شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

دوشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۱

آماج های اسراایل و مردم ساده دل ایران




حتماً اینروزها همه ، عربده کشی های نتانیاهو را شنیده اید و متوجه لحن تحقیری این شخص نسبت به ایران شده اید که در غالب حمله به جمهوری اسلامی ازدهان بیرون آورده.
چند رو ز پیش ، یک جوان ایرانی که تحت تاثیر بمبارانهای خبری و یکطرفه رسانه ها قرار گرفته، میگفت : اگر بین ایران و اسرائیل جنگ شود، ما باید طرف اسرائیل را بگیریم.!!!!!!
پرسیدم چرا؟
با تعجب گفت شما دیگر چرا اینرا میگویید؟ مگر شما هم طرفدار جمهوری اسلامی شده اید؟
گفتم : عزیزم ، آیا شما از اسرائیل و توطئه های یهود بین الملل علیه ایران چیزی میدانید؟
جوان به من حیران نگاه میکرد. انگار هرگز چنین چیزی بگوشش نخورده و همیشه این اسرائیل خوب و نازنین ، طرفدار سربلندی ایران بوده. اصلاً هیچوقت نشنیده بود که همین یهودیان ( صهیونیسم بین الملل ، ) چه بلایی سر ایران آوردند و چه سهم بزرگی در به وجود آمدن فتنه 57 داشتند. وچه تبلیغاتی در سراسر جهان علیه ایران و شاه براه انداختند و چگونه کابینه جیمی کارتر را بر علیه شاه تقویت کردند. و چه مقدار اسلحه به جمهوری اسلامی فروختند و چه میزان پول ایران را به جیب زدند.
گفتم : دوست عزیزم ، شما جا دارد که بجای گوش دادن به این رسانه ها که هر روز به نفع خود همه اذهان عمومی را زیر بمباران میگیرنذ، قدری سوابق را هم زیر نظر بگیرید.
بدون آنکه بخواهم با این قوم دشمنی داشته باشم که چه بسیار دوستان نازنین هم از قوم یهود دارم ، اما مجبورم که بگویم آنها از گذشته های تاریخی ،دروغ های بزرگ بر علیه ایرانی ها گفته اند و بقول معروف ، نمک خورده اند و نمکدان شکسته اند. ..بجز در باره کورش بزرگ که آنرا هم به یهوه نسبت دادند که کورش ، شبان و فرستاده اوست، در باره داریوش بزرگ ، داستان بی سر و ته دانیال و گودال شیر ها(هولوکاست) را درست کردند و در باره خشایار شا ، داستان هامان و قتل عام یهودیان (هولوکاست).و مردخای و استر را ناجی بزرگ نامیدند و داستانهای بی ارزشی در آن باره سردادند. در عهد عتیق ، پر است از داستانهای ( هولوکاست گونه ) که آشوری ها چنان کردند و بابلی ها چنان کردند و مصری ها چنان کردند. امروز هم چون جمهوری اسلامی را منفور ایرانیان دریافته اند و با آنکه بزرگترین طرف معامله با او ، خودشان بوده اند، برای آنکه ایران را تجزیه کنند و کردان تجزیه طلب را که از ایادیشان هستند و نیز حکومت باکو را که آن نیز از بازیچه هایش است و دیگر قسمت ها را برعلیه یکپارچگی ایران بزرگ تحریک و تقویت کند تا ایران بزرگی نباشد و خود سیادت همه خاورمیانه را بدست گیرد ، ساز حمله به ایران را سرداده و در این باره هم با عربهای حاشیه خلیج فارس ( برای سه جزیره ایرانی ) وارد معامله شده.
بدانید که اسرائیل ، هرگز دوست ما نبوده و نخواهد بود و این همه هیاهو علیه جمهوری اسلامی ، برای نابود کردن ایران است. زمانی که شاه ، طرح ( عاری کردن خاورمیانه و اقیانوس هند از سلاح های اتمی ) به میان آورد، همه کشور های منطقه حاضر به همکاری شدند بغیر از اسرائیل. چون او خود سلاح اتمی داشت و نمیخواست این امتیاز را از دست بدهد.و در جنگ اکتبر، وقتی نیرو های مصری به رهبری شادروان انور سادات ، به تل آویو رسیدند ، اسرائیل اعلام کرد که اگر نیروهای مصری ، یکقدم جلو تر بیایند ، قاهره را با بمب اتمی خواهند زد.

هیچ نظری موجود نیست: