شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۵

صورت مسئله های شما ضد راشیست ها رو قبلا حل کردم

درود بر شما

من آدمی هستم رک و پوست کنده حرف میزنم حالیم نمیشه که طرف بهش بربخوره و از اینجور حرفا به تک تک اونایی که ضد نازی حرف میزنن یا دنبال جواب هستن بگم من سالهاست که جواب سوالات شما رو پیدا کردم و حل کردم و گذاشتمشون کنار پس دیگر حوصله ندارم دوباره از نو براتون توضیح بدم خودتون عقل دارین و باید بفهمین دیگه مکتب نازیست مکتبی نیست که بشود به همین راحتی در موردش قضاوت کرد همانطور که در مورد مکتب های زردشت مسیحیت اسلام و حتی خود یهودیت قضاوت بی جا کرد پس با تفکر به آن می اندیشن و جوابشون رو خودشون میدن نه از کس دیگر بپرسن یا اگر هم میپرسن لاقل در حد سوال باشد نه با ضد حرف زدن من آدمی هستم که به هیچ وجه طاقت شنیدن حرف های ضد نازی ندارم حتی اگر به پیشوایم آدولف هیتلر بگن تو من بازم راضی نیستم چون من میدانم که چه مکتبی انتخاب کردم و میدونم که واقعا درست انتخاب کردم پس دلیلی نمیبینم بیام تک تک ماده های مکتبم رو کاوش کنم وقتی میگه نژاد پرستی باید نژاد پرست باشی یه آقایی هست که میگه من نازی هستم ولی پیشوای شما رو قبول ندارم یه همچین چیزی مثل این میمونه که شما بگی هندوانه میخوام اما توش رو نمیخوام چنین چیزی مورد قبول نیست یعنی قابل اجرا نیست و این طبیعی است در قرآن دین اسلام میگویند کافر رو باید کشت یک مسلمان حق ندارد بگه نه اگر بگه نه اون مسلمان رو هم میکشن در دین مسیحیت میگن عیسی پسر خدا است ولی وقتی یک مسیحی انکار کن اونو میسحی نمیدانن و در تمامی موارد این طبیعی است. من واقعا نمیدونم که شماها چرا زورتون میاد اندیشه نازیسم رو قبول کنید در حالی که خود شخص خدا میگه من برترم خود شخص فرشتگان و حتی ابلیس هم میگه من برترم؟ پس مشکل شما انسانها چیه؟ دنیا همینه من اگه خودم سیاه پوست یا یهودی بودم مطمئن باشین یا به اینها خدمت میکردم یا خود کشی چون واقعا وجودم جایز نیست خداوند هر حرفی رو زده با حکمت زد وقتی به محمد پیامبر اسلام گفت یهود کافر است و نجس باید همه قبول کنن پس دلیلی وجود داره اگه تو واقعا نمیفهمی که دلیلش چیه برو بمیر و برو پیش خدا ازش سوال کن بعدشم کسی که مطالعه کافی نداشته باشه در هر زمینه ای یا از اون بدش میاد یا ازش میترسه این طبیعی است مثالی میزنم شما تصور کنید که میخواهین فنون خلبانی رو یاد بگیرین اول از هواپیما میترسین این طبیعی است ولی وقتی باهاش آشنا بشی تازه میفهمی که اونقدرها هم ترس نداره و با تمام وجود میچسبی به خلبانی یا در خوردن غذا ما آدما یا از یه غذایی خوشمون میاد یا بدمون میاد اینو به حساب تجربه میزاریم درسته؟ خوب وقتی من یه غذای مثلا ایتالیایی نخورده باشم میگم بدم میاد ولی وقتی بخورمش خوشمزه باشد حرفم رو پس میگیرم ولی بعضی چیز ها هست که واقعا نمیشه خیلی زود قضاوت کرد اینو من تجربه کردم جناب استادمون که در جنبش نازی های ایران شاخه اروپا فعالیت دارن میگوید که یک پیرزن در اطریش میگوید نازی ها محشر بودن چطور انکار میکنی که نازی ها بد بودن جلوتر حرف نزنید که کارتون اشتباه است در هر زمینه زود قضاوت نکنید اینکه در زمان آدولف هیتلر پیشوای آلمان نازی چه اتفاقاتی افتاده و چی شده باید به تاریج مراجعه کنید و کتب های زیادی مطالعه کنید تاریخ همش از نازی ها بدگویی میکند این دلیلش طبیعی است من این جمله رو آویزون گوشم کردم که پیشوا میگوید حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود به راستی که جمله زیبایی گفت او میدانست در 100 سال آینده چه اتفاقاتی پیش میاد الانم بعضی از نظریاتش تحقق پیدا کرده خودتون به چشم میبینید بعد اگه شنیده باشین میگن آدم های خوب خیلی زود از دنیا میرن و آدم های بد و پلید ماندگارن و عمرشون طولانی تر از عمر واقعیشون است این حقیقته پس خودتون فکرتون رو به کار بندازین این قدر هم تبلیغات غرب رو نگاه نکنید اونا همشون صیهونیستن مطمئن باشین خدا با ماست والا دیگه من خسته شدم از بس هی سوالات قدیمی شما رو گوش میکنم این کار شما ما رو متوقف میکنه و مجبور میشیم از کارامون دست بکشیم و به سوالات جناب عالی جواب بدیم دیگه نمیدونم خودتون میدونید اگه بازم نفهمیدید این دیگه مشکل خودتونه.از ما انتقاد نکنید از خودتون انتقاد کنید که چرا نمیفهمین

خوب اما طرح جدید این جنبش آماده است طبق قولی که دادم به کسی که بتواند حدس بزند این طرح چیست جوایز نفیسی خواهم داد مهلت ارسال نظرات شما در همین پست تا آخر وقت اداری 20 مرداد 85 میباشد.

حقیقت همان دروغی است که بارها تکرار میشود آدولف هیتلر پیشوای آلمان نازی

هیچ نظری موجود نیست: