شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۹۲

من کردم, من ایرانیم



من کــُـردم من ایرانیم

چون اصالت دارم
دوستی می گفت هر قومی اصالتی دارد
چه مهاجم یک سرزمین باشد و چه مدافع آن
قبیله من مهاجم نیست و مدافع است
لباس دیگران بر تن نمی کند
که با لباسش به دیگران هویت می بخشد
موسیقی اش را دیگران می دزدند
تا با ان برای خود اصالتی دست و پا کنند
من کــُـردم . پهلوان شاهنامه ی فردوسی
صاحب سرزمین آریا
آریا همان ئاریا است
و ئار یعنی آتش
من صاحب سرزمین آتشم
آری من ئاریایی ام
و چه زیباست ایران
و چه زیباست ئیران
ئیر یعنی آتش
و ئیران یعنی سرزمین آتش
من از آتش زرتشت جان می گیرم
عجب حکایتی است بین من و سرزمین من
حکایت آتش و آرش
حکایت سرزمین آرش
آرش همان ئارش است
ئار است و رش
آتش است و سیاهی
که تیرش آتش سیاه است
بر قلب سرزمین توران
تیرش مرزی است برای ایران
آرش بمان تا ایران بماند.

هیچ نظری موجود نیست: