شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۵

تحلیل و بررسی دو جریان اخیر

درود بر شما

در مقاله قبلی قرار بود به تشریح مکتب کمونیست و شاخه های آن بپردازم که متاسفانه در حین کامل کردن مقاله به مشکلات برخوردم و مقاله کامل از کامپیوتر شخصی من پاک شد و من مجبور شدم که دوباره از نو بنویسم و من از شما خواننده محترم پوزش میطلبم به امید خدا در آینده نزدیک این مقاله رو خواهم نوشت و اما امروز خوب یک سری جریاناتی رو من مشاهده کردم که خالی از لطف نیست به نحلیل اونها بپردازم. اول درگیری لفظی مجدد جنبش نازی های ایران شعبه اروپا با ناسکاگرچه ما هنوز متوجه نشدیم که اصل کلمه ناسکا از چی میاد و خودشون هیچی هم نگفتن جریان بعدی جنگ میان رژیم صیهونیستی اسرائیل و حزب الله لبنان و فلسطین اشغالی

خوب جریان اول مربوط به در گیری لفظی بین جنبش نازی های ایران شعبه اروپا با نسکا

اگر دقت کنید این دعواها تازگی نداره خیلی وقت است که این درگیری های پراکنده وجود دارد مطمئن باشین ما هر چیزی رو که گفتیم عین حقیقت بوده منتها اونا یعنی نسکا میگن ما میفهمیم شماها نمیفهمین یعنی کل ملت هیچی حالیشون نیست فقط ناسکا حالیشونه! برای من خیلی عجیبه که یه بچه 16 ساله اهوازی که صبح تا شب با عرب ها و سیاه پوستان سروکله میزنه چطور از اینجور چیزا میفهمه در حالی که جنبش بخش اروپا در خارج از کشور مشغول به فعالیت و دارای تحصیلات عالیه هستن؟ مشکل اینجاست که ناسکا حرف منطق حالیش نیست طرف وقتی دید سایت رسمی اش! هک شده دید که دیگه همه چی تموم شده همه تقصیرات رو گذاشت گردن ماها یعنی جنبش نازی های ایران تازه طرف هیچ دلیل منطقی نداره که ثابت کنه که کار من یا اطرافیان من باشد بعدشم کسی که واقعا عقیده نازیسمی دارد چطور جرات میکند بیاد به پیشوایش یعنی ادولف هیتلر تهمت بزند؟ این امکان ندارد که کار اطرافیان من باشد ناسکا دیوار کوتاه تر از ما پیدا نکرد گیر داد به ما و در وبلاگ جدیدش شروع به منزوی کردن جنبش ما کرده که این کار خودش حسن هایی برای ما دارد اول اینکه نشان میدهد که ناسکا هیچ جنبه ندارد دوم دست خالی است سوم از نظر همه منفور است چهارم ملت میفهمن که جنبشی که باهاش درگیره کی است و چیکاره است این از قضیه سایتشون

قضیه بعدی سر سمبل های ایران است یعنی گردونه مهرصلیب شکسته و شیر و خورشید ایران . ناسکا اومده گردونه مهر رو در شیر و خورشید قرار داده و شمشیر رو برداشته که من چند نکته ای رو عرض کنم که ناسکا بفهمه اگه نفهمید مشکل خودشه اولا پرچم رسمی ایران نشده بزارین بیاد بعد در موردش اظهار نظر کنید و اگر هم استفاده میکنید به صورت سابق استفاده شود یعنی آخرین طرحی که به بیرون داده شده که خیلی ها میدونن این طرح چی هست بعدشم هر سمبلی برای خودش تکه هیچ فرقی نمیکنه چی میخواد باشه مهم اینکه که تک باشه و بنا باشد که سمبل در سمبل دیگر برود اون سمبل کوچک و خوار شمرده میشود و این نشان دهنده بی ارزش بودن هر دو سمبل است پس ارزش هر سمبلی به تک بودن و آرم اصلی خودش دارد ناسکا هم گردونه مهر رو تحریف کرد هم شیر و خورشید چرا؟ اول اینکه گردونه مهر پرچمی قرمز رنگ است که خودتون هم میدانید شیر و خورشید هم طرح خودش رو دارد این آقا شمشیر رو برداشته خورشید رو هم همینطور به جاش گردونه مهر رو گذاشته حداقل جدا گانه استفاده میکردی با این کار به هر دو بی احترامی کردی نه نگو ناسکا پرفسور عالمه فقط ایشان همه چی میفهمن بقیه خام هستن بازم تذکر میدم هر سمبلی تکش ارزشمند است کم و زیادش تحریف و توهین به آن است حرفهایی که دفتر نازیسم زده رو اینها یعنی ناسکا برعکس فهمیدن میگم که اینا پرفسور انجمن افغانستان هستن میفهمن چی به چیه ناسکا هیچ مطالعاتی نداره او نمیداند که سمبل های میهنی ایران شامل چه چیزایی است این واقعا شرم آوره که خود میگوید ایرانی هستم و وطن پرست کسی که وطن پرسته باید از همه اینها آگاهی داشته باشد و بفهمد چه میگوید اینم از این قضیه طرح ها و اما جریان جعلی بودن نام ناسکا! راستشو بخواهین ما قبل از اینکه ناسکا در ایران فعالیت نه چندان کارایی دار انجام بدهد میدانستیم که این اسم قبلا در جایی ثبت شده بوداونم کجا ایالات متحده آمریکا پس به قول دفتر نازیسم جنبش نازی های ایران شعبه اروپا ناسکای ایرانی میتواند پیگرد قانونی داشته باشد همانطور که در قوانین ثبت ها در مجامع بین المللی هیچ کس حق استفاده نام دیگری رو ندارد مگر با کسب رضایت از طرف و اگر طرف شاکی باشد و اعتراض کند علاوه بر مجازات نقدی مجازات زندان هم دارد که دیگه بقیه اشو خودتون حدس بزنید چی میشه اینم یه هشداری بود برای ناسکا جعلی و نامشروع. والا دیگه من خسته شدم همش دارم میگم ناسکا این مرتیکه جلوی فعالیت منو میگیره مغز منو خراب میکنه یه حرکن فاسد است یا باید جلوش گرفته شود یا باید به حال خود گذاشت تا رفته رفته از صحنه کنار برود اینم از قضیه ناتمام ناسکای جعلی

اما قضیه بعدی در مورد جنگ اسرائیل رژیم صیهونیستی با حزب الله لبنان

اگه دقت کرده باشین تو این چند مدتی که از جنگ میگذرد روز به روز به ضعف اسرائیل اضافه میشود و قتل مردم بي گناه درفلسطین و لبنان اصلا هيچ توجيهي نداره و هر فرد يا گروهي از اين اعمال اسرائيل حمايت كنه در جنايات اسرائيل شريك هست اسرائيل تا امروز هيچ گاه اين چنين خوار و ذليل نشده بود چون تا به حال نبرد جدي در پيش رو نداشت حال چه شده كه ششمين ارتش منظم دنيا به اين روز افتاده است به هر حال جايي كه اخلاق وجود ندارد اين رفتارهاي وحشيانه عجيب نيست به خصوص وقتي كه تا اين حد در افكار عمومي خوار شده باشي اين جنگ خيلي ادامه نخواهد يافت به خصوص كه تل آویو نقطه ضعف اسرائيل است و صبر حزب الله نيز به پايان رسيده است مطمئنا پیروز ازآن دشمنان بشریت نخواهد بود حزب الله به طرز عجیبی محبوب شده است مقا ومت برنده است سران اسرائیل دیوانه وارغیرنظامیان را مورد هدف قرار داده است و جالب اینکه سکوت جوامع بين المللی خصوصا کشورهای قدرتمند غربی تعجب آور است آنها به خاطر فعاليتهای هسته ای ايران که ادعا می کند صلح آميز است ماه هاست که جهان را به هم ريخته اند ولی هيچکدام از آنها عليه نسل کشی های بی شرمانه اسرائيل حتی اعتراض نمی کند چه برسد به اينکه درخواست تشکيل پرونده جنايتهای جنگی عليه دولت اسرائيل بکند چرا غربيها درک نمی کنند که خشونت تنها خشونت به بار می آورد ما می خواهيم برويم وگروههای به اصطلاح تندرو را نابود کنيم اما در عوض شرايطی را بوجود می آوريم که شهروندان عادی به خشونت رو بياورند اگر من در لبنان بودم و دوستان خويشاوندان بی گناهم کشته می شدند صد در صد سلاح بدست می گرفتم و به جنگ با رژیم غاصب میرفتم. متاسفانه سازمان ملل متحد بازهم هيچ کاری نکرد کاش يک کسی می توانست به من توضيح دهد که اصلا اين سازمان چه کاری انجام می دهد؟ رهبران اسرئييل بايد يک روز به خاطر کارهايی که در لبنان کردند محاکمه شوند آنها حق ندارند که راههای امن خروج را به روی مردم ببندند و بعد هم هر کسی را که ماند بکشند اين يک جنگ معمولی نيست اين نسل کشی است رژیم صیهونیستی طبل توخالی است او تنها از حمایت بریتانیا و ایالات متحد آمریکا و البته آلمان(به خاطر افسانه هولوکاست توسط نازی های آلمان هیتلری) این سه تا دست از حمایت اسرائیل اگر بردارن مطمئن باشین یک روزه اسرائیل رفته اسرائیل به حکم افسانه هولوکاست آزادانه فعالیت ضد انسانی میکند اسرائیل خود نامشروع است چه برسد به اینکه کاراش مشروع باشد.

خوب مقاله امروز هم تمام شد به امید خدا بازم با مطلب جدیدی در خدمت شما هستم شما رو به خدای همیشه عاشق ایران می سپارم

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود. پیشوا آدولف هیتلر

هیچ نظری موجود نیست: