شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

شنبه، فروردین ۲۵، ۱۳۸۶

دو سال از نوشتن در وبلاگ گذشت

دوستان دوسال از فعاليتم ميگذرد البته از نوع اينترنتي در اين مدت فراز و نشيب هايي را ديدم كه تجربه اي شد براي آينده اما در راستاي دوسالگي وبلاگم قرار است تغييراتي در خصوص روند كاري ام انجام دهم با هدف آينده ايران قدرتمند

همانطور كه دوستان نزديك به من در جريان انواع اختلافات و درگيري ها بوده اند و در اعلاميه اي همكاري با هر گونه احزاب جنبش اعم از مخالفين مرام نامه ما و چه موافقين را به حالت تعليق در آوردم و بعدها به دليل سواستفاده از شخصيت من و فاصله گرفتن افراد مهمي مثل ادوارد در خصوص اتهام هاي جعلي به من همكاري نكردن را از حالت تعليق به كامل در آوردم و اين برنامه تا ديروز به اجرا بود

اما امروز با توجه به گذشته تصميم به لغو كردن بي طرفي يا همان همكاري نكردن با ديگران گرفتم چرا كه در اين مورد مي توان به همين بسنده كرد كه كينه و دشمني تنها مغز خودت را خراب و فاسد مي كند و برنامه درست و حسابي در پيش رو نداري براي اينكه تنها به فكر انتقام هستي در هر حال از كساني كه در گذشته با من همكاري داشته اند و به دلايلي كار به جنجال و دعوا كشيده شده است جداي از اينكه مقصر كيست خواستار بازگشت آنها به صحنه هستم و به قول داريوش همايون گذشته بد مال ديگران است اين مطلب رو به اين خاطر گفتم كه هر چي باشد همه ما از يك وطن هستيم و بالاخره يك هدف داريم با عقايد مختلف اصلا خوش هم ندارم كينه اي از كسي به دل داشته باشم

از اين پس دوستان مي توانندبا من همكاري و همفكري داشته باشند البته ناگفته نماند هر گونه مشاركت من و دوستان زير دست من موظف به اجازه از ادوارد در جنبش مركز است در غير اينصورت خائن به جنبش خواهيم بود و برخورد خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست: