شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

شنبه، آذر ۱۱، ۱۳۹۱

پشتیبانی رژیم های غربی و آمریکا از تجزیه طلبان




در این فرتور دولت مردان کانادایی را می بینبد که چگونه سرگرم پهن کردن قالی قرمز و پذیرایی جانانه از رفیق ابوشریف، رهبر سازمان تروریستی الاحواز، که یک قبیله گرای پان عرب و هوادار صدام حسین و حزب بعث میباشد. این دولتمردان کانادایی دو تن از وزرای پیشین امور خارجه کانادا، آقایان "پییر استوارت پتیگرو" (در سمت چپ)، "بیل گراها
م (در میان) و همچنین "پال مارتین " نخست وزیر کانادا (در سمت راست).

برای آگاهی بیشتر، سازمان الاهواز یک سازمان تروریستی پان عرب وابسته به لندن میباشد که در پی جدایی اهواز و بخشهای از خوزستان از ایران است (بنا برویداد از جاهای نفت خیز آمریکا پسند!) و بانی کشتار مردم بیگناه بی پدافند غیر نظامی در راستای برانگیختن درگیری های شوم قبیله ای و قومی میباشد، درست مانند PJAK در کردستان و جندالله در بلوچستان و ......همه از کمکهای بی دریغ مالی، نظامی، جاسوسی-اطلاعاتی و پژوهشی و... سازمانها جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و.... بهره فراوان میبرند!

ولی براستی مردم عرب زبان استان خوزستان هرگز هیچ چالش و درگیری با دیگر ایرانیان از هر تبار و آیینی چه پارسی زبان و چه دیگر گویش ها نداشته و ندارند و بلکه بسیار هم ایران دوست بوده اند و در جنگ با عراق همین عرب زبانان ، دلاوری ها و ایستادگی های فراوان از خود نشان دادند.

در این راستا شگرف اینجاست از یک سو آمریکا صدام را به جان ایران میاندازد تا همین سرزمین نفت خیز خوزستان را از ایران جدا سازد و سپس هنگامی که این دسیسه شکست میخورد و صدام هم زباد بلند پروازی میکند، سر خودش ریخته نه تنها صدام، بلکه همه عراق را بکام نابودی میکشد. و همه این شامورتی بازی ها به دست آویز جنگ افزارهای کشتار گروهی، و با همکاری با تروریست ها بوده، ولی بروشنی دروغ و بهانه ای بیش نبودند، زیرا در پایان به جز چند ترقه و فشفشه درعراق دستشان را نگرفته و تازه پای تروریست ها و آشوبهای قومی و دینی و .... با حمله آمریکا به عراق باز ميگردد. جای بسی شگفتی است که پس از همه این رسوایی ها، هنوز از رو نرفته و اكنون گروه تروریستی و نژادپرست "الاحواز" که هوادار و دوستدار صدام است را راه اندازی و رهبری میکند.


از سوی دیگر جای بسی شگفتی است که «هفدمین گردهمایی شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو» با گروهی از روزنامه نگاران درون و برون مرزی ایران و پیکارگران حقوق بشر ایرانی و سایر کشورها و برخی پیکارگران حقوق زنان و همجنسگراها که در میان آن‌ها چهره‌های آشنایی نیز به چشم می خورد برگزار شد. و نخستین سخنران در این نشست نماینده «مرکز حقوق بشر الاحواز» بوده که نه تنها از پشتیبانی برخی از پیکارگران جنبش زنان و همجنسگراهای ایرانی برخوردار بوده بلکه در این گردهمایی همه این بنما آزادی خواهان برای نام «خلیج عربی» هورا میکشند. نیازی به روشنگری نیست که یاد آوری شود این به نما آزادگان و پشتیبانان حقوق بشر از کجا آب خورده و رهبری میشوند و روزی شان را از که دریافت میکنند:
http://emamzadeh.wordpress.com/2011/06/09/وقتی-فعالین-زنان-و-همجنسگراهای-ایرانی/

ننگ بر دشمنان بیرونی و درونی ایران و ایرانی از جمهوری اسلامی اشغالگر و نا ایرانی گرفته تا انگل ایس و اسرائیل و آل سعود و.......

هیچ نظری موجود نیست: