شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۸۵

تجلیل از مدیر سابق شاخه اروپا

درود بر شما

امروز نامه ای به دست من رسید از طرف آقای جاوید که مطلبی بود در مورد تجلیل از مدیر شاخه اروپا که من عینا در اینجا وارد میکنم.

درود بر تمامی وطن پرستان که قلبشون برای ایران و ایرانی میطپد.درود بر کسانی که از اندیشه نازیسم دفاع میکنن

طی این چند روز همش بلا بر سرم داره نازل میشه با خود میگویم که ما چه گناهی کردیم؟ چرا باید ماها محکوم شویم؟ در حالی که بی خدایان یا به تعبیر دیگر کمونیست ها در این دنیای خراب شده جای دارن پس چرا ما جا نداشته باشیم نه چنین نیست اندیشه نازیسم اندیشه ای است همیشه نوپا و تازه و رسیده است و همیشه قابل برداشت است پس عزمتون رو جزم کنید برای هر چه قدرت مند شدن نازیسم تلاش کنید تا میتوانید دفاع کنید خودتون رو نشون بدین من زیاد نمیخوام دستور بدم چون من اصلا از دستور دادن خوشم نمیاد اینا فقط سفارش است خوب من بر آن شدم که بعد از رفتن بسیار تاسف بار مدیر اصلی شاخه اروپا یکسری برنامه هایی رو برای تجلیل ایشان به عمل بیاورم که خوشبختانه موفق هم شدم جلسه ای رو برای تجلیل ایشان بگذارم

به همت ایشان به این اهداف دست یافتیم

1- ارتباط با آمریکا

2-ارتباط هر چه بیشتر با هموطنان خارج از ایران

3- تاکید هر چه بیشتر بر لزوم ایجاد سایت (که هم اکنون به حالت تعلیق است)

4- آگاهی دادن ایشان از مسائل دنیا

5-مترجم مهم این جنبش

6-مستحکم کردن روابط با آلمان

7-بهبود بخشیدن به اعضای نوپا

8-امکان فراهم آوردن بودجه (بعد از رفتن ایشان به حالت تعلیق در آمد)

9-تشویق هر بیشتر هموطنان ایرانی به خصوص من توسط ایشان

10- ایجاد شاخه ترکیه و کردستان برای جنبش (که به تازگی تاسیس شد و با رفتن ایشان از هم پاشید)

مشاهده میفرمایین که با رفتن ایشان ضربات سختی برما وارد شد البته ما نمیگویم کاملا به ایشان وابسته هستیم ایشان شخص محترمی بود برای من ولی با رفتن ایشان تمامی درها به روی من بسته شد. در هر حال برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم هر چند که هنوز نمیدانم که علت رفتن ایشان چی بود آخرین خبری که از وبلاگ رسمی ایشان دارم این است ایشان به طور کامل وبلاگ رو پاک کردن. از شما دوست عزیز که مدیریت دوم وبلاگ هستی میخوام که تمامی مطلب رو بدون کم و کاستی وارد وبلاگ رسمی کنی.

شما رو به خدای همیشه عاشق ایران می سپارم

هیچ نظری موجود نیست: