شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

یکشنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۸۶

مذهب شيعه دروغي بيش نيست

يك شيعه دوازده امامي در نماز شبانه روزي خود دوبرابر يك مسلمان سني دروغ مي گويد همه مي دانند كه دادن گواهي درباره چيزي ديدن با چشم و يا شنيدن گوش در زمان حال است يا گذشته؟ اگر براي زمان حال باشد يك جور است و اگر براي گذشته است جور ديگر.


گواهي دادن امروزه مسلمانان در نمازهاي خود با زبان تازيان درباره محمد پيامبر تازيان مي گويند ( اشهد و ان محمدا رسول الله ) يعني من گواهي ميدهم كه محمد فرستاده الله است. اين گواهي جوري گفته ميشود كه گويا محمد زنده است و فرمانرواي عربستان است در حالي كه او قريب هزار و چهارصد سال پيش مرده است پس واقعيت دارد كه دروغ ميگويند چنانكه نيازي باشد كه بخواهند گواهي درستي درباره اين مرده تازي بدهند بايد بگويند كه ما از زبان دين داران پدران و مادران خود شنيده ايم كه محمد نامي در عربستان مي گفته من رسول الله هستم.همچنين درباره شيعيان كه پس از گفتن (اشهد و ان محمدا رسول الله) مي گويند (اشهد و ان عليا ولي الله) كه اينها دوباره به دروغ گواهي مي دهند يكبار براي محمد يكبار براي علي كه كشته شده است و در جهان ديگري است.


با اين گواهي نادرست و نابه جاي يك ايراني كه بن مايه اي در دست ندارد تا دريابد درگذشته هم آن دو تازي رسول و يا ولي بوده اند.ناآگاهانه همه تبهكاري ها و گردنه بندي ها كشتار و تاراج اين دو تازي آمده در كلام الله را به گردن الله ( حجرالاسود ) لال بي زبان مي بندد.


گناه شيعيان چند برابر مي شود آنگاه كه علي را ولي الله هم مي گويند بي آنكه چم ولي را كه معني سرپرست مي دهد دريابند و بدانند كه آيا علي سرپرست بر الله است و يا از سوي الله سرپرست بر مردم؟ كه هر دو اشتباه است.اگر علي را ولي بر الله يعني سرپرست او بدانند كه پذيرفته اند الله يتيم است و نياز به سرپرستي علي دارد.اگر علي از سوي الله ولي بر مردم بدانند كه كار را خرابتر كرده.براي الله همكار و ياري دهند تراشيده اند كه اينهم با يگانگي الله جور در نمي آيد.


براستي آيا خردمندانه است كه منش و والايي ايراني خود را اين چنين نابخردانه با استخوان پرستي تازيان بيابان گرد آنهم كشتارگر نياكان و نابود كننده تاريخ و فرهنگ ما دكش كنيم و در نيابيم كه چه مي كنيم و چه مي انديشيم و خود را ايراني نژاده و باز مانده اي از كورش و داريوش هم بدانيم؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با درود فراوان بر شما هم میهنان
همه ما فرزندان ایران زمین گرفتار دیو پلیدی و سیاهی هستیم و این دیو چیزی نیست جز خود خواهی و خود پرستی و دور شدن از اندیشه های راستین ایرانی
برادر و خواهر هم میهن هم دردیم اما شما برای پوشاندن درد چکامه می سرایی یا درد دلهایت را می نویسی
اما باشگاه اندیشه ایرانی برای درمان این درد می اندیشد.
پس برای ساختن دوباره خود و میهن به ما بپیوندید
www.bashgah.pib.ir

ناشناس گفت...

اسلام اهلسنت است بروید دیوبند علمای فقیر را ببینید وبیایید ایران اخوندان شیعی را ببینید که پادشاه هستند وافرادی مثل تو از اسلام بد نگاه میکنند.‏www.hagigatsonnat.blogsky.com‏ وسعدی وخیام تو سنی بودند و تو که پادشاه پرستی را قبول کردی و از آخوندان دیوس متنفری نباید اهلسنت را وسط بکشی، عربها راحتند و شیعیان دیوس میخواهند راحتی انهاراهم بگیرند. زردکوهی ازبلوچستان