شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

پنجشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۵

نماد و سمبل جدید

درود بر شما

خوب قرار شد که قبل از گذاشتن سمبل جدید در وبلاگ رسمی یه نظر سنجی از طرفداران دوستان هواداران انجام بشه و به یکی از اونهایی که بتواند حدس بزنه این سمبل دارای چه ویژگی هایی است یک جایزه خوب از من خواهد گرفت. اما در بین دوستان و عزیزانی که نظرهاشون رو دادن همه از گردونه مهر سخن گفتن که گردونه مهر در این سمبل نبود هیچکس نتوانست حدس درستی بزند تنها یکی از دوستان قدیمی من توانست تا حدودی حدس بزند او به نماد شیر و عقاب اشاره کرد که این نظریه مورد قبول قرار گرفت و آقای یاشار تنظیف برنده یک عد سکه بهار آزادی که معادل یک میلیون هفتصد هزار ریال یعنی یکصد و هفتاد هزار تومان شدن ایشان میتوانن امشب یا هر زمان دیگری به بنده مراجعه کنن و جایزه خود را دریافت کنن. از بقیه عزیزانی که نظراتشون رو فرمودن بسیار کمال تشکر رو دارم.

تا مطلب بعدی شما رو به خدای همیشه عاشق ایران می سپارم

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود آدولف هیتلر

۴ نظر:

ناشناس گفت...

حقیقت همان دروغیست که تکرار میشود.... عجب سخن با مزه ای
هیتلر حقیقت رو دروغ میدونه؟ چه سبک مغز هست

ناشناس گفت...

rasti baram jaleb bood bedoonam shoma bazie Call of Duty ro bazi kardid?
ya Commondos 2 ro bazi kardid
Game haye computerie jalebi hastan hatman bazi konid
omid89ir@yahoo.com

ناشناس گفت...

ajab mojoode nadooni hasti omid khan. kheili baziaro misazan to hama ro bazi mikoni? midooni sahyonista ye bazi sakhte boodan ke too oon mosalmoona ro mikoshtan? boro oon ro ham bazi kon? shoma liaghatetoon hamine. age enghadr in chizaro ghabool dari pas ghabool dashte bash ke tamame 2nya migan mosalmoona teroristan badbakhte bichare. to aslan mifahmi nejade bartar chie? ya khoone kasife tazi tamame raghat ro por karde nadoon?

ناشناس گفت...

درود بر جاوید عزیز.
با سپاس از مهر و یاری شما.
سمبل بسیار نیکویی برای جنبش برگزیده اید. به خاطر سلیقه تان به شما تبریک می گویم.
تارنگار با جستاری با پاژنام « برتری زبان پارسی بر زبان عربی » به روز شد. ما را خشنود می کنید دیدگاه تان را درباره آن بنگارید. سپاسگزارم.
پاینده باد ایران. ایدون باد.
بدرود.