شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

یکشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۳

خوی ددمنشانه تازیان بیابان گرد



بی تردید یکی از وحشیانه ترین هجومهای لشکریان یک کشور به سایر کشورها که همراه با بیرحمانه ترین و پست ترین حملاتی که موجبات قتل و کشتارها خصوصا زنان و کودکان در همه تاریخ بشریت را به ثبت رسیده ، یورشهای اسلامی گرایانی است که با زور شمشیر میلیونها نفر را بجرم نه گفتن به خواسته هایشان سربریدندو سوزاندند .

خوی ددمنشانه تازیان بیابان گرد بقدری پست و دریده و بیشرمانه است که دنیای پر عظمت مدرن امروزی برخوردار از دنیای اینترنت و ماهواره و تکنولوژی نتوانسته کمترین تاثیری در تغییر ماهیت آن جانیان داشته باشد که بمراتب وحشی تر نیز عمل میکنند .

در کتب تاریخی بجا مانده خصوصا طبری ازشرح فتوحات و یورش تازیان به ایران بزرگ دوران ساسانیان چنین میخوانیم که حرکت ایران گشائی از دوران ابوبکر شروع و در زمان عثمان به اوج خود میرسدو در دوران خلافت عثمانیان به سقوط کامل پادشاهی یزدگرد سوم منتهی میگردد .

خالدابن ولید یکی از سرداران اسلام که از قبیله قرش بوده و به شمشیر اسلام معروف است ،سوگند یاد میکند که به محض پیروزی بر ایرانیان از خون آنان رود خون جاری خواهد ساخت که متاسفانه در اثر بی لیاقتی های دستگاه حاکمیت در بار ساسانی چنان موقعیتی پیدا میکندو در گرگان بر مسند قدرت تکیه میزند.

مینویسند او فرمان داد در طی سه شبانه روز بیش از 40 هزار تن از ایرانیان را گردن زدندو خونهای آنان در جوی آب روان بود و آسیاب را میچرخاند و برای بسته نشدن خونها آب داغ بر آن می افزودند .

جنگهای قبیله ای تازیان نه تنها کشتار های دسته جمعی از انسانها ی بین خودشان را همواره موجب گردیده ، بلکه به همسایه های دور و نزدیک هم سرایت کرده و آن خوی بیرحمانه جان هزاران بلکه میلیونها انسانهای بیدفاع را نیز گرفته و خونهایشان را بر زمین ریخته .

و امروز گروهی بنام داعش از دل تازیان خونریز سر بر آورده و چنان میکنند که شرح وقلم از نوشتن و اشاره به آن کشتارها شرم آور و ننگین است .

هیچ نظری موجود نیست: