شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۸۵

اعتراض به نقد بي محتواي نسكافه وچاپلوسي براي رام كردن شاخه اروپا

درود بر شما

امروز يكي از دوستان خبرم كه نسكافه مقاله جديدي رو زده با عنوان يك سال به پوچي گذشت!

من رفتم مقاله اين آقا رو خوندم و اعتراض هايي رو هم مينويسم كه قابل توجه اونايي كه ميگن ناسكا هنوز ايستاده!

اول از همه از خودش شروع كرد خودش اعتراف كرده كه در اين مدتي كه به قول خودش يكسال ميگذرد هيچ كاري عملا نكرده يعني حتي نتوانست اعضايي رو براي خودش دست و پا كند در مقالات قبلي ذكر كرد كه ما منحل شديم پس عملا هيچ كاري رو نميكنه و نميتواند ديگر انجام بدهد حزبي كه منحل شده باشد ديگه قابل درست شدن نيست به هيچ وجه تو در اذهان عمومي نقش بسته شده كه در گذشته چه اتفاقاتي افتاده

اما جنبش نازي هاي ايران رو با تهمت و ناسزا شروع كرده و نقد بي محتوا انجام داده

در ماه هاي گذشته حميد كه الان هم تشريف دارن با نام جديدش آتشبان و براي فرار از گذشته مطلب رو طوري نوشته كه تماما به نفع خود تمام شود. در روزهاي اوليه جنبش كه در حدود يك سال و اندي تعداد افراد به حدود 20 نفر رسيده بود كه من تمامي دوستان رو دور خودم جمع كردم و به آينده مثبتي مي انديشيدم بعد از مدتها كه از وجود ناجي و حميد ماهي صفت بي خبر بودم با خبر شديم كه اينها پا به عرضه فعاليت گذاشتن ما از روز اول براي حسن نيت به اونهايي كه در سابق در حدود قبل از اينكه من و ناجي و حميد تشكيلاتي رو انجام بديم گروه هايي در پرشين بلاگ فعاليتي داشتن من نميتوانستم جنبش جديدي بزنم چرا كه اينها وجود داشتن و زدن نام جنبش در كنار نازي هاي ايران به منزله دشمني و رقابت با جنبشي بود كه در پرشين بلاگ فعاليتي در حدود دو ساله داشتن پس من به عنوان يك عضو با اونها بودم و براي اعتماد و حسن نيت به اونها جنبش رو وارد نكردم ولي بعد از دوسال كه جنبشي كه در پرشين بلاگ فعاليت ميكرد اعلام منحل شدن گرفت به دلايلي از ادامه كارشون در تهران منصرف شدن پس من درصد برآمدم كه راه اين جنبش رو ادامه بدم اما در فضايي جديد تر كه اون روزها مصادف بود با حركت هاي حميد و ناجي حميد هميشه فكر ميكنه كه خودش زودتر جنبشي رو راه انداخته اين نشاندهنده دهن كجي بود پي من شروع به فعاليت شخصي خودم و بدون هيچ درگيري با اين دو شروع به فعاليت كردم افرادي كه در جنبش سابق در پرشين بلاگ بودن حدودا 30 نفر بودن كه من اين افراد رو حضوري ديدمشون پس اون موقع در اوايل كار من 50 عضو داشتم كه بعدها سعي در گسترش دادن جنبش شدم كه متوجه شخصي شدم كه الان فعاليت اين جنبش در شاخه اروپا رو بر عهده دارن بله آقاي ادوارد كسي بود كه با من متحد شد و مرا تشويق كرد به ادامه دادن جنبش بعدها آقاي ناجي سر عقايد به جز انديشه نازيسم اختلاف پيدا كردن ناجي تصميم به جدايي گرفت و با ديدن جنبشي كه من داشتم به در خواست خودم پيشنهاد كردم به ما ملحق شود اما ميتواند تازماني كه حسن نيت مارو باور كند صبر داشته باشد و به فعاليت خود بدون حميد ادامه دهد بعدها وقتي اختلافات شدت يافت ناجي مصمم شد كه به من ملحق شود و از حميد جدا شود پس ما عملا سه شخص بوديم كه هر كدام افرادي رو تحت نظر خود داشتن آقاي ميلاد كه يكي از اولين شخصيت هايي بود كه اعلام اتحاد با من رو داشت اما بعدها نميدانم چي شد به نسكافه ملحق شد حتي دليلش رو براي من توضيح ندادن در هر حال اگر هم الان برگردن با روي باز از ايشان استقبال خواهم كرد گذشت و گذشت تا كار به جايي رسيد حميد ماهي صفت و افرادش كه به قول خودش 20 نفر بودن شروع به تهمت و ناسزا گفتن به جنبش و سعي در خراب كردن شخصيت يه جنبش نوپا بودن ولي با مقاومت آقاي ادوارد مدير بخش شاخه اروپا اهداف شوم نسكافه ناكام ماند حتي بارها پيشنهاد صلح داد و سخن از اتحاد آهنين به ميان آورد ولي نتوانست حسن نيت خود را نشان دهد و باز هم شروع به ناسزا كرد تا اينكه خبر جعلي به دست من رسيد كه حميد فراري شده گرچه از قبل ميدانستم عملا هيچ كاري انجام نداده پس فرار كردنش هم جاي تعجب نداشت ولي اين خبر دروغ محض بود الان شخصي به ظاهر جانشين حميد است اين دروغ محض است اون خود حميد است باور نكنيد اگر باور كنيد به دام او خواهيد افتاد.

اما نكته جالبي كه آتشبان به آن اشاره ميكند اين است كه خود متوجه اشتباهات گذشته شده و همه رو ضد نازي خوانده و آقاي ادوارد رو شخص قابل قبولي براي خود خوانده عجيبه ايشان تا همين چند وقت پيش اين شخص رو همجنس باز معرفي ميكرد من رو تاتار معرفي ميكرد چي شده حالا لحنش عوض شده؟ او ميخواهد ادوارد رو به سمت خود جلب كند كه اين ميسر نخواهد بود چون ميدانم در گذشته چه اتفاقاتي براي من و دوست من پيش آمده و من نميخواهم شكست رو متحمل شوم اگر روزي بفهم كه ادوارد دست در دست نسكافه داده كه محال بدهد من استعفا خواهم داد و جنبش رو به شخص ديگري خواهم سپرد و براي هميشه ترك خواهم گفت چون تمام برنامه ها به هم ميخورد و انگاري كه هيچي نبوده

آتشبان متوجه حضور قوي ادوارد شده و براي همين سعي در جلب او دارد من از همين جا به آتشبان يا همون حميد ماهي صفت بگويم كور خواندي اين تصميم تو چيزي جز چاپلوسي و دروغ نيست. از همينجا از آقاي ادوارد تقاضا دارم نگاهي به گذشته بكنن و ببينن چه اتفاقاتي افتاده بعد اظهار نظر نهايي خود رو در وبلاگشون بگويند اين لپ كلام آخر من بود ديگر خود دانيد.

هیچ نظری موجود نیست: