شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

سه‌شنبه، آذر ۱۴، ۱۳۸۵

شش فرمان آريايي فرمان اول

به سوی سودا و ستاره بشتابید

پدیدار شوید

ای پناهندگان عشق

ای آموزگار زحمت کشان

ای اردیبهشت

بهمن

ای شاعران قبیله من

پدیدار شوید و گوش ها را

به فرمان این ارابه دان آریایی فرا دهید

1. فرمان نژاد:

آزمایشگاه تاریخ به ما نشان داده که هر نژادی دارای یکسری توانمندی ها است که سایر نژادها ، بی بهره از آن هستند . اگر این اندیشه را دنبال کنیم ، خواهیم دید که هر نژادی توانا نیست تا فرهنگ و شهر آئینی بر پا کند . برخی نژادها آفریننده و برخی دیگر بی بهره و برخی دیگر ویران کننده اند. در این میان ملت ما ملتی است که درازای تاریخ سکاندار شهرگیری و تمدن بوده است . و این توانایی در جنم و نژاد ما نهاده شده است . نژاد آرین ، از دید هوش ، زیبایی و توانای های گوهرین برتر و برجسته تر از سایر نژادها است . پس آرمان ما پاسداشت ، نژاد آریایی در ایران و از میان بردن ناخالصی های نژادی است که در

در ازای پیشینه بر ملت ما« عارض » گشته است.

وبراستی نژادی از آن دست که تا کنون چندین شهرگیری ی فرهنگی و سیاسی را بر پاداشته وبا وجود ناملایمی های روزگار و ناجوانمردیهای توده های دیگر همچنان سرپا ایستاده شایسته پرستش است .

پرستش این نژاد به هیچ روی قابل سرزنش نیست. ملت ایران تلنگرهای مهیبی را تا کنون تاب آورده که تنها یکی از آنها برای نابودی هر نژاد دیگری کفایت میکرد . تازش اسکندر ، یورش تازیان ، حمله مغول ، هجوم تیمور ، ایلغار ترک ، یغمای ترکمن ،کشتار عثمانی ، دسیسه انگلیس و ...هر کدام میتوانست ملل باستانی دیگر ، همچون ، چین و هند و هلن را نابود کند . همچنان که در بسیاری موارد کرد . مگر سومریان با آن فرهنگ و شهرگیری بزرگ نابود نگشتند ؟؟ مگر آشوریان و قبطیان و مایاها از صفحه تاریخ محو نگشتند؟! ولی اینک ما «ایرانیان » از ژرفای سات های نامه باستان همچون سروی قد بر افراشته ایم و زبان و تبار خویش را نگهبانیم . و همچون پدرانمان آئین های نیاکانمان را پاس میداریم .

پس آشکارا و بی واهمه میگوئیم : ما نژاد پرستیم و نژاد آریان را پرستار و نگهبان . اگر ملت ایران بخواهد یک رستاخیز همه جانبه دیگر را انجام دهد و در این راه به پیروزی برسد ، این آرمان بدون داشتن اندامان پاکنژاد در همبودگاهمان بدست نمی آید پس بایستی برای پالایش نژادمان از آخشیج های ناخواسته کمر همت ببندیم.

کشور اهورائی ایران باید از هستی اهریمنی اعراب و ترکمن ها پالوده شود .

این خواسته ها با شیوه های زیر محقق میشوند :

۱.جلوگیری از زاد ولد

۲.کشتار بلا انقطاع

۳.بیرون راندن آرام و آهسته

آنکه دعا کردن آموزانده راه نفرین نیز نمایانده ، کینه و نفرت از دشمنان تاریخی و کشنده ی پدرانمان بایستی در دل های تک تک ما جای باز کند. آنان که سالها ملت ایران را زیر ستم ن شکنجه کرده اند و به ایلغار و یغمای ما پرداخته اند یا انانکه به زعم خود با ما به جهاد آمده اند ، و رفته رفته شهر گل و بلبل را به گورستانی دگر کرده اند ، برادران و دوستان و بستگان ما نیستند . بلکه دشمنانی هستند خونی و شیطانی . آکنون نیز اگر مجال و فرصتی بیابند باز ماندگانشان راه اجداد وحشی شان را پیش خواهند گرفت . پس به قول نیچه بزرگ : اگر کسی کین می ستاندیم به نیکی نزدیکتر میبود .

ظلم و جهل تورک و تازی ظلمت و فحشا فزود.......... ظلم و جهل آری ، اساس ظلمت و فحشاستی

نیست در رگ هیچت از خون شهیدان وطن.......... لا برم غم شاهد و خون دلت صهباستی

پنجه چنگیز و تاتارت به هم زد تارو پود........ چنگ تو بر تار ذلف تورک خوش سیماستی

این همه سردار ملی غوطه زد در خاک و .......... تو نگفتی این شهیدان را کجا ملجاستی

این همه از مادران ما مغول پستان برید .................تو نگفتی شیر مادر در رگ ابناستی

این همه از کشته ها شد پشته وز سرها منار........... تو نگفتی انتقام از ماست تا دنیاستی

گریه کن بر قتل عام جیش تازی و مغول ............کز فساد این دو تاریخ ما غوغا ستی

گریه کن بریاد سرمستان این دیر کهن.......... کز شراب خونشان پیر مغان برناستی

هیچ نظری موجود نیست: