شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

یکشنبه، آبان ۰۷، ۱۳۸۵

رفتن حتمي آقاي جاويد به آلمان و تقاضا از آقاي ادوارد

درود بر شما

امروز خبرها حاكي از رفتن حتمي آقاي جاويد به آلمان است و ايشان از آقاي درخواستي دارند كه اميدوارم اگر آقاي ادوارد اين وبلاگ رو مشاهده ميكنند به اين نامه توجه بفرمايند نامه ايشان بدين مضمون است

درود بر همقطاران هم فكران و همپيمانان

همانطور كه عده اي در جريان هستن كه سفر من به آلمان قطعي است و البته شايعاتي در خصوص ماندن من در آلمان شده در اين خصوص بگويم من براي به راه افتادن هر چه بهتر در روند بهبودي جنبش به آنجا ميروم نه قصد ماندن در آنجا اما اگر بدانم كه ملت ايران با اين انديشه ها واقعا سر ناسازگاري دارن به هيچ وجه عقيده خود را تحميل نخواهم كرد و براي هميشه به آلمان خواهم رفت و در حزب راستگرايان افراطي آلمان( نئو نازي ها ) عضو خواهم شد عضوي كه منجر به شاخه براي ايران شود در هر حال اين شايعه ماندن من رو تكذيب ميكنم اما اگر منجر به تغييرات در روند كاري من پيش بيايد حتما خواهم رفت

اما درخواستي دارم از آقاي ادوارد مدير سابق شاخه اروپا جنبش نازي هاي ايران از ايشان تقاضا دارم ترتيبي دهند كه من ايشان را در آلمان ببينم زيرا مشتاقم كه از نزديك ايشان را ببينم و گفتگوي مفصلي با ايشان كنم اگر تمايل به اين ديدار بودن با من تماس بگيرند يا به سخنگوي محترم اطلاع بدهند تا جايي كه در آلمان براي ملاقات پيدا كنيم در ضمن من رفتنم به آلمان در دو شهر خواهد بود نورمبرگ و برلين در هر حال خوشحال ميشوم كه درخواست من را بپذيرند و اگر نه كه حتما حكمتي در كار خواهد بود

با تشكر از سخنگوي محترم

۶ نظر:

ناشناس گفت...

salam jaye maro ham khali kon cha ax tooye noreye ma begir khoshal misham

ناشناس گفت...

heil hitler

ناشناس گفت...

heil hitler jaye maro ham khali kon ax az norenberg yadet nare tisherte waffen ss yadet nare

ناشناس گفت...

ALTIE 2600
DROOD.
RASTI AZ AGHAYE NAJI KHABARI DARIID?

ناشناس گفت...

DROOD.
DAR ROOZNAME KHABARI BEDIN MAZMOON KHANDAM:
AHMADI NEJAD EELAM KARD KE 2 FARZAND BESYAR KAM AST. KHANEVADE HA BACHEDAR SHAVAND. ROOZI RA KHODA MIDAHAD...!!!BE FARMOODE PAYAMBAR FARZAND BISHTAR ZENDEGI BEHTAR!!! AMAL KONID!!!
AYA BE NAZAR SHOMA NANG ARYAEE NIST KE CHENIN RAEYS JOMHOORI DASHTE BASHAD???
DAR IN BARE BAHSI KON VA BE MAN SAR BEZAN BA HAM MASHVERAT KONIM KE CHE BAYAD KARD?
----
RASTI KHABARI AZ AGAYE NAJI DARI?

ناشناس گفت...

DROOD.
DAR ROZNAMEH IY KHANDAM KE AHMADI NEJAD GOFTHE 2 FARZAND KAM AST VA KHANEVADE HA BACHE BYAVARAND ROOZI RA KHDA MIDAHAD!!! ON HAM BAR ASAS SOKHAN TAZI VAR MOHAMMAD KE FARZAND BISHTAR=SAVAAB BISHTAR.
aYA NANGE ARYA VA ARYAEE NIST KECHENIN RAEES JOMHOORI DASHTE BASHAD?!
BE MAN SAR BEZAN TA DAR IN MOREDE JANJALI BAHS KONIM
----
RASTI AZ AGHAYE NAJI KHABARI DARI?