شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

جمعه، آبان ۲۶، ۱۳۸۵

آخرين روزهاي جنبش و سو قصد نافرجام

درود بر هم انديشان

طي جلساتي كه داشتم تصميم قاطع براي تعطيل كردن جنبش را گرفتم

تو اين جلسه به من سوءقصد شد از سوي دمكراتها كه با هوشياري دو تن از ياران هميشگي من خنثي شد

در هر حال همه دوستاني كه عضو هستند از جنبش بيرون بيايند و به احزاب ديگر ملحق شوند در اين خصوص تضمين هايي داده شده كه به كارهاي گذشته شما در اين جنبش نگاهي نشود اما مي ماند من اين وبلاگ را نگه ميدارم براي بيان افكار خودم براي شما لازم هم نيست كسي بياد نگاه كنه و ساز مخالف رو بزند و هر چيز ديگر ما كه به زودي ميرويم آلمان پس چه بهتر از الان بساط جنبش رو جمع كنم و كسي را اذيت نكنم و بروند در احزاب ديگر نام جنبش هم به حالت سابق برميگردد

جنبش همچنان پابرجا خواهد ماند جنبش در لغت به معني حركت يعني من شما رو حركت ميدهم چيزي بهتون ياد ميدم براي آينده خودتان

به اميد روزي كه انديشه نازيسم را در ايران ببينم

درود بر سرزمينم كه كوروش كبير پادشاه آن بود

درود بر آدولف هيتلر كه گردونه مهر نماد ايرانيان را به جهانيان نشان داد

هیچ نظری موجود نیست: