شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۸۵

تنها ماندم

درود بر شما

قبل از اينكه من مطلبي رو بنويسم بايد بگويم كه نويسنده اصلي اين وبلاگ يعني آقاي جاويد اين وبلاگ رو ترك گفتن البته نه به طور كامل نوشتن مطالب بر عهده من است و من تحت نظارت قرار دارم يعني مطلب رو مينويسم و آقاي جاويد بازرسي ميكند و اجازه چاپ رو ميدهد البته ايشان اين اجازه رو دادن كه علاوه بر مطلب تاييده خودشان خودم هم ميتوانم مطلبي بنويسم من مثل شخص آقاي جاويد تندرو نخواهم بود بلكه ميانه رو به تمامي سوالات پاسخ خواهم داد اين از معرفي خودم اما علت اينكه چرا ايشان اين وبلاگ رو ترك گفتن به اين دلايل است

طي اين چند روز اخير تحولاتي روي داده كه ميشود گفت ضربه سختي به پايه هاي جنبش وارد شده البته يك مورد مثبت هم هست كه با عث رفتن ايشان شد اما علت اين ضربه ها چي بوده با هم يه نگاهي ميكنيم.

در اولين نگاه جنبش ناسكا باز به نقد اين جنبش كرد با اينكه من كاري به گذشته شماها ندارم اما من بازهم پيشنهاد ميكنم همه افراد با هم متحد شوند و نگذارن دشمنان ايران حتي چپ چپ نگاه كنن صرف نظر از اينكه چه نوع سليقه اي داريم صرف نظر از اينكه گذشته چي بوده به حالا فكر كنيم من پيشنهاد ميكنم هم به جاويد و هم به شخصي كه در ناسكا فعاليت ميكنن كه شماها اگر ميخواهين در يكجا باشين بايد نام جنبشتون عوض شه تا در آينده هيچ سوءظني از هر دوطرف باقي نماند من بيشتر ميتوانم بحث كنم اما اينجا جاش نيست بسياري از بحث ها محرمانه بايد باشد

در نگاه دوم اشاره ميشود به تعطيل شدن شاخه اروپا ما از اين اتفاق بي خبر بوديم حتي نميدانستيم كه يه همچين برنامه اي است حتي از اونور آب به ما كسي خبر نداد و رفتن مدير شاخه اروپا باعث شد كه حسن اعتماد 30 نفر از اعضا نسبت به جنبش از بين برود و اين جنبش رو ترك كنند و از طرف فشارها در داخل ايران بر اين است علت تعطيل شاخه اروپا براي چه بوده است؟ كسي نتوانست به درستي جواب بدهد تا اونجايي كه ما خبر داريم ايشان يعني مدير سابق شاخه اروپا حتي وبلاگشون رو هم به كل پاك كردن در هر حال ما بسيار از ايشان متشكريم بابت اين مدتي كه باما بودن و مارو تحمل كردن بسيار ممنون هستيم و در هر كجا كه هستن آرزو دارم سالم و سلامت باشن.

اما خبر ميرسد كه آقاي ناجي كه يكي از همتايان جاويد بوده است دستگير شده است حالا جدا از درست يا نادرست بودن اين خبر شوكه سوم وارد جنبش شد كه آقاي جاويد دست تنها شد و تعداد باز هم كاهش پيدا كرد چيزي در حدود 40 نفر كه از اعضاي سابق بودن هنوز هستن ولي چهرهاشون خسته به نظر مياد اين هم از اتفاق سوم

اما اتفاق بعدي كه به نظر من مثبت است افتتاح بخش آموزش زبان آلماني است كه به همت خود شخص آقاي جاويد اداره ميشود هفته به هفته به روز ميشود اميداورم شما كه خواننده اين وبلاگ هستين روزي آلماني زبان شويد

خوب من زياد حرفي نخواهم زد تا بعد.

هیچ نظری موجود نیست: