شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

یکشنبه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۵

اطلاعیه

درود بر شما

قصد دارم بخشی درست کنم برای آموزش زبان آلمانی نیاز به کمک شماها دارم البته من خودمم هم حرفه ای نیستم علت تاسیس کردنش هم برمیگرده به این که عموی بنده لطف کردن که از این به بعد برنامه ای رو درست کنه که منو همراه خودش آلمان ببره اونم ماهیانه حالا جزئیاتش بماند.

مطلب دوم یکی از دوستان پیشنهاد کرد به جای واژه ناسکا یا نسکا از کلمه نسکافه استفاده کنیم دمشون گرم از آقا شهریار عزیز ممنون از پیشنهادتون خبر بعدی که میخوام بدم در مورد آرم این جنبش هست من طرحی رو آماده کردم که بزودی این طرح گذاشته میشود اگر کسی توانست حدس بزند که این طرح چه جور طرحی است جایزه خوبی پیش من دارد

فعلا به درود

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود. پیشوا آدولف هیتلر

۲ نظر:

ناشناس گفت...

salam bayad khedmatetoon javid joon arz konam ke pishva yani adolf hitler ye nabeghe bood va yek vatan doost va kasi ke toonest hama ro doorek hodeshjam kone na mesle to ke enghadr tarsoo bashe ke jorat nakone bere mayine meydoone vali ahd va na jah talab bood mesle to ke bekhad hame tahvilesh begiran bad ham ma to iran zendegi mikonim zaboonemoon farsiye chera bayad almani yad begirim vaghti ke arab ha maro majboor kardan arabi yad begirim 1000000 sal raftim aghab hala ham age ghara bashe almuni yad begirim motmaen bash ke jolo nemirim faghat aghab mirim imid varam befah mi ke chi migam dar zemn say kon avval adab beshi bad nazi va alaki esme nazi ro khodet nazar va arzeshe in namo hefz kon nazi ha na mesle to kar boodan na koor boodan na zabooneshoon migeret harf bezanan va na mesle to tarsoo boodan omid varam ke khoda shafat bede roohe hitler shad hial hitler

ناشناس گفت...

دوست عزیز یاد گرفتن زبان آلمانی چرا ما رو ممکنه به عقب ببره؟ اصلا این حرفت معنی نداره آخه با یاد گرفتن یه زبان جدید همون طور که نازیست غزیز گفت منابع مطالعاتی انسان گسترش پیدا می کنه. شما هم اگه با جاوید مشکل داری و لج هستی دلیل نمی شه که بیای و همه کارای اونو زیر سوال ببری. البته من نمی دونم شما از طرف کی هستی؟
می دونین به9 نظر من یکی از دلایلی که باعث شده ما به عقب بریم اینه که در مورد چیزی که به اون غلم نداریم اظهار نظر می کنیم.مثل شما دوست عزیز.