شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

پنجشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۱

شاهکار سخنگوی حزب کمونیست کارگری



یکی رو به ده راه نمیدادن سراغ خونه کد خدا رو میگرفت یک مشت فسیل عقب افتاده تو کشورهای غربی زندگی میکنند و از مزایا و حقوق و امکانات کشورهای غربی استفاده میکنند برای ملت نسخه میپیچن من نمیدونم چرا اینا هیچ کدومشون نمیرن ویتنام و کوبا و کره شمالی زندگی بکنند؟؟ متاسفانه این فسیل های عقب افتاده تا ایران مارو نابود نکنند دست بردار نیستند اون از انقلابشون که رهبرشون ختنه کرد شد حجت الاسلام کیانوری اینم از طرفداران عقاید پوسیده و مسخره آنها 


به گفته ی یکی از دوستان " اشکمهر میگه: مگه آدم توی خانواده اش رفراندم میذاره! چرا چپی های ایران با چپ های اروپا و آمریکا فرق دارند و جنسی متفاوتند؟ 
..یادآوری اینکه از طرفی فقط کافیست برای نمونه بالفرض به تفاوت برخی از گروه های مبارز وفعّال سیاسی٬ حتی به چپگرایان غربی و شرقی نظری بیندازیم که چگونه چپگرایان غربی با عقایدی گوناگون در مواقع اعتراضات بحقّ اجتماعی تعصّب به خرج داده و با دیگر هم میهنانشان از هر گروهی همراهی می کنند. ...

شرم آور است، از حزب کمونیست کارگری درخواست جواب داریم مفهوم وطن در نظر شما چیست که خانم مینا احدی خواستار به رفراندوم گذاشتن تجزیه کلی ایران شده؟؟؟!!!

لطفا اشتراک کنید!
واقعا به عنوان یک ایرانی متاسفم!

در کمال ناباوری خانم مینا احدی سخنگوی حزب کمونیست کارگری برای پاسخ گویی به خواست تجزیه طلبان، خواستار به رفراندوم گذاشتن تجزیه کلی ایران شد؟!!!

ویدئو مصاحبه برنامه آقای میبدی و خانم مینا احدی

http://youtu.be/elTut85kqco


هیچ نظری موجود نیست: