شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۳

پشتیبانی نتانیاهو از داعش



پانته آ بهرامی:

بوزینه جهود، نتنیاهوی خونریز، با ابراز خوشحالی زایدالوصف از توانگیری آدمخواران اسلامی «داعش» در عراق و سوریه، به رییس جمهوری آمریکا حاج حسین ابو عمامه یادآور شد که ما باید سیاست دور گود نشسته و دعوا و جنگ داعشی ها با ایرانی ها را تماشاگر باشیم، دنبال نماییم.
بوزینه افزود: من که خیلی خوشحال می شوم داعشی ها به ایران حمله و یورش ببرند و همانند جنگ ایران و عراق که 8 سال بی نتیجه به درازا کشید، تتمه این کشور نیز در یک جنگ درازمدت بی هدف دود شده و خاکستر شود.
در این که کلیمی های خونخوار و فرامسیون جهود غارت در یک تبانی با یانکی های آمریکایی و انگلی های ساکسون؛ فسیل ترین دایناسورها و لشگر خفاشان و کفتارهای اسلامی را از ژرفای غارهای حرا و شام و یثرب بر جان و مال و ناموس ایرانیان پخشاندند، هیچ تردیدی نیست. 


در همه این سالها بعنوان دلالان مرگ، از زیر و از طریق کره و چین و دیگر کشورهای ذی نفع، در ازای چاپیدن ایرانیان با یک دست به آخوندها اسلجه اتمی می فروختند، و با دست دیگر همان را چماق کرده و بر سر ملت ابران می کوبیدند. سیرک تهوع آوری که سناریوش آن ماجرای خیمه شب بازی دعوای زرگری میان پسرعموهای تاریخی ضد بشر مسلمان و جهود بوده و هست، و تماشاگرانش میلیونها ایرانی خرد سوخته بیسواد جاهل درون و برون مرز؛ که دلخوش شعارهای آبکی «مرگ بر اسراییل» آخوندها و پاسداران و بسیجی های فرومایه در تظاهرات بی ثمر حاکمان اسلامی بودند. 


ابلهان و فرومایه گانی که مدام با بیسوادی، خیره سری، بی آزرمی و جهالت ژنتیک، بیضه های کلیمیان و یهودان ضد بشر را می مالند، رادیو گوشخراش اورشلیم را لانسه می کنند، و دلشان برای تفسیرهای مشمدز کننده گرداننده گان این کارتل جهودی، همچنین نشخوار شعار «اتحاد تاریخی قوم پارس و یهود» لک می زند، یک لحظه با خود و وجدان ناداشته خود خلوت نمی کنند تا دریابند که همه بدختی های ایرانی و جهان بشری از صدقه سر همین جهودان مال اندوز ضد بشر است.


آنها بودند که با صرف هزینه های سنگین و بسیج مطبوعات زیر کنترل خودشان، از شاهنشاه ایران یک غول مستبد غیر قابل تحمل ساخته و با فریب بی مغزان فارسی زبان آنها را برای حصول خواسته های پلیدشان به خیابان ها کشاندند.


از بال و پر گیری «کورد» های عراقی در فروش نفت ارزان به عزراعیلی ها، تا ایجاد دفترهای هماهنگی «اقلیم کوردستان عراق و ایران» در اورشلیم که همه در تضاد آشکار در باب «دخالت در امور کشورهای دیگر» بویژه ایران است؛ که بگذریم، می بینم که در همه این 35 سال، یک بار به بهانه جنگ بی هوده با عراق، یک بار به عنوان نگرانی از اتمی شدن ایران، بار دیگر ساختن مترسک های فرمایه ای چون «احمدی نژاد» به چپاول سرمایه های همه مردمان حاشیه ایران پرداختند، و امروز با وقاحتی به تاریخ استمرار ستمرانی جهودان بر جهانیان، حاضرند که همه گونه یاری در اختیار آدمخوران اسلامی داعش نهند تا آنان به ایران یورش برده و این ملت ستمزده تبهکار را قتل عام کنند، ویرانی های بسیار به بار آورند، و این کشور کهن و باستانی را به خرابه «الایران» تبدیل کنند..

هیچ نظری موجود نیست: