شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۸۶

شادي نزديك است

خوب تعطيلات عيد ايرانيان در سراسر جهان به ويژه ايران پايان يافته است و آغاز سال جديدي كه متاسفانه ايران نام شاهنشاهي را يدك نمي كشد از انقلاب جمهوري تنها بيست و نه سال ميگذرد به عقيده بعضي ها تقويم شاهنشاهي از همان زمان انقلاب جمهوري متوقف شده است يعني سال دوهزار و پانصد سي وهفت،حال كار نداريم چه شده است هر چه باشد دل مردم شاهنشاهي است و ايران الان در سال دوهزار و پانصد شصت وشش است.

در اين تعطيلات عيد نوروز من متاسفانه نتوانستم به ملاقات دوستاني كه انتظار ديدن من را مي كشيدند بروم و از اين بابت بسيار متاسف و شرمنده هستم در حقيقت جاي جاي ايران را گشت زدم و زمان هم بسيار كوتاه و به خيلي از دوستان عزيز سر نزدم،امسال يه جورايي حس خوبي در خصوص فشار بيشتر به جمهوري اسلامي در وجودم است به قول داريوش همايون پايان کابوس جمهوری اسلامی نزديک تر می شود و نيروهای شگرفی دارند برای برانداختن رژيم آخوندی بسيج می شوند.

اما راستش اين حس (انقلاب جديد) زياد در شهرستانها وجود ندارد يا اگر وجود داشته باشد يا بلد نيستند يا مي ترسند و واقعا خودشان هم نمي دانند كه بر فرض كه انقلاب جديدي شد چه نوع نظام برازنده ايران و ملت است،اما خوشبختانه جواناني كه من ديدم واقعا عقلشان خيلي بهتر از من كار مي كند و جاي خوشحالي من است كه حداقل بي خود حرف نمي زنم.

اينكه گفتم تا مي توانيد با انواع نظام ها و مكتب ها و هدف هاي واقعي آن آشنا شويد البته تا دلتان بخواهد در تاريخ امروزي تحريف و دروغ زياد گفته شده است اين فكر و عقل شما است كه بايد تجزيه و تحليل كند كه چي خوب است و چي بد.اميد دارم كه به بهترين تحليلي كه انجام داده ايد دست يابيد و آن را سر مشق خود قرار دهيد مهم اين اتحاد داخلي ايراني ها و صد البته خارج از كشور.

اما شادي نزديك است،و اين ما هستيم كه بايد با دست خودمان ايران را آباد كنيم اين ناسيونال سوسياليست است كه ايران را به عظمت دوران هخامنشيان مي برد اين نژادپرستي است كه قدرت از دست رفته ايران را باز مي گرداند،و تنها اين نوع نظام است كه در ايران عملي نشده است و بقيه نظام ها همگي جواب داده اند و نتيجه مشخص شده است و دلها خوشبين به اين نوع نظام است و چنين خواهد بود ايران نازي قوي تر از آلمان نازي خواهد بود.


پيش به سوي پيروزي

هیچ نظری موجود نیست: