شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

چهارشنبه، مهر ۲۶، ۱۳۸۵

چگونگي ايجاد حزب نازي در آلمان

درود بر شما


مطلب زير باز هم توسط مدير تبليغات نوشته شده با هم ميخوانيم


سلام و درود به تمامی ناسیونالیست های ایران

همانطور که قبلا از سمت من در حزب با خبر شدید طبق وظیفه خودم باید مطالبی را ارائه بدهم تا شما دوستان را از جهان فعلی و چگونگی ایجاد حزب نازیسم در آلمان و ایران را باخبر کنم.

در این مطلب قصد دارم چگونگی ایجاد حزب نازیسم در آلمان و دلیل مبارزه با یهودیان را برای شما شرح دهم.

همانطور که اکثر دوستان و بازدیدکنندگان مطلع هستند، پس از جنگ جهانی اول که آلمان در آن جنگ شکست خورد، آلمان به یک کشور بسیار ضعیف ، چه از نظر اقتصادی و چه از نظر فکری تبدیل شد.از این جهت دولتهایی که خود را پیروز جنگ می دانستند به فکر آزار و اذیت مردم آلمان افتادند.

اکثر سرمایه داران یهودی را به آلمان فرستادند که بیشتر آنان از کشور لهستان بودند.بعد از ورود این افراد آلمان رشد کمی پیدا کرد ولی از چه نظر؟ !!!

یهودیان آن زمان فقط با خودشان معامله می کردند. یعنی در شرکت ها و زمین هایی که کار می کردند فقط با خودشان بودند و یهودی با یهودی معامله می کرد.مردم آلمان چون باید از این یهودیان و کشور های استعمارگر غذا می خوردند مجبور بودند 100 مارک المان را با 5-6 دلار آمریکا تعویض کنند تا بتوانند نان خانه خود را تامین کنند.

از این رو وضع مردم مسیحی آلمان هر روز بدتر از دیروز میشد و مردم شروع به فساد کردند ، با کتک و شرط بندی نان خانه خود را بدست آوردند.کارگر یهودیان بودند.مردم را اذیت می کردند.اگر کمی صدای مردم در می آمد اقتصاد را روی آنان می بستند.و این امر موجب شد که بعد از چند سال مردم شروع به تظاهرات کنند

در این زمان آدولف هیتلر ، یک ناسیونالیست واقعی با مردم شروع به صحبت کرد و به آنان فهماند که آلمان تا چند سال آینده حتما نابود می شود.مردم آلمان هم راهی نمی دیدند و می دانستند یک نفر شجاع در بین آنان پیدا شده است و حقایق را برایشان روشن می کند و دوست دارد مردم کشورش ، نژادش و ناموسش در آسایش باشند روی به ایشان آوردند و راه درست را انتخاب کردند.

با توجه به کینه ای که مردم نسبت به یهودیان آن زمان داشتند این شخص را یافتند و راه ایشان را ادامه دادند تا توانستند یک حزب

نژادپرست را درست کنند.رهبری بر عهده آدولف هیتلر بود.

در این زمان مردم کاملا به سطوح آمده بودند و تصمیم گرفتند در شهر شروع به تظاهرات کنند و این آغاز حزب نازیسم بود.

آدولف هیتلر، رهبر بزرگ ، مدیری لایق و دوست داشتی آنقدر کشورش را دوست داشت که در جنگ جهانی اول توانست چندین صلیب شجاعت بگیرد و به کشورش افتخار می کرد.دوستانش کمک کردند تا این حزب در آلمان گسترش پیدا کند.

صحبت های من در آینده ادامه دارد...

با تشکر

مدیریت تبلیغات حزب

هیچ نظری موجود نیست: