شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

یکشنبه، مهر ۱۶، ۱۳۸۵

به حمايت شما نياز داريم

درود بر شما

با اينكه من عضو اصلي جنبش نيستم اما دليل بر آن نيست كه از همه چي بي خبر بمانم آقاي جاويد به من وظيفه سخنگو بودن رو در اين وبلاگ رسمي رو دادن تا يك زمان نا مشخص پس حق هم دارم كه از جريانات درون جنبش نو پا با خبر باشم از بعد از آمدن من متوجه اتفاقات ناگواري شدم كه اين روزها آقاي جاويد بسيار افسرده تر از گذشته و نا اميد تر گشته علت چيست؟ با هم بررسي ميكنيم

رفتن مهره اصلي جنبش

مهره اصلي جنبش كي بود؟ من اطلاعات زيادي در مورد ايشان ندارم و حتي نميدانم چه شكلي هستن و كجاست الان اين اطلاعات رو هنوزم كه هنوزه آقاي جاويد از گفتنش طفره ميره تنها چيزي كه ازش ميدانم اين است كه اسم مستعارش ادوارد است و از گفتن واقعي اين شخص طفره رفتن البته حق هم داشتن من هم اصرار نكردم طبق نامه هايي كه از طرف آقاي جاويد به دستم رسيده و براتون در اين وبلاگ چاپ كردم ميشود گفت آقاي جاويد هنوز كه هنوزه از او تعريف و تمجيد ميكند اشاره ميكنم به مقاله به ياد ادوارد در اين جملات به قدري وصف شدندكه آدم نميدونه طرف كي است مورد بعديش تمجيد از مدير سابق جنبش شاخه اروپا كه تمامي موارد او را خوانديم اين مسئله به نظر من فكر ميكنم باعث بسته شدن تمامي درها به روي جاويد و دست خالي ماندن جاويد كمي فكر كنيم ايراني كه شرايط زندگي در ايران خيلي سخت است چه برسه به اداره جنبش آيا اين انصاف است كه كساني كه دست در دست هم دادن و براي آباد كردن ايران تلاش ميكنن يهو از ادامه راه منصرف شوند و به يكباره آب شوند و در زمين فرو روند؟ اين بي انصافي است

كجايين شما ها كه دم از معرفت ناب ايراني ميزدين؟

كجايين شماها كه ميگين چو ايران نباشد تن من مباد؟

كجايين شماها كه شعار وطن پرستي سر ميدين؟

كجايين شماها كه دائم شعار تهديد ضد يهود كمونيست تازي ميدهيد؟

اين رسمش نيست ميگن من اگر برخيزم تو اگر برخيزي همه بر مي خيزند همانطور كه در مقاله ارسالي آقاي جاويد با عنوان كرم از خود درخت است به صراحت اين مسائل رو روشن كرد هنوزم اول خط هستين؟

اگر راه بيايين دست شما رو به گرمي مي فشاريم چرا كه نه آقاي جاويد هم خوشحال ميشود

ناسكا

اي بابا ما هنوز نفهميديم كه اين يارو كي بود چي كار كرده خلاصه هر كي بود حسابي گند زد به اين آش هايي كه پخت اونم چه آش هايي يك وجب روغن داشت تا اونجايي كه من ميدانم دوستان ميگن عامل رفتن اين مهره اصلي همين ناسكا بوده من كار ندارم اين يارو كي بود و چيكارا كرد مهم الانه كه همه چي به نظرم تمام شده

خيلي از اتفاقاتي پيش آمده كه من از آنها بي خبرم اصرار هم ندارم هم بدانم چون اگر ميخواستم بدانم كه خود شخص آقاي جاويد بهم ميگفت پس حتما دليلي داشت

خبرها حاكي است كه در صورت تداوم اين برنامه ها آقاي جاويد ايران را به مقصد برلين ترك خواهد كرد گرچه خود بعضي مواقع از انجام اين كار منصرف مي شود ولي ميگويد تنهام ميگذارن دلم ميخواد برم زادگاه پيشواي آلمان نازي اما نداي وطنم نميزاره اما ما در تلاشيم كه اين اقدام را متوقف كنيم به اعتقاد من اين شخص ميتواند كمك بزرگي در راستاي تحكيم اهداف داشته باشد

شما چه كمكي ميتوانيد انجام دهيد؟

در ضمن به عرض دوستان ميرسانم كه كساني كه مايل هستن كه فيلم هاي تصويري حاوي صحبت هاي آقاي جاويد را در خصوص مسائل سياسي دريافت كنند با ايميل من تماس بگيرن تا فيلم هاي آپلود شده برايشان ارسال شود

سخنگوي جنبش talker_movement_nazi_iran@yahoo.com

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من دیگه نمی دونم چی باید بگم.من هنوز با جاوید ملاقات نداشتم.ولی می دونم که اولین ملاقات خیلی چیزهارو عوض می کنه.
این ناامیدیها برای چیه،این همه نا امید سازی ها برای چیه.این اون کاره اصولی که همه ازش دم میزنند نیست.حتی یک اشتباه که شاید کوچک به نظر برسد ممکن است یک دنیا رو به قعر دریا بکشاند.
بی تجربه عمل نکنید.
وقتی شما از درون بمیرید و من ها رو بمیرانید آنوقت میتوانید به زندگی برسید که هرگز نمی میرد.