شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

یکشنبه، آبان ۲۸، ۱۳۸۵

بيگانه پرست نيستم

درود بر شما

طي چند وقتي است كه از درخواست من براي ملاقات با آقاي ادوارد مي گذرد هنوز پيامي مبني بر تمايل ايشان به دست من نرسيده است اميدوارم كه ايشان درخواست را رد نفرمايند

باز دوباره ميشنوم كه مثلا جاويد بيگانه پرست است ضد ايراني است و كلي چرتو پرت ديگه من نميدونم چطور چنين تهمتي به من ميزنيد؟ در حالي كه من ايراني هستم براي روشن شدن حقايق مطلبي خدمتتان عرض ميكنم

اگر خاطرمان باشد در زمان حكومت آلمان نازي از آرمي استفاده شده كه متعلق به ايرانيان است پس اگر بنا بود اونها هم بيگانه پرست مي شدند خير اونها بزرگتر فكر كردند به خاطر اصالت آريا و هم نژاد بودن از آرم گردونه مهر استفاده شده است ربطش رو هم كمي فكر كنيد به جواب هم مي رسيد

نگاهي بكنيد به كمونيستي هاي ايراني پس اونها هم بيگانه پرست هستند چرا كه از انديشه هاي شوروي بهره مي برنند پس اگر اينطور است چطور دمكرات ها حضور آنها رو موجه مي دانند؟ در حالي كه جواب اين انديشه رو در شوروي با حضور دو رهبر بزرگ آنها يعني لنين و استالين معلوم شد

همچنين فرقه بهاييت اين از كجا پيدا شد؟ به نظر من اين هم يكي از شاهكار هاي اسرائيل است بهاييت يعني هيچكس هيچي نميفهمه اونجايي كه تو زندگي مي كني منم هستم و اونجاهايي كه خدا وعده به هر كدام از پيامبران داده است پوچ است اصلا حرفي كه ميزند يعني نفي خدا يعني نفي حرف هاي بزرگان قديم اگر بيگانه است چرا در ايران به عنوان فرقه ايراني پرست شمرده ميشود؟

دمكراسي خود پديده غربي است البته سوءتفاهم نشود ما هم دمكراسي داشتيم اما اسمش آزادي بود نه كالاي غربي پس دمكرات ها هم بيگانه پرستند نيازي به توصيف اين جماعت ندارد از ظاهر كاملا مشخص است

پس منم حق دارم حرف بزنم ما ناسيوناليسم هستيم اگر كمونيست ها و دمكرات ها و بهاييت ها و هر چيز ديگري كه فكر ميكني اصالت ايراني ندارد رو بيگانه خوانديد ما رو هم بيگانه بخوانيد ولي اگر غير اين باشد ظلم است و ما استخوان شما كساني كه بر ضد ما باشيد خورد خواهيم كرد صحبت در خشونت نيست مطلب رو بگيرين از چي مي ترسيد؟ از اينكه مبادا موقعيت خود را از دست بدهيد اتفاقا برعكس دست در دست هم دهيم ميهن خويش را كنيم آباد اين رو يادتون باشه اميدوارم مطلب رو كاملا گرفته باشيد

هیچ نظری موجود نیست: