شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

شنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۸۵

من اگر اينها را نخواهم بايد كي رو ببينم؟

ملتي كه 29 سال زير دست و پاي اين بنياد گرايان له شده اند به حقوقشان تجاوز شده است به ناموس آنها تجاوز شده است و به هرچيزي كه بگوييد تجاوز شده است براي چي راهپيمايي و اعلام همبستگي با آرمان هاي خميني و نظام مقدس! ميكنند؟ ميترسند؟ ديگر تا كي ميخواهيد بترسيد؟ خسته نميشويد؟ حالتون بهم نميخوره؟ گرچه ميدانم ملتي كه بخار نداشته باشد از اين جور كارها محال است انجام دهد اما باز خدا را شكر جواناني هستند يه چيزي حاليشونه و ميدانند كه اينها چه آدم هاي عوضي هستند همان جوانها ميتوانند تبديل به يك مشت شوند و بر دهان حكومت بكوبند و آن وقت است كه خواهيم گفت آقاي خامنه اي لطفا حصارها را فرو بريزيد جمهوري اسلامي بايد برود

البته در راه چنين هدفي موانع بسيار بزرگي است كه من حق ميدهم كه عملا نميتوانيم كاري از پيش ببريم چون واقعا دستمان بسته است تكان بخوريم زنگ خطر جمهوري اسلامي به صدا در مياد و سه سوت خفه ميكنند ما را يكي از اين موانع ها متحد نبودن تك تك افرادي هستند كه ميخواهند به يك هدف مشترك برسند ( كه بعدها من مقاله اي در اين خصوص تشريح خواهم كرد ) ميشود گفت از زماني كه اينها سركار آمدند روز به روز اون اتحاد و همدلي كه بايد در بين مردم باشد ديگر وجود ندارد شايد بگوييم نه بابا من رفيق تو هستم هواي تو را دارم دقيقا فردا كه يه اتفاقي مي افتد طرف خودشو ميكند جاسوس دولت نگاهي بكنيد به روزهايي كه پدران ما انقلاب كردند چطوري انقلاب كردند؟ همدل و يكپارچه بودند نه مثل الان

الانم اگر هركسي چنين حرفي بزند مطمئن باشد فردا حرفش را پس خواهد گرفت اگر چنين بود كه همدل و متحد بوديد كه جمهوري اسلامي رفته بود پس انكار نكنيد راه درست كردنش هم سخت نيست اول بايد خودتان را بشناسيد وقتي شناختي بقيه رو هم خواهي شناخت وجدان خود را كه ديگر نميشود خر كرد ملتي كه چنين مشكلاتي داشته باشد تا ابد در منجلاب جمهوري اسلامي فرو خواهد رفت البته جمهوري اسلامي هم رفتني هست ولي چه بهتر كه زمان خودمان برود كه نسل هاي آينده مارا لعنت نكنند و بگويند عجب پدراني داشته ايم كه به خاطر ما انقلاب كردند و جانشان را فدا كردند

به اميد پيروزي

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اولا که لینکیدمت !!!
دوم این که من یه شعر نوشتم . تو وبلاگم ...

بیا بخون . فکر کن و نظر بده !!!