شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

پنجشنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۹۲

گوگوش مزدور


گوگوش: من مسلمان و کنیز مولا علی و حضرت امام رضا هستم!

گوگوش به تازگی کلیپی رو به امت عرضه کرده اند که محتوای همنجس گرایی دارد
و گویا ایشان از همنجگسرایی پشتیبانی میکنند!
نه به اون مسلمان بودنتون نه به این تبلیغ مسخره همنجسبازی
من از ایشان پرسشی دارم که شما به عنوان یک هنرمند ایرانی واقعا فکر میکنید مشکل مردم ایران همنجسگرایی و همجنس بازی است؟
چرا با رژیم منفور انیرانی مبارزه نمیکنید؟
چرا درفش شیر و خورشید را تبلیغ نمیکنید؟
چرا برای مشکلات مملکت؛ مشکلات اجتماعی فرهنگی اقتصادی مبارزه نمیکنید؟
گیرتان فقط رو همین همجنس گرایی است؟
تا کنون من ندیده م در کنسرت هایی که برگزار کرده اید درفشی به غیر درفش کذایی جمهوری اسلامی را داشته باشید
شما هم پیمان رژیم جمهوری اسلامی هستید و رابطه ویژه یی با خانواده رفسنجانی دارید
بله همان رفسنجانی که خودش را سردار سازندگی میخواند و بسیاری از گرفتار کرد

تا پیش از وجود شبکه من و تو, هیچ خبری از شما نبود
تا اینکه آمد و شما هم حضوریافتید با آن شایعاتی که در خصوص این شبکه رخداده
قطعا شما هم دست داشته اید!

Save the Children charity
سازمان خیریه خارجی است که سالیانه میلیون ها دلار برای کمک به بچه های دنیا میکنند کپی آگهی آنها را برداشتند زیر عکس آگهی عکسی از گوگوش و داریوش را گذاشتند که داریوش را من میدانم حتا 1 دلار هم به ایران کمک نکرده فقط برای پول شوئی میباشد با خانواده رفسنجانی چرا ایرانی ها که انگلیسی میدانند متوجه این کلاه برداری ها نمیشوند
خانم گوگوش برایتان متاسفم


هیچ نظری موجود نیست: