي كه در آن زمان ميگفت شنيد و صدق كرد )
  4. هيتلر اصرار ميكرد كه حداقل يهوديان از دنيا دست كوتاه شوند با رفتن يهوديان از آلمان به وضوح مشاهده ميشود كه وضعيت اجتماعي آلمان چقدر بهبود پيدا كرده است و خواستار گسترش آن بود كه اين امر در ايران با يكسري مخالفت ها روبرو شد و هيتلر چنين خطري را براي ايرانيان روشن كرد و به ايران فشار نياورد ( به خوبي ميدانيم كه در زمان پهلوي سران اسرائيل روابط خوبي با ايران داشتند و همانها بودند كه شاه را به زير كشيدند و يك روحاني مخالف خود را جايگزين كردند و حالا تازه فهميدند كه هيتلر چه ميگفت )
  5. هيتلر ماموران گشتاپو را موظف كرد كه يك بخشي براي ايران تشكيل دهند كه از پتروشيمي آبادان حفاظت كنند و مانع دسترسي منابع آن به متفقين شود و حتي اصرار كرد كه بندرها را هم تقويت كنند
  6. گوبلز وزير تبيلغات آلمان نازي به مراتب از برابر بودن فرهنگ ايران و آلمان به زبان مي آورد و عظمت ايران و پادشاه ايران به خصوص كوروش و نادرشاه را ستايش ميكرد
  7. هيتلر هيچوقت به آلماني هايي كه در ايران ساكن بودند دستور خروج از كشور را نداد چراكه ميدانست كه ايراني ها آلماني ها را مثل خودشان ميدانند ( رجوع شود به كتاب ايران و قدرتهاي بزرگ جهان )
  8. پيشواي آلمان نازي از سمبلي استفاده كرده است كه نماد مهر و محبت ايرانيان بوده است آري گردونه مهر كه هيتلر به خوبي ميدانست هر شاخه آن به چه معناست و دستور آرمي شبيه به آرم فروهر در كلاه نظامي هر فرد آلماني گذاشته شود كه در زير پاي عقاب صليب شكسته ديده ميشود ( در كتب هاي معتبر گفته شده كه شاخه هاي گردونه مهر به شامل آب آتش خاك باد كه همگي در يك كلمه خلاصه ميشود حيات )
  9. هيتلر به هرمان گورينگ پيشواي ارشد نيروي هوايي آلمان دستور داد افراد زبده را براي آموزش هواپيمايي به ايران بفرستد ( رجوع شود به كتاب روابط شوروي و آلمان )
  10. هيتلر هميشه به فكر ايران سربلند بود ( روزي كه رضا خان به خارج از ايران تبعيد شد به هيتلر خبر دادند كه چنين شده است به قدري ناراحت شد كه مقامات نازي ميگفتند هيتلر تا اين اندازه ناراحت نشده بود )

هیچ نظری موجود نیست: