شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۹۱

عنوان کاذب ملت کورد را از کجا آورده یی؟


 احزب کومله و دموکرات کردستان  در تاریخ 31 مرداد ماه سندباصطلاح همکاری را انتشار دادند که درآن سراسر به خیالپردازی و یاوه گویی دست یازیده اند.به مصداق مثل معروف قافیه چو به تنگ آید شاعر به جفنگ آید.آشی پخته اند ودرآن هر چه دم دستشان آمده ریخته اند.ملت کردستان؛کشور کردستان ؛قانون اساسی کردستان ومشتی خزعبلات دیگر.براستی این وطن فروشان بی هویت از کدام آبشخور مسموم مینوشند و سردرآخور کدام بیگانه ای دارند که حتی فارسی را درست نمی دانند؟ باری در این رسوایی نامه و در همان مقدمه از جنبش ملت کرد!! !

در کردستان سخن گفته اند ودر همان پاراگراف اول بدفعات به ملت کرد!! اشاره کرده اند.به هر روی در ادامه در قسمت الف و در بند 2 سخن از انتخابات آزاد ملت کرد ! در میان است وجنبش رهایبخش و چه وچه و بعد تا انتها و به دفعات بر جدایی کردستان و قوم شریف کرد از پیکر میهن پای فشرده اند.حال پرسش این است که اصولأ و در طول تاریخ پر فراز و نشیب این کشور ما کی ملت کرد یا ملت لر یا ملت بلوچ و......داشته ایم؟ مگر جز این است که تمامی این اقوام شریف در طول قرنها در کنار هم و در قالب ملتی به نام ملت ایران در این ملک مشاع که ایران نامیده می شود زندگی کرده و در خوب و بد آن شریک بوده اند ؟چه اصراری به تکه پاره کردن این خاک دارید؟ به نفع کدام ارباب؟

آیا لر ؛کرد؛ بلوچ؛آذری؛بختیاری؛قشقایی؛ترکمن؛و...بدون پیشوند و یا پسوند ایران معنایی دارند؟وقتی سخن از مثلأ قشقایی در میان است ؛منظور قشقایی ایرانی ست و تنها بدین گونه است که اقوام گوناگون هویت می یابند.فقط بهمراه نام ایران .ملت شریف ایران یک واحد است ؛که در جایی لباس وگویش آذری دارد و در جای دیگر کردی و.....اما ایرانی ست وهمیشه ایرانی بوده و خواهد ماند. شما آقایان که با نقاب فدرالیزم نیات شوم خود را پوشانده اید نعل وارونه میزنید.یا معنای فدرالیسم را نمی دانید که من باور ندارم ؛ویا خوفروخته اید که گمان دارم این به حقیقت نزدیکتر است.دوستان؟! فدرالیسم یعنی به هم پیوستن اجزاء کوچک به هم و تشکیل یک واحد بزرگتر وقویتر برای به دست آوردن فرضأ استقلال از یک کشور استعماری بیگانه و...مثل آنچه در امریکا رخ داد و منجر به رهایی  ایالتهای گوناگون و پراکنده از استعمار انگلیس ودرنهایت کشور قدرتمند کنونی بوجود آمد ولی در فدرالیسم مدل شما حرکت وارونه است

یعنی شما می خواهید از یک کل به نام ایران؛به یک جزء به نام کردستان برسید.مسخره نیست؟این دیگر فدرالیسم نام ندارد بلکه تجزیه می خوانندش.دوستان!! دم خروس تجزیه از زیر عبای فدرالیسم بد جوری بیرون زده.و اما....واما طوایف شریف کرد مانند گروس ها؛ کبودوند ها ؛ یگانه ها ؛ امیرانی ها؛و دهها چون آنها؛هرگز وهرگز اجازۀ جدایی یک وجب از این آب و خاک را نخواهند داد شاید روزی کرد ها در عراق و یا سوریه و یا ترکیه بتوانند یک کردستان تشکیل دهند اما هرگز ذره ای از جغرافیای کردستان ایران در آن جای نخواهد داشت وشما و اندک هم پالکی هایتان فقط میتوانید به عنوان یک کرد بدون پیشوند یا پسوند ایرانی به آنها بپیوندید. از نظر ملت ایران هر کس با هر پیشینه ای اگر به تمامیت ارضی این ملک وملت پشت کند با سید علی خامنه ای فرقی نخواهد داشت. باور کنید.

به نوشته سرور ایرایی

هیچ نظری موجود نیست: