شاهنشاهان پهلوی

شاهنشاهان پهلوی

شنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۲

پیروزی روحانی مزدور



انتخابات جالبی بود
کاملا برنامه ریزی شده
چه طوری که یک حزب 3تا کاندید داره به غیر از هفت تیر کش نظام
کجای دنیا دیدی یک حزب سیاسی توی انتخابات 3 تا کاندید داشته باشه
واقعا خامنه ملت ابله فرض کرده
واقعا نادان هم هستم کسایی که دیروز رای دادن
اگه اوصول گرا ها یک نماینده داشت رای بیشتری نصب به روحانی داشتن
خامنه ایی مخصوصا این کار کرد بگه که ملت 4 سال خوش باشین تا من بتونم تجدید قوا کنم پسرم رو به تخت برسونم ریاست جمهوری هم توسط اصلاح طلب ها منسوخ کنم بشود پارلمانی صدای هیچ کی هم در نمیاد
ملت رو دست خوردین
آدمی که برای کاندید شدن از رهبری اجازه می گیره !
چه انتظاری دارید بتونه کشور رو اداره کنه !
یک سگ وفادرا به رهبر !
من شرط می بندم اگه توسط میر حسین وموسوی وکروبی و زندانیان سیاسی به ویژه نسرین ستوده را آزاد کنه
اگه تونست قاتلین مردم رو محاکمه کنه !

هیچ نظری موجود نیست: