شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۵

باز دشمنانم كار خودشون رو كردند

چندي است كه متوجه شدم كه به يكباره تمام مكاتبات با دفتر نازيسم قطع شده است و همچنين وبلاگي كه بنده هم در آن مشغول به نوشتن بودم الان ديگر موجود نيست اين اتفاق باعث شد كه سريع متوجه شوم كه مشكل از كجاست و نگاهم به همان آدم عوضي و بيشعور خيره شده كه خودشم ميدونه كه من چي ميگم

لعنت خدا بر تو چرا باعث تفرقه بين من و دوستانم ميشوي خسته نميشي از اين مسخره بازي ها ميداني تا الان چقدر آدم درست حسابي به خاطر اين اراجيف بازي هاي جنابعالي از دست دادم؟ ميداني سر همين چرت و پرت هات چقدر با اطرافيانم درگير شدم خجالت بكش دست از سر من بردار چي ميخواهي از جون من من كه دارم ميرم از اين خراب شده ديگه چرا رابطه من رو با دوستانم بهم ميريزي؟ بچه برو رد كارت ميزنم ناكارت ميكنم بعدا نگي نگفتي

دوستاني كه هنوزم به راه من اعتقاد دارند مواظب چنين ترفندهايي از سوي دشمنان باشند به خدا آخركار سر به نيستتون ميكنند ديگه چقدر من حرفامو تابلو كنم خسته شدم ديگه اون زرنگ بازي ها رو كه براي پول و مال دنيا به كار ميبريد در اينجا هم به كار ببريد كلي آدم خنگ دور خودم جمع كردم؟

به كوري دشمنانم ما هميشه متحد خواهيم ماند

۳ نظر:

ناشناس گفت...

ما تا آخر با تو هستیم.
شک نکن.
اگه آدرسی چیزی از این مرتیکه داری به من بده تا یک روزه سر به نیستش کنم.
من این مسخره بازیها تو کتم نمیره.
درود بر تو.

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

درود بر شما یار عزیز
این تفرقه افکنی در هدف والای نازیسم هیچ تاثیری نخواهد گذاشت تا زمانی که ما به یک هدف مشترک یعنی آرمان هیتلر کبیر فکر کنیم

هایل هیتلر
زنده باد وطن